Baina, figura hori historian familiaren argitan sortu zela kontuan izanik, Bizkaiko zuzenbideak aipatze bidez argi eta garbi jarri gabeko betekizun hori alboratu daiteke kasu honetan: senipartea edo tronkaleko ondasunak jasotzeko eskubiderik baduten ahaideak uzten baditu kausatzaileak hiltzeko garaian, orduan ulertu behar baita fiduziarioak ezingo duela inoiz ere zati askea (hau da, senipartea ez dena) edo tronkalekoak ez diren ondasunak arrotzen alde erabili. Mota horretako xedapena (hau da, familiaren barruan ez dauden subjektuen aldekoa) onartzekotan, onar daiteke bakarrik komitenteak aipatze bidez adierazten badu zein talderen barruan egin behar den aukeraketa.>
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Ahora bien, habida cuenta de la histórica inspiración familiar de la figura, acaso cabría prescindir de este requisito no explicitado abiertamente por el Derecho vizcaíno en aquellos supuestos en que el causante dejara a su muerte parientes con derecho a legítima o a los bienes troncales, en el bien entendido de que el fiduciario jamás podría hacer uso en favor de extraños de la parte libre (es decir, de aquello que no es legítima) o de los bienes no troncales: una disposición de este tipo (o sea, en beneficio de sujetos ajenos a dicho círculo familiar) sólo debe admitirse cuando el comitente señale expresamente el grupo o la clase entre los cuales ha de realizarse la elección.
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