Elhuyar Hiztegia

es > eu

pino

Partekatu sareetan:

*Adibide guztiak automatikoki lortu dira hemendik: dabilena

pinu (eu)

pino (es)

Ezkerrera azken pinu basatiak utziz altuera irabazten hasi gara.>
www.capraalpina10

Dejamos los últimos pinos silvestres a nuestra izquierda y comenzamos a ganar altura.

Aurrera egiten dugu, pinu gorriz eta haritzez eratutako basoan sartuko gara, bide bat ezkerrean eta beste bat eskuinean alde batera utzita>
www.cuadrilladeanana9

Pasamos entre dos plantaciones de trufas que están cercadas y avanzamos para entrar en una zona de pinos silvestres y robles, dejando dos caminos que aparecen a la izquierda y uno a la derecha

Sigi-saga batzuez baliatuz muino berri bat igotzen dugu, azken pinuak gainditu bitarte eta goi larre batetik zeharkaldi etzan bat eginez, Forqueta de Eriste lepo eta Millars lakuaren gurutze bidera iristen garelarik.>
www.capraalpina10

Unos zigzags nos ayudan a superar un nuevo promontorio, que nos eleva por encima de los últimos pinos y realiza una travesía horizontal por unos pastos de altura, hasta que llegamos a la bifurcación del collado Forqueta de Eriste y el ibón de Millars.

Oso ongi markatua dagoen GR11.2 bidea segituz, kartel berri bat aurkitzen dugu pista batetara iristean. Gure ezkerretara la basa txabola eta Llardaneta kanaleko bidea uzten dugu, itzultzeko erabiliko duguna, eta eskuinera jarraitu zelai berde eta pinu beltzeko baso batetik, gutxika bada ere, altura irabazten doan bide eder batetik.>

Siguiendo la marcada senda GR11.2, nos elevamos hasta una pista donde encontramos otro cartel; a nuestra izquierda dejamos el camino a la cabaña la Basa y la canal de Llardaneta, ruta de regreso, y continuamos a nuestra derecha a través de verdes pastos y bosque de pino negro, por un precioso camino que va ganando altura poco a poco.
www.capraalpina10

Herritik atera bezain laster, pista oso ere polit batetik berriz ere gorantz noa pinu eta harritzar batzuek zeharkatuz, aldapa ba dago baina uste baino hobeto noa.>

Después de comer y beber algo, me decido a seguir adelante y nada más salir del pueblo me vuelvo a encontrar con una pista muy bonita con sentido ascendente que va sorteando piedras y pinos, pero que a pesar de su inclinación, lo hago con relativa comodidad.