Marketineko eta Merkatuen Ikerkuntzako graduatuentzako aukera profesional gehienak sortzen dira marketin eta komunikazio-enpresetan, gizarte ikerkuntzako eta merkatuen ikerkuntzako aholkularitza-enpresetan, kontsumo-, zerbitzu- edo industria-enpresetan, merkataritza elektronikoko enpresetan eta edozein enpresa pribatu edo erakunde publikotako marketin- eta merkataritza-departamentuetan.Marketineko eta Merkatuen Ikerkuntzako graduatuek honako postuak bete ditzakete: marketin-zuzendaria edota merkataritza-zuzendaria edozein enpresa edo erakundetan; salmenta sarearen arduraduna edozein motatako enpresetan; merkatuen analista; merkatuen ikerkuntza eta azterlanetako enpresen zuzendaria; marketinari edo merkatuen azterlanei buruzko erabakien arduraduna kontsultoretza-enpresetan eta abar.>
www.enpresa-donostia.ehu.es
Para toda persona graduada en Marketing e Investigación de Mercados las salidas profesionales más habituales se centran en las empresas de servicios de marketing y comunicación, consultoras de investigación social e investigación de mercados, empresas de consumo, de servicios o industriales, empresas de comercio electrónico y en los departamentos de Marketing y Comerciales de cualquier empresa privada o institución pública.Las funciones que pueden desempeñar los GRADUADO/AS en Marketing e Investigación de Mercados son: Dirección de Marketing y/o Dirección Comercial en cualquier tipo de empresa u organización; Responsable de la red de ventas de cualquier tipo de empresa; Analista de Mercados; Dirección de empresas de Investigación y Estudios de mercado; Responsable de decisiones de marketing o estudio de mercados en empresas de consultoría, etc...
www.enpresa-donostia.ehu.es