Elhuyar Hiztegia

eu > es

hezkuntza

Partekatu sareetan:


hezkuntza *Adibide guztiak automatikoki lortu dira hemendik: dabilena

...hezkuntza ...e honetan ere Ingurugelak antolatutako Jasangarritasunerako Hezkuntzako Topaketa egingo da. Apirilaren 26an izango ...


...rako idazkari nagusi Javier Nogalesek «Jaurlaritzako Hezkuntza Sailaren eta beste sindikatuen artean hurbiltzea» sumatzen ...


...m udalerrian 2 osasun-formakuntzako goi-mailako hezkuntza ez unibertsitarioko zentroak zeuden.unibertsitate-insituto ...


...artzeko erabiliko dute; eta bitarteko solairua, hezkuntza arloan etorkizunean beharrezkoak izango diren zerbitzuetara...


... eskubideak eta nazionalak zapalduak dira; ekonomia, hezkuntza eta osasungintza alorreko erreformak ezartzen zaizkigu; ...


Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saileko Administrazio eta Zerbitzuen sailburuorde Olatz Gar...


...io duen eredua. Horixe da, hain zuzen, hezkuntza sistemaren helburuetako bat, eta gizartearen gehiengoaren n...


AGINDUA, 2010eko uztailaren 26koa, Hezkuntza , Unibertsitate eta Ikerketako sailburuarena, Batxilergoaren...


...kasi eta behingoz gure herriak behar duen hezkuntza sistema eraikitzeko ordua heldu da.


...zietako ikasleak eskolatu 2013-2014ko ikasturterako Hezkuntza Laguntzako espezialistak kontratatu behar dituzten itunpeko...

Ikusi adibide gehiago
*Adibide guztiak automatikoki lortu dira hemendik: dabilena

hezkuntza (eu)

educación (es)

Hezkuntzaren Lege Organikoa>
www.conciertoeconomico1

Ley Orgánica de Educación
www.conciertoeconomico1


Castellóko Jaume I Unibertsitateko Hezkuntza Zentroko eta Teknologia Berrietako zuzendaria>
www.congresociudadaniadigital1

Director del Centro de Educación y Nuevas Tecnologías de la Universitat Jaume I de Castellón
www.congresociudadaniadigital1


Teknologia sozial berriek eskola zein familiako giroan dute eragina eta hezkuntza eredu berri bat sortu dute, non ezagutzaren demokratizazioari esker ikasteko bide berriak ireki diren.>
www.congresociudadaniadigital1

Esta nueva tecnología social, que afecta tanto al ámbito de la escuela como al de la familia, permite hablar de una nueva educación en la que la democratización del conocimiento crea nuevos caminos para el aprendizaje significativo.
www.congresociudadaniadigital1


Hauxe da bere lema: "Ikaslea da bere hezkuntzaren protagonista; irakaslea, berriz, bere gidaria".>
www.congresociudadaniadigital1

Su lema es: "El alumno, el protagonista de su propia educación; el profesor, su guía".
www.congresociudadaniadigital1


Kontsumo handiko sektorean, Entretenimenduan eta Hezkuntzan 20 urteko eskarmentua izanik, WeLearning egitasmoaren osagarri paregabe bilakatzen duen perspektiba du De Miguelek.>
www.congresociudadaniadigital1

Veinte años de trabajo como experto en el sector del Gran Consumo, el Entretenimiento y la Educación le han dado una visión que complementa a la otra mitad de WeLearning.
www.congresociudadaniadigital1

Ikusi adibide gehiago
*Adibide guztiak automatikoki lortu dira hemendik: dabilena

hezkuntza (eu)

formación (es)

Aipaturiko titulua eskuratzera zuzendutako ikasketen bidez hezkuntza-sistemako mailetan irakaskuntza-lanak aurrera eraman ahal izateko prestakuntza jasoko da, hezkuntzaren oinarrizko alderdiak eta Lehen Mailako Heziketa espezialitateko prestakuntza berezia uztartuta.>
www.enpresa-donostia.ehu.es

Las enseñanzas conducentes a la obtención del título deberán proporcionar una formación orientada al desarrollo de la actividad docente en los correspondientes niveles del sistema educativo integrando los aspectos básicos con la preparación específica en la Especialidad de Educación Primaria.
www.enpresa-donostia.ehu.es


Titulua homologatzeko baldintza gisa prestakuntza eskakizun osagarriak gainditzea ezartzen duen Hezkuntza eta Zientzia Ministerioaren erabakiaren kopia eta jatorrizkoa, erkatzeko.>
www.enpresa-donostia.ehu.es

Copia de la resolución del Ministerio de Educación y Ciencia por la que se condiciona la homologación del Título a la superación de requisitos complementarios de formación y original para su cotejo
www.enpresa-donostia.ehu.es


Emaitzok, Bizkaiko lurraldeak duen bataz besteko indizearen gainetik daude. Horregatik, arduradun teknikoen esanetan, zentroaren helburu nagusienetako bat bete egin da, hots; gazte horiek hezkuntza sistemara bueltatzea, trebatzen jarraitzeko eta lan-merkatuan lanbide bat lor ditzaten haien aukerak handitzeko.>
www.ermua.es

Con estos resultados, superiores a la media de Bizkaia, se cumple ampliamente uno de los objetivo fundamentales que pretende conseguir este programa: facilitar la reinserción en el sistema educativo, para incrementar su formación y sus posibilidades de encontrar empleo y acceder al mercado de trabajo.
www.ermua.es


