Erakusketako lanak estetika irizpide harturik hautatu ziren, batipat garrantzizko zazpi arloetan (jadea, brontzea, hilobi-zeramika, gresa eta portzelana, eskultura, pintura, eta kaligrafia) gertatu diren berrikuntza eta aldakuntzen adierazgarri ere zirelako. Artelan horiek aztertuz, bi joera antzeman genitzake Txinako historian zehar: batetik kontzeptuen berrikuntza dugu, hain zuzen ere artistak naturaz gaindikotik gizakiari dagokionera eta, azkenik, naturara lerratzea; bestetik berrikuntza teknologikoa, artistek beren ideiak hobeto gauzatzeko bitarteko egokiak sortu nahiez gertatu zena.>
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Las obras, seleccionadas por sus cualidades estéticas, mostraban los temas de innovación y transformación en siete áreas importantes de producción artística (jade, bronce, cerámica funeraria, gres y porcelana, escultura, pintura y caligrafía), en donde pueden distinguirse claramente dos tendencias: la innovación conceptual, que hizo que el interés de los artistas se fuera desplazando de lo sobrenatural a lo humano y, finalmente, al mundo natural; y la innovación tecnológica, que se produjo al buscar los artistas el medio que mejor podía representar sus ideas.
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