Elhuyar Hiztegia

es > eu

izquierda

Partekatu sareetan:

• 1  s.f. [extremidad] ezker(reko esku); ezker(reko hanka)

golpea muy bien la pelota con la izquierda: ezkerreko eskuaz ongi jotzen du pilota

metió el gol con la izquierda: gola ezkerraz sartu zuen

• 2  s.f. ezker, ezkerralde

siéntate a mi izquierda: nire ezkerrean jar zaitez

gira a la izquierda: ezkerretara bira egin ezazu

• 3  s.f. (Pol.) ezker

la izquierda ha sufrido un gran retroceso en las últimas elecciones: ezkerrak atzerakada handia izan du azken hauteskundeetan

un grupo de extrema izquierda: ezker-muturreko taldea

• de izquierda(s)

*Adibide guztiak automatikoki lortu dira hemendik: dabilena

ezker (eu)

izquierda (es)

2ª zatia: Ensanblean jarraituko dugu aurrera, betiere ezkerrera joz hasieran (IV+ tximinia batetik hasi), baina eskuinera hartuz hortik gutxira.>
www.capraalpina10

2ª parte: Continuamos en ensamble hacia arriba, con tendencia a nuestra izquierda al comienzo (empezar por una chimenea de IV+) y más tarde otra vez nuestra derecha.

Bertara iritsi beharrik gabe ezkerrera biratu eta Sen tontorretik (2.949 m) jaisten den kontrahorma gainditzen dugu.>

Sin llegar hasta el giramos hacia la izquierda y transponemos un contrafuerte que baja del Pico d´el Sen (2.949 m).
www.capraalpina10

Gurutz bide baten aurrean gaude, eskuinekoak Respumoso aterpetxera eramango gaitu eta ezkerrekoak Arriel lakuetara, guk aukeratuko duguna.>

En este punto nos encontramos con dos alternativas, si seguimos por la derecha nos conducirá al refugio de Respumoso y el de la izquierda, que es el que deberemos de seguir, nos llevará a los Lagos de Arriel.

Eriste herritik kanpo ezkerretara aldapa tentea duen errepide bat igotzen da, 2 km ondoren pista bihurtu eta Aigüeta d´Eriste arroan sartzen dena eta 3 km sakana zeharkatuz, Pleta del Estallo aparkalekura iristen gara (1.500 m). Espigantosa ur-jauzia ezkerretara utziz ibiltzen hasi eta ibaia zeharkatuz (zubia), oso nabarmena den bidea eskuinaldetik igotzen hasten gara.>
www.capraalpina10

Desde las afueras de la localidad de Eriste parte por la izquierda una carretera que asciende en fuerte pendiente, que al cabo de 2 km se convierte en pista y se adentra en la cuenca de la Aigüeta d´Eriste, que tras 3 km bordeando el barranco, llega al aparcamiento de la Pleta del Estallo (1.500 m). Iniciamos la ascensión junto a la Cascada de Espigantosa (izquierda) y tras cruzar el río (puente) la marcada senda sube por su margen derecha.

Ezkerrera utzi dugu igotako bidea eta elur asko duen aldapa tente batetik jaisten gara.>

Dejamos a nuestra izquierda el camino de subida y descendemos por pendiente pronunciada y que acumula muchísima nieve.