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ehuneko

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  • 1  iz. porciento, porcentaje; tanto por ciento

    ehunekoa kalkulatu: calcular el porcentaje

  • 2  iz. (zenbatzaile baten ezkerrean) por ciento

    ehuneko bi: dos por ciento

    ehuneko berrogeita hamarreko arrakasta-aukerak ditugu: tenemos un cincuenta por ciento de posibilidades de éxito

  • 3  iz. centena

    lehenengo hamarrekoak eta ondoren ehunekoak batu itzazu: suma primero las decenas y después las centenas

  • 4  iz. [urrezko moneta espainiarra] centén


ehuneko *Examples are automatically obtained from dabilena

...ehuneko 6.3. grafikoa. Gainditutako ikasleen ehunekoa irakasgai guztiak gainditu zituzten ikasleen eta ...


...ioek izandako erantzuna aipatzekoa izan da, ia ehuneko ehunean itxita egon baitira egun osoan zehar...


Zor pulbikoa, BPGaren ehunekoan , herrialdearen eta urtearen arabera. ...


...k atzerriko nazionalitatea zuten, 2010eko baino ehuneko altuagoak: gizonezkoen % 6 eta emakumezkoen ...


...ratzearekiko erabateko adostasuna agertzen dutenen ehunekoa 1.2.1.2.7.2. Enpresako barne promozioan eta kontratazio ber...


Hirugarren adineko egoitzen ehuneko txiki bat soilik (guztira 31) dago...


...nean, eskatzailearen baliabideen arabera2, ezartzen den ehunekoa aplikatzearen emaitza izango da. Ehuneko hori ...


... inguruan ere izango da oro har dagoen ehuneko kopuru intolerante hori baina, bestalde, talde...


..., hurrenez hurren. Eta denok dakigu ehunekoek eta hamarrenek ematen duten dirutza. Bereziki kentzen digut...


... urterekin edo gutxiagorekin kontsumitu zutenen ehunekoa % 3,3tik % 3,9ra igo da, ...

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ehuneko (eu)

porcentaje (es)

Egozpen-sistema erabiliko da gastuak balioesteko, baita itundu gabeko sarrerak eta Euskadiri egotzi beharreko defizitaren zatia zenbatzeko ere. Euskadik bere gain hartu ez dituen zamak finantzatzeko Euskal Autonomia Erkidegoak zein ehunekotan hartu behar duen parte ezarri du Ekonomi Itunak; ehuneko horri egozpen-indize (i) esaten diogu.>
www.conciertoeconomico1

El sistema de imputación se utiliza tanto para estimar los gastos como los ingresos no concertados y la parte del déficit imputable al País Vasco y el Concierto Económico prevé que el porcentaje en el que el País Vasco debe contribuir a financiar las cargas no asumidas, denominado índice de imputación (i), se debe determinar básicamente en función de la renta de los Territorios Históricos en relación con la total estatal.
www.conciertoeconomico1


Defizita itundu gabeko sarreren artean sartu behar dugu eta, horregatik, Euskadiri egotzi behar zaio defizitengatiko sarreretan EAEri dagokion ehunekoa, Euskal Autonomia Erkidegoak bere gain hartu ez dituen zamak Estatuak bezala finantzatu ditzan.>
www.conciertoeconomico1

El déficit es una parte más de los ingresos no concertados y, como tal, ha de imputarse a la CAPV el porcentaje de ingreso por déficit que le corresponda, a fin de que la CAPV financie las cargas no asumidas de igual manera que el Estado.
www.conciertoeconomico1


Tabako Moten gaineko Zergaren kasuan, alabaina, ehuneko hori urtero finkatzen da Euskal Autonomia Erkidegoan dauden tabako-saltokien horniketaren arabera. Indize hori berrikusi beharko da tabako-moten salmenta eta fabrikazioaren egungo araubidea aldatuz gero; horregatik Tabako Moten gaineko Zergaren egokitzapena ez dator bat gainerako egokitzapenekin, ez dituelako bereizten Inportazioen eta Barruko Eragiketen artean; horrez gainera, egokitzapen globalean ez dago EAEren partaidetza-indize finkorik.>
www.conciertoeconomico1

En el caso del Impuesto sobre las Labores del Tabaco, el porcentaje se fija anualmente en base al suministro relativo a las expendedurías situadas en el País Vasco, quedando sometido a revisión en caso de que se modifique el actual régimen de fabricación y comercio de labores del tabaco; por ello el ajuste del Impuesto sobre las Labores del Tabaco difiere de los demás, ya que no distingue entre Importaciones y Operaciones Interiores, no existiendo, además, un índice de participación fijo de la CAPV en el ajuste global.
www.conciertoeconomico1


Modu horretara, zeharkako zergen kasuan egin behar diren egokitzapenak kalkulatzeko, hurrengo ehuneko hauek erabiliko dira:>
www.conciertoeconomico1

De esta manera los ajustes a realizar en relación con la imposición indirecta se cuantifican por la aplicación de los siguientes porcentajes:
www.conciertoeconomico1


Mila eurotan, ehunekoak eta aldakuntza-tasak.>
www.euskadi.net

Miles de euros, porcentaje y tasas de variación.
www.euskadi.net

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ehuneko (eu)

porcentaje (es)

