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encolar

Partekatu sareetan:

  • 1  v.tr. kolatu, lekedatu, lekeda eman, kolaz itsatsi, kolaztatu

    hay que encolar la silla para que no se rompa: aulkia kolatu egin behar da puska ez dadin

  • 2  v.tr. [vinos] argitu

    suele encolar los vinos en su bodega: bere upategian argitzen ditu ardoak

*Adibide guztiak automatikoki lortu dira hemendik: dabilena

kolatu (eu)

encolar (es)

Gero, kolatu egiten ditu.>
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Luego ambos son encolados.
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Uztaiak eta izkina-ziriak ezarri ondoren, moldean muntatu eta kolatu egiten dira, arrain-kolaz, behealdean eta tapan itsasteko, eta, horrela, musika-tresnari ezaugarri duen forma ahur eta ganbila emateko.>
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Una vez que se dispone de los aros y los tacos esquineros se pasa a montarlos en el molde y se procede a encolarlos mediante cola de pescado al fondo y a la tapa dándole la forma cóncava y convexa, característica del instrumento deseado.
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Tresnei dagokienez, honakoak aipa genitzake: plegadera edo zurezko espatula, ehungailuan josterakoan koadernoaren erdia markatzeko; kola emana duten liburuak prentsatzeko sarjentak; bizkarrak sendotzeko erabiltzen den kalamuzko haria listutzeko kardak, grapak kentzeko tresna, alikateak, metalezko erregelak, marrazak edo kuterra, lixak, brotxak, mailuak, neurri ezberdinetako hainbat orratz, eta guraizeak.>
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En las primeras podemos indicar: la plegadera o espátula de madera para marcar el centro del cuadernillo al coser en el telar y después el canalillo al montar las tapas, las sargentas para prensar los libros encolados, las cardas para deshilachar el hilo de cáñamo que se usan para refuerzo en los lomos, quita-grapas, alicates, reglas de metal, cuchillas de corte o cutter, lijas, brochas, martillo, diversas agujas de diferentes calibres, y diversas tijeras.
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Modeloa aukeratu eta neurriak finkatu (musikariaren gorputz-ezaugarriak kontuan hartuta) eta gero, “azpialdea” (edo tapa) egiten du, astigar-egurrezko bi pieza kolatuz, marrazki politak osatzen direlako.>
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Tras elegir el modelo del instrumento y las medidas que va a tener (como hemos dicho en función del concertista) comienza con la construcción del “fondo” (o tapa) que lo hace con dos piezas encoladas en madera de arce (que da unos bonitos dibujos).
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