Odolezko nobleziaren argudioa da foru berezitasunek, hau da, erlazio juridiko desberdinduen ordenamendu gisa foruek duten lehen euskarria. Baina argudio horrek, pribilegioaren eragozpena luzarorako saihesteko, ezinbesteko du frogatzea, teoria historiko egokien bidez (tubalismoa, kantabrismoa, eta abar), jatorrizko askatasunari mendeetan zehar eutsi zaiola, ezein kanpoko botere politikoak inoiz gutxitu izan gabe; horrela bada, noblezia inoiz galdu ez denez eta plebeio edo morrontza egoerara etorri izan arren, ez dago garbitu beharreko orbanarik subiranoak noblezia itzultzen duenean.>
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El argumento de la nobleza de sangre, primer sostén de las particularidades forales, de los fueros como ordenamiento de relaciones jurídicas diferenciadas, requería, para sortear perdurablemente el escollo del privilegio, demostración, mediante las oportunas teorías históricas (tubalismo, cantabrismo, etc.), del secular mantenimiento de una libertad originaria jamás menoscabada por poder político ajeno alguno, de manera que al no haberse perdido la nobleza y ser sustituída por el estado de plebeyez o servidumbre no existía mancha que limpiar a través de su restitución por el soberano.
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