Zergatik ez dugu baita ere egiten balantze sozial bat eta ingurumen balantze bat? Xedea da enpresaren ekosistema neurtzea 68 adierazleri esker. Adierazle horiek lortzeko antolakundeko interes taldeak (“stakeholders” deiturikoak: hornitzaileak, finantzatzaileak, langileak, jabeak, bezeroak, produktuak, zerbitzuak, komunitatea, etorkizuneko belaunaldiak, e.a.) eta funtsezko baloretzat hartzen ditugunak gurutzatzen dira: Giza duintasuna, Elkartasuna, Sostengarritasun ekologikoa, Justizia soziala, Parte-hartze demokratikoa eta Gardentasuna.>
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Si por ley se nos obliga a tener un balance financiero de nuestra organización, ¿por qué no ponerlo en común junto a un balance social y medioambiental?… Se trata de medir el ecosistema de la empresa, gracias a 68 indicadores que salen de cruzar los grupos de interés o ‘stakeholders’ de la organización (proveedores, financiadores, empleados, propietarios, clientes, productos, servicios, comunidad, futuras generaciones, etc.) con los que consideramos son valores fundamentales: Dignidad humana, Solidaridad, Sostenibilidad ecológica, Justicia social, Participación democrática y Transparencia.
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