Horregatik heldu zion EH Gombrich arte historialariaren “ohorearen legeari”, eta “egokia” zena baino ez zuen argazkietan jaso (monumentuak, dignatarioak, ezkontzak, erlijio prozesioak, desfile militarrak eta gerra idiliko bat, gerra hasterako garaile zela zirudien talde bakarrarekin), ahalik eta modu “egokienean” gainera (tradiziozko ikuspegiari eta konbentzioei erreparatuz); langileak ez ziren asaldatzen, emakumeek emakume ezaugarriak zituzten, aberatsak aberats ziren eta pobreak pobre.>
www.euskonews.com
De ahí que se atuviera a lo que el historiador del arte E. H. Gombrich llama ‘la ley del decoro’ y fotografiara sólo ‘lo adecuado’ (monumentos, dignatarios, bodas, procesiones religiosas, desfiles militares y una guerra idílica, con un solo bando que parecía haber ganado desde el principio) de la manera más ‘adecuada’ (atendiendo al sistema de perspectiva tradicional y a las convenciones); así, sus obreros no eran agitadores, sus mujeres eran femeninas, los ricos eran ricos y los pobres, pobres.
www.euskonews.com