Egozpen-sistema erabiliko da gastuak balioesteko, baita itundu gabeko sarrerak eta Euskadiri egotzi beharreko defizitaren zatia zenbatzeko ere. Euskadik bere gain hartu ez dituen zamak finantzatzeko Euskal Autonomia Erkidegoak zein ehunekotan hartu behar duen parte ezarri du Ekonomi Itunak; ehuneko horri egozpen-indize (i) esaten diogu.>
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El sistema de imputación se utiliza tanto para estimar los gastos como los ingresos no concertados y la parte del déficit imputable al País Vasco y el Concierto Económico prevé que el porcentaje en el que el País Vasco debe contribuir a financiar las cargas no asumidas, denominado índice de imputación (i), se debe determinar básicamente en función de la renta de los Territorios Históricos en relación con la total estatal.
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Defizita itundu gabeko sarreren artean sartu behar dugu eta, horregatik, Euskadiri egotzi behar zaio defizitengatiko sarreretan EAEri dagokion ehunekoa, Euskal Autonomia Erkidegoak bere gain hartu ez dituen zamak Estatuak bezala finantzatu ditzan.>
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El déficit es una parte más de los ingresos no concertados y, como tal, ha de imputarse a la CAPV el porcentaje de ingreso por déficit que le corresponda, a fin de que la CAPV financie las cargas no asumidas de igual manera que el Estado.
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Tabako Moten gaineko Zergaren kasuan, alabaina, ehuneko hori urtero finkatzen da Euskal Autonomia Erkidegoan dauden tabako-saltokien horniketaren arabera. Indize hori berrikusi beharko da tabako-moten salmenta eta fabrikazioaren egungo araubidea aldatuz gero; horregatik Tabako Moten gaineko Zergaren egokitzapena ez dator bat gainerako egokitzapenekin, ez dituelako bereizten Inportazioen eta Barruko Eragiketen artean; horrez gainera, egokitzapen globalean ez dago EAEren partaidetza-indize finkorik.>
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En el caso del Impuesto sobre las Labores del Tabaco, el porcentaje se fija anualmente en base al suministro relativo a las expendedurías situadas en el País Vasco, quedando sometido a revisión en caso de que se modifique el actual régimen de fabricación y comercio de labores del tabaco; por ello el ajuste del Impuesto sobre las Labores del Tabaco difiere de los demás, ya que no distingue entre Importaciones y Operaciones Interiores, no existiendo, además, un índice de participación fijo de la CAPV en el ajuste global.
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Modu horretara, zeharkako zergen kasuan egin behar diren egokitzapenak kalkulatzeko, hurrengo ehuneko hauek erabiliko dira:>
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De esta manera los ajustes a realizar en relación con la imposición indirecta se cuantifican por la aplicación de los siguientes porcentajes:
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Mila eurotan, ehunekoak eta aldakuntza-tasak.>
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Miles de euros, porcentaje y tasas de variación.
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Egozpen-sistema erabiliko da gastuak balioesteko, baita itundu gabeko sarrerak eta Euskadiri egotzi beharreko defizitaren zatia zenbatzeko ere. Euskadik bere gain hartu ez dituen zamak finantzatzeko Euskal Autonomia Erkidegoak zein ehunekotan hartu behar duen parte ezarri du Ekonomi Itunak; ehuneko horri egozpen-indize (i) esaten diogu.>
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Defizita itundu gabeko sarreren artean sartu behar dugu eta, horregatik, Euskadiri egotzi behar zaio defizitengatiko sarreretan EAEri dagokion ehunekoa, Euskal Autonomia Erkidegoak bere gain hartu ez dituen zamak Estatuak bezala finantzatu ditzan.>
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El déficit es una parte más de los ingresos no concertados y, como tal, ha de imputarse a la CAPV el porcentaje de ingreso por déficit que le corresponda, a fin de que la CAPV financie las cargas no asumidas de igual manera que el Estado.
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Tabako Moten gaineko Zergaren kasuan, alabaina, ehuneko hori urtero finkatzen da Euskal Autonomia Erkidegoan dauden tabako-saltokien horniketaren arabera. Indize hori berrikusi beharko da tabako-moten salmenta eta fabrikazioaren egungo araubidea aldatuz gero; horregatik Tabako Moten gaineko Zergaren egokitzapena ez dator bat gainerako egokitzapenekin, ez dituelako bereizten Inportazioen eta Barruko Eragiketen artean; horrez gainera, egokitzapen globalean ez dago EAEren partaidetza-indize finkorik.>
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En el caso del Impuesto sobre las Labores del Tabaco, el porcentaje se fija anualmente en base al suministro relativo a las expendedurías situadas en el País Vasco, quedando sometido a revisión en caso de que se modifique el actual régimen de fabricación y comercio de labores del tabaco; por ello el ajuste del Impuesto sobre las Labores del Tabaco difiere de los demás, ya que no distingue entre Importaciones y Operaciones Interiores, no existiendo, además, un índice de participación fijo de la CAPV en el ajuste global.
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En el caso del Impuesto sobre las Labores del Tabaco, el porcentaje se fija anualmente en base al suministro relativo a las expendedurías situadas en el País Vasco, quedando sometido a revisión en caso de que se modifique el actual régimen de fabricación y comercio de labores del tabaco; por ello el ajuste del Impuesto sobre las Labores del Tabaco difiere de los demás, ya que no distingue entre Importaciones y Operaciones Interiores, no existiendo, además, un índice de participación fijo de la CAPV en el ajuste global.
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