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Hitzarmenak merkataritza-, jurisdikzionalak, eta baita administraziokoak ere, eurei dagozkien ordaintzetik libratzekotan agirien lotura-puntuak -zerga egitateak gehituz- zabaldu eta zehaztu egiten ditu.>
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El Convenio amplía y matiza los puntos de conexión en el caso de documentos mercantiles -añadiendo hechos imponibles-, jurisdiccionales, en aras a su exoneración e, igualmente, los administrativos.
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Arartekoaren ezaugarri, funtzio eta funtzionamendua zehazteke, erakunde hau Alternative Dispute Resolution edo Gatazken Ebazpen Alternatiboaren mundu mugimenduan kokatu behar dugu. Mugimendu honek gatazken ebazpenean ematen den gehiegizko jurisdikzionalizazioari eta haiek konpontzeko bide jurisdikzionalak aurkezten dituen ahulezi ugariei (geldotasuna, hasetze eza, estandarizazioa, garestia,...) so eginez, beren konponketarako teknikak dibertsifikatzearen aldeko hautua egiten du, Estatuko Epai Botereak eratzen duen ohiko bide jurisdikzionalarekin batera, herritarrei beren desberdintasunak konpontzeko teknika alternatibo eraginkorrak (bide jurisdikzionala baino azkarrago eta merkeagoak) eskaini behar zaizkiela defendatuz.>
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Pendientes de concretar los distintos caracteres del Ararteko, funciones y funcionamiento, debemos ubicar esta institución en el movimiento mundial Alternative Dispute Resolution o Resolución Alternativa de Conflictos, que ante la excesiva jurisdiccionalización de las disputas y las abundantes debilidades de la vía jurisdiccional para su solución (lentitud, insatisfacción, estandarización, carestía,...), apuesta por diversificar las técnicas para su resolución, postulando que, junto a la tradicional vía jurisdiccional, encarnada en el Poder Judicial Estatal, se deben ofrecer a los ciudadanos técnicas alternativas eficaces (más rápidas y baratas que la vía jurisdiccional) para componer sus diferencias.
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Emakumearen aurkako indarkeriari sistema jurisdikzionalak ematen dion erantzuna>
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La respuesta que el sistema jurisdiccional ofrece a la violencia sobre la mujer
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Horregatik, Euskal Autonomi Erkidegoan diharduten epai organoak eta berauek zerbitzatzen dituzten epaileak Estatuarenak dirala -eta beraz, ez Autonomi Erkidegoetakoak- esatea da zuzenena.2 Honek ez du esanahi Erkidego Autonomoek -eta beraz, gureak ere- justiziaren egikaritzan partehartzen ez dutela, izan ere beren lurraldean dauden Estatuko organo jurisdikzionalei justizia banatzen laguntzen baitie beren eskumenen esparruan.3 Argi gera bedi honenbestez, gure lurraldean ematen diren gatazkak ebazten dituzten epai organo estatalen zehaztasunak emanen ditugula.>
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Por ese motivo, lo más correcto sería afirmar que los órganos judiciales vigentes en la Comunidad Autónoma del País Vasco y los jueces encargados de los mismos son del Estado –y, por lo tanto, no de la Comunidad Autónoma-.2 Ello no significa que las Comunidades Autónomas –y, por lo tanto, la nuestra- no participen en la administración de justicia, ya que, en el ámbito de sus competencias, ayudan a impartir justicia a los órganos jurisdiccionales estatales afincados en su territorio.3 Que quede claro, por lo tanto, que ofreceremos datos sobre órganos judiciales estatales que resuelven conflictos producidos en nuestro territorio. Por otro lado, debemos identificar las fuentes de nuestra información.
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1/2004, abenduak 28ko, genero indarkeriaren kontrako babes integraleko neurrien lege organikoaren ezaugarri nagusiak aztertuta, eta lege honek emakumeen aurkako indarkeriari aurre egiteko aurreikusten dituen neurri garrantzitsuenak jurisdikzionalak –hau da, Epai Botereak egiten duen lanaren eremukoak– izanik, berauek aztertuko ditugu.>
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Examinadas las características principales de la Ley Orgánica 1/2004, de 28 de diciembre, de medidas de protección integral contra la violencia de género y, dado que las medidas más importantes que prevé esta ley para hacer frente a la violencia sobre la mujer son las jurisdiccionales –es decir, las del campo del trabajo que realiza el Poder Judicial–, las examinaremos a continuación.
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