Tabako Moten gaineko Zergaren kasuan, alabaina, ehuneko hori urtero finkatzen da Euskal Autonomia Erkidegoan dauden tabako-saltokien horniketaren arabera. Indize hori berrikusi beharko da tabako-moten salmenta eta fabrikazioaren egungo araubidea aldatuz gero; horregatik Tabako Moten gaineko Zergaren egokitzapena ez dator bat gainerako egokitzapenekin, ez dituelako bereizten Inportazioen eta Barruko Eragiketen artean; horrez gainera, egokitzapen globalean ez dago EAEren partaidetza-indize finkorik.>
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En el caso del Impuesto sobre las Labores del Tabaco, el porcentaje se fija anualmente en base al suministro relativo a las expendedurías situadas en el País Vasco, quedando sometido a revisión en caso de que se modifique el actual régimen de fabricación y comercio de labores del tabaco; por ello el ajuste del Impuesto sobre las Labores del Tabaco difiere de los demás, ya que no distingue entre Importaciones y Operaciones Interiores, no existiendo, además, un índice de participación fijo de la CAPV en el ajuste global.
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