Lukáš Vondráček-ek L.V. Beethovenen Piano eta orkestrarako 3. kontzertua interpretatu ondoren, kontzertuko bigarren zatian, Orkestrak amodioaren bi irudi antagoniko eta osagarri aurkeztuko ditu: Tristan eta Isolda musika-draman islatutakoa, hirugarren ekitaldiko Liebestod (Maitasunez hiltzea) pasartean batez ere: bere handitasun eta ezinezkotasun transzendenteagatik miresmen hutsa den amodioa. Horren aurrean, Don Juan maitale famatuaren amodio-abentura iragankorrak, Richard Straussek olerki sinfoniko bizi batean jaso zituenak.>
euskadikoorkestra12
Tras la interpretación del Concierto para piano y orquesta nº3 de L.V. Beethoven por parte de Lukáš Vondráček, ya en la segunda parte del concierto, la Orquesta interpretará dos visiones antagónicas y complementarias del amor: el de Tristán e Isolda, una adoración pura en su inmensidad y trascendente en su imposibilidad, que Richard Wagner reflejó en su drama musical de 1859 y que tienen como punto álgido el Liebestod (Muerte por amor) del tercer acto; y las tan pasionales como efímeras aventuras amatorias del conquistador por excelencia, Don Juan, plasmadas por Richard Strauss en uno de sus más vibrantes poemas sinfónicos.
euskadikoorkestra12