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Mezako zein zati egiten den gehiago euskaraz edota zein gehiago gazteleraz galderari buruz ikusten da, "Gure Aita" dela euskara hutsean gehien egiten dena; elebiz neurri berdintsuan egiten dira oharpenak, Jainkoaren herriaren eskariak, irakurgaiak, homilia eta Meza bukaerako oharrak.>
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En cuanto a la parte de la Misa que más a menudo se celebra en euskara o en castellano, se observa que lo que más a menudo se recita en euskara es el "Aita Gurea" o Padre Nuestro, mientras que las notas, las plegarias, las lecturas, la homilía y las notas de final de Misa se realizan prácticamente por igual en euskara y en castellano.
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Nahiz eta ugariak diren llan bakoitzari eskainiriko goraipamenak, “Aita Gurea”ri buruz esandakoak dute goimaila, honen talde otoitz-eskariaren emoziozko aiurri gogarazpenezkoa, gezurrezko efektibismo guztietatik urrun “Arantzazu” poemari dagokionean esanahi haundiko orrialde baten aurrean aurkitzen gara” oharrazten du, edertasun bikaina gordetzen duten ikuspegiekin.>
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Aunque abundan los elogios sobre cada una de las obras, destaca la referente al “Aita Gurea”, su carácter evocador de emotiva plegaria colectiva, lejos de todo efectismo. Cuando aborda el poema “Arantzazu” destaca que “estamos ante una página de gran expresión”, con cuadros que encierran una gran belleza.
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Otoitz-eskari hau Oñatiko musikariaren irudiari lotua geratu da, “Gau ixila” Franz Guber-i erantsia geratu den bezala.>
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Esta plegaria ha quedado asociada a la figura del músico oñatiarra del mismo modo que “Noche de paz” permanecerá por siempre vinculado a Franz Gruber.
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Ospakizunean parte hartzen dabenen eskubidea da, zelan edo halan, azken «Amen»-aren bidez berresten daben eukaristia otoitza konposatu dauanaren edo errezatzen dauanaren gusto pertsonalak ez aldatzea edo eratzea.>
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Quienes toman parte en la celebración tienen derecho a que la plegaria eucarística, que ellos, en cierto sentido, ratifican por medio del «Amén» final, no sea alterada o plenamente matizada por el gusto personal del que la ha compuesto o del que la recita.
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Ez bedi sartu batