Bereziki, kontutan hartzekoa da kontrol taldeko ikasleen artean, eta ez berriz talde esperimentalekoen artean, arrunta izan dela instrukzioaren ondoren akats kopurua handiagotzea eta desertifikazioa kontzeptuaren inguruan desberdintzapen mailakatu oso eskasak agertzea (ikus irudiak). Hala ere, Desertifikazioa kontzeptuari ikasleek orokorrean eskaini dioten esanahiak arazo sakonak aurkeztu ditu baita ere, adibidez elkarrizketetan, eredu katastrofista eta sinplista maiz agertzen dituzte, adibidez, basamortuaren muturreko baldintzak bat-batean sortzen direla esaten dutenean.>
www.euskonews.com
Sin embargo, el significado que los alumnos y alumnas en general han mostrado sobre el mencionado concepto resulta ser preocupante: en las entrevistas, por ejemplo, adoptan muchas veces el modelo catastrofista y simplista ante los problemas ambientales, declarando, por ejemplo, que las condiciones extremas del desierto son producto de la aparición espontánea de las mismas, ocultando así una realidad más compleja.
www.euskonews.com