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  • 1  s.f. ebidentzia, nabarmena den gauza, begien bistakoa den gauza; nabaritasun

    ante la evidencia de las pruebas tuvo que admitir su culpa: frogen ebidentzia ikusita bere errua onartu behar izan zuen

  • 2  s.f. (Fil.) ebidentzia, nabaritasun


*Adibide guztiak automatikoki lortu dira hemendik: dabilena

ebidentzia (eu)

evidencia (es)

UPV/EHUn Medikuntzan graduatuaren tituluaren xedea da ikasleak ezagutzetan eta gaitasunetan prestatzea eta trebatzea ondorengo jarduerak egiteko: - Gizabanakoaren eta taldearen osasuna sustatzea gure inguruko gaixotasunik garrantzitsuenak prebenituz, diagnostikatuz eta tratatuz, komunitateari eman beharreko zerbitzuak dakartzan ardurak bere gain hartuta. - Biztanleei kalitate handiko osasun-arreta ematea, etengabeko hobekuntzara bideratuta eta osasun-baliabide mugatuak banatzeko orduan gizarte-justiziaren irizpidea arduratsu ezarrita. - Erabakirik zuzenenak hartzean eta arazo medikoak ebaztean jarrera kritikoa izatea, ebidentzia zientifiko onenen arabera. - Klinikari, irakaskuntzari eta ikerkuntzari eragiten dioten Osasun Zientzien ezagutza eta prozedurak zuhurtasunez erabiltzea, horretarako kontuan izanik, erabakigarri diren faktore zientifiko eta biologikoez gain, osasunari eusten eta gaixotasunak tratatzen laguntzen duten faktore psikosozialak, kulturalak, historikoak eta ekonomikoak. - Konpromisoa hartzeko etengabeko ikaskuntzarekin eta bizitza guztirako laneko hobekuntzarekin, baita klinikan, irakaskuntzan eta ikerkuntzan informazio biomedikoa egoki erabiltzearekin ere. - Pazienteekin eta senideekin, informazioa trukatu beharra izango duen beste profesionalekin eta gainerako gizartearekin eraginkorki eta enpatikoki komunikatzea. - Lanbidean lege-arduren arabera jardutea, eta paziente guztien eta horien senideen duintasuna eta eskubideak bereziki errespetatuko dituen irizpide etikoekin jardutea, baita zirkunstantzia pertsonalak eta soziokulturalak ere.>
www.enpresa-donostia.ehu.es

El título de Grado en Medicina por la UPV/EHU pretender preparar y formar estudiantes con conocimientos y habilidades para realizar las siguientes actividades: - Promover la salud individual y colectiva mediante la prevención, diagnóstico y tratamiento de las enfermedades más relevantes en nuestro entorno, asumiendo las responsabilidades que se deriven del servicio a la comunidad. - Proporcionar a la población una atención sanitaria de alta calidad, orientada a la mejora constante y con la aplicación responsable de un criterio de justicia social en la distribución de unos recursos sanitarios limitados. - Tomar las decisiones más correctas y resolver los problemas médicos con una actitud crítica, de acuerdo a las mejores evidencias científicas. - Utilizar con juicio los conocimientos y procedimientos de las Ciencias de la Salud que afectan a la clínica, docencia e investigación, tomando en consideración, además de los determinantes científicos y biológicos, los factores psicosociales, culturales, históricos y económicos que contribuyen a mantener la salud y al tratamiento de las enfermedades. - Comprometerse con el aprendizaje continuo y la mejora profesional a lo largo de toda la vida y con una utilización correcta de la información biomédica en la clínica, docencia e investigación. - Comunicarse de forma efectiva y empática con los pacientes y familiares, los demás profesionales con quienes deba intercambiar información y con el resto de la sociedad. - Practicar la profesión conforme a las responsabilidades legales y a unos criterios éticos especialmente respetuosos con la dignidad y los derechos de todos los pacientes y sus familiares, así como sus circunstancias personales y socioculturales.
www.enpresa-donostia.ehu.es


Beraz, gaur egun ebidentzia zientifikoak ez du funtsez babesten orno-manipulazioa, eta are gutxiago ohikoa ez den eremuetan bere praktika barneratzea.>
usabalbuletina19

Por lo que la evidencia científica actualmente no respalda sólidamente la conveniencia de recomendar la manipulación vertebral, y menos la de introducir su práctica en los ámbitos en los que no sea rutinaria.
usabalbuletina19


Lunbalgia kasuetan onena masaje bat denaren ustea egia da?Ez dago ebidentziarik manipulazioa gerrialdeko min akutua edo kronikoaren aurkako beste teknikak baino eraginkorragoa denik, beraz, ezin da manipulazioa gomendatu manipulazioa lunbalgia akutua, subakutua edo kronikoa...>
usabalbuletina19

¿Es cierta la creencia popular de que, en caso de lumbalgia, lo mejor es un masaje?No hay evidencia de que la manipulación sea más eficaz que otras terapias para el dolor lumbar tanto agudo como crónico, por lo que no se puede recomendar la manipulación en la lumbalgia ag...
usabalbuletina19


Ez dago ebidentziarik masajearen eraginkortasunaren inguruan gerrialdeko min akutuan.>
usabalbuletina19

No hay evidencia de la eficacia del masaje en el dolor lumbar agudo .
usabalbuletina19


Gaur egungo gizartean egoera horrek ez du zerikusirik errealitatearekin, ikerketa asko daude umeetan indar programei buruz, eta ebidentziak beste aldetik doaz, hain justu: pisuekin lan egiteak garapena sustatzen du, hau da, zure haurra hazteko ahalmen guztia izatera iritsiko da entrenamendu egoki bat egiten badu pisuekin.>
usabalbuletina19

En la sociedad actual esa situación no tiene nada que ver con la realidad, hay muchas investigaciones sobre programas de fuerza en niños y las evidencias van justo por el lado contrario: el trabajo con cargas potencia el desarrollo, esto es, tu niño va a llegar a alcanzar todo su potencial de crecimiento si hace un entrenamiento adecuado con pesas.
usabalbuletina19

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*Adibide guztiak automatikoki lortu dira hemendik: dabilena

nabaritasun (eu)

evidencia (es)

Honako hauek barne hartzen dituzte, besteak beste: Euskadiko egoerari eta premiei dagozkien analisiak, nabaritasunaren sintesia eta gomendioen idazketa, inoiz, Praktika Klinikoko Gidaren forman.>
www.osakidetza.euskadi.net

Consisten en procesos que implican una serie de las necesidades y de la situación en el País Vasco, síntesis de evidencia y redacción de recomendaciones, que en ocasiones son en forma de Guía de Práctica Clínica.
www.osakidetza.euskadi.net


PETaren adierazleei buruzko nabaritasun zientifikoaren azterketa.>
www.osakidetza.euskadi.net

Revisión de la evidencia científica sobre las indicaciones de la PET.
www.osakidetza.euskadi.net


Nabaritasun zientifikoaren analisia eta irakurketa kritikoa.>
www.osakidetza.euskadi.net

Análisis de la evidencia científica y lectura crítica.
www.osakidetza.euskadi.net


Koagulometro eramangarrien gaineko nabaritasun zientifikoaren eta ebaluazio ekonomikoaren azterketa.>
www.osakidetza.euskadi.net

Revisión de la evidencia científica y evaluación económica sobre los coagulómetros portátiles.
www.osakidetza.euskadi.net


Nabaritasun zientifikoaren irakurketa kritikorako gida.>
www.osakidetza.euskadi.net

Guía de lectura crítica de la evidencia científica.
www.osakidetza.euskadi.net

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