Beraz, Matematikan graduatu tituluaren helburua hainbat eremutako arazoen formulazio matematikoa, analisia, ebazpena eta, kasu batzuetan, tratamendu informatikoa egitea da. Hauek izan daitezke eremu horietako batzuk: oinarrizko zientziak, gizarte eta bizitzako zientziak, ingeniaritza, finantzak, aholkularitza, etab. Horren haritik, ¿matematikako liburu zuriaren¿ proposamenari jarraituz, Matematikako graduaren helburu nagusiak graduatuak ondorengoak egiteko prestatzea da: - Matematikako hainbat eremuren izaera, metodoak eta helburuak ezagutzeko, baita bere garapenaren nolabaiteko ikuspegi historikoa izateko ere. - Naturaren, zientziaren, teknologiaren eta artearen azpian matematika dagoela ikusteko. - Matematika hezkuntza eta kultura osatzen dituen atal gisa aitortzeko. - Matematika ikastearen bidez gaitasun analitikoak, abstrakzio gaitasunak, intuizioa eta pentsamendu logikoa eta zehatza garatzeko. - Hartutako ezagutza teoriko eta praktikoak problemak definitu eta planteatzerakoan, eta horien konponbideak aurkitzerakoan (testuinguru akademiko eta profesionaletan) erabiltzeko. - Ondorengoko ikasketa espezializatuak egiteko, diziplina matematikoan edo matematika oinarri sendoak izatea eskatzen duten bestelako zientzietan.>
www.enpresa-donostia.ehu.es

Por tanto, el Grado en Matemáticas se dirige a capacitar para la formulación matemática, análisis, resolución y, en su caso, tratamiento informático de problemas en diversos campos de las ciencias básicas, ciencias sociales y de la vida, ingeniería, finanzas, consultoría, etc. En este sentido, siguiendo la propuesta del ''Libro Blanco de Matemáticas'' se establecen como objetivos generales del Grado en Matemáticas la formación de graduados o graduadas capaces de: - Conocer la naturaleza, métodos y fines de los distintos campos de las Matemáticas junto con cierta perspectiva histórica de su desarrollo. - Reconocer la presencia de las Matemáticas subyacente en la Naturaleza, en la Ciencia, en la Tecnología y en el Arte. - Reconocer a las Matemáticas como parte integrante de la Educación y la Cultura. - Desarrollar las capacidades analíticas y de abstracción, la intuición y el pensamiento lógico y riguroso a través del estudio de la Matemática. - Utilizar los conocimientos teóricos y prácticos adquiridos en la definición y planteamiento de problemas y en la búsqueda de sus soluciones tanto en contextos académicos como profesionales. - Emprender posteriores estudios especializados, tanto en una disciplina matemática como en cualquiera de las ciencias que requieran buenos fundamentos matemáticos.
www.enpresa-donostia.ehu.es


Horrez gain, zientzia historikoan erabiltzen diren analisirako metodo, teknika eta tresna nagusien oinarrizko ezagutza izango dute eta horri esker (graduondoko ikasketetan) ikerketan jarduteko nahiz lehen hezkuntzan historia irakasteko prestatuta egongo dira.Azken finean, Historiako graduatuak goi-mailako prestakuntza lortzen du eta horren barruan honako gaitasun eta trebetasunak: analisirako eta sintesirako gaitasuna, arrazoiketa kritikoa, informazioaren antolaketa eta gestioa, adierazteko trebetasuna, etab. Horrek graduondoko ikasketetara eta lan-merkatura sartzeko prestatzen du, ez soilik titulazioarekin zuzenki lotutako lanbideetan baizik eta komunikabideen esparruan, giza baliabideenetan, etab.>
www.enpresa-donostia.ehu.es

Asimismo, dispondrán de un conocimiento básico de los principales métodos, técnicas e instrumentos de análisis de la ciencia histórica, de modo que esté capacitado tanto para iniciarse en la investigación (en estudios de postgrado) como para impartir la enseñanza de la Historia en niveles educativos inferiores.En última instancia, el graduado en Historia adquiere una formación de alto nivel que lleva implícita una serie de aptitudes y destrezas Intelectuales: capacidad de análisis y síntesis, razonamiento crítico, organización y gestión de la información, habilidades de expresión, etc. que le capacitan para acceder a los estudios de postgrado y al mercado laboral, no sólo enlos segmentos profesionales directamente relacionados con la titulación, sino también en otros como el mundo de la comunicación, la gestión de recursos humanos, etc.
www.enpresa-donostia.ehu.es

Ikusi adibide gehiago
*Adibide guztiak automatikoki lortu dira hemendik: dabilena

hezkuntza (eu)

instrucción (es)

2013-2014 ikasturte hasierako zirkularrak irakurri ditzakezue ondoko loturetan: Eskuratu HAUR ETA LEHEN HEZKUNTZArako Ebazpena Eskuratu BIGARREN HEZKUNTZArako Ebazpena>
www.baikara1

Resoluciones enviadas por el Departamento de Educación a los centros escolares públicos con las instrucciones para la organización del curso 2013-2014. Descargar la Resolución para
www.baikara1


2012-2013 ikasturte hasierako zirkularrak irakurri ditzakezue ondoko loturetan: Eskuratu HAUR ETA LEHEN HEZKUNTZArako Ebazpena Eskuratu BIGARREN HEZKUNTZArako Ebazpena>
www.baikara1

Resoluciones enviadas por el Departamento de Educación a los centros escolares públicos con las instrucciones para la organización del curso 2012-2013 Descargar la Resolución para
www.baikara1

Ikusi adibide gehiago