Ekipamendua 1991n inauguratu bazen, 1998rako zaharkitzen hasita zirudien jada: erakusketa iraunkorra ordenatua eta garbia zen, baina monotonoa ere bai, aretoz areto errepikatzen zen museografia edo erakusketa moduarekin, eta bi dimentsiotako obrekin beti. Kultur erkidego edo komunitate baten historia azaltzea zaila zen, oroitzapenerako ezer ez zegoelako eta, horrez gain, aretoetan ez zegoen azalpen panelik eta testuinguru edo inguramenduetan kokatzeko kartelik ere.>
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Si el equipamiento se inauguraba en 1991, para 1998 ya presentaba signos de ir cayendo poco a poco en la obsolescencia: la exposición permanente era ordenada y limpia, pero monótona, con una museografía o forma de exponer, repetitiva sala tras sala, y obras siempre bidimensionales. La historia de una comunidad cultural era difícilmente explicable por la falta de objetos evocadores y a todo ello se unía la carencia de paneles explicativos de sala, así como cartelas no contextualizadoras. En definitiva, era muy críptica para el público en todos sus segmentos: turista cultural, escolar y en general con el visitante vasco y foráneo.
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