Dagokion ekitaldiko aurrekontu xehatuan, gastuen eta sarreren aurreikuspenaren banakapena sartuko da. c) 3. inprimakia: «Zinpeko adierazpena». Hartan, Hajek jasoko dira: beste erakunde publiko edo pribatu batzuen aurrean egindako diru-laguntzen eskabideak eta haien zenbatekoa; kontuen auditoria sinplifikatu bat egiteko konpromisoa, urteko laguntzak 40.000 eurokoak edo hortik gorakoak badira (11.2.c) artikuluan ezarritakoaren arabera); kideen zerrenda eta haietako bakoitzak aurreko ekitaldian egindako ekarpena, eta elkartearen helburu soziala. d) 4. inprimakia: «Deskripzio-txostena», honakoak jasoko dituena: garatutako edo aurrez ikusitako jarduera eta ekimenen edukia, entitateak eskabidea aurkezten den ekitaldian eskatutako eta diru-laguntza jaso dezaketen gastuen arabera (3. artikuluan jasotzen dirá gastuok), jarduera eta ekimenak egiteko datak, giza baliabide eta baliabide materialak, kideen kopurua eta zerrenda (Nekazaritzako Ustiategien Erregistroan indarrean dagoen inskripzioaren arabera), kide bakoitzaren ekarpen-kuota eta laguntzaren beharrizana eta zenbatekoa ebaluatzeko baliagarriak izan daitezkeen gainerako alderdiak. Horrez gainera, deskripzio-txostenak informazio nahikoa izango du 7. artikuluan ezarritako ebazpen-irizpideen arabera ebaluatu ahal izateko eta aurrekoa frogatzeko behar diren agiriak erantsiko dira. e) 5. inprimakia: «Elkartearen erabakia».>
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El presupuesto detallado del ejercicio correspondiente incluirá el desglose de la previsión de ingresos y gastos. c) Impreso 3: «Declaración jurada», con indicación de las solicitudes de subvención hechas ante otras instituciones públicas o privadas y su cuantía, el compromiso de realizar una auditoría simplificada de cuentas, en aquellos casos en que la ayuda sea igual o superior a 40.000 euros, tal y como se menciona en el artículo 11, apartado 2, c), la relación de socios y aportación efectuada por cada uno de ellos en el ejercicio anterior, y objeto social de la Asociación. d) Impreso 4: «Memoria descriptiva», en la que se detalle el contenido de las actividades e iniciativas desarrolladas o previstas a realizar, en función de los gastos subvencionables solicita dos previstos en el artículo 3, durante el ejercicio económico en el que se presenta la solicitud, fechas de realización, medios humanos y materiales, número y relación de socios con Registro de Explotaciones Agrarias en vigor, cuota de aportación de cada socio, así como todos aquellos otros aspectos que pudieran ser de utilidad para evaluar la necesidad y el importe de la ayuda.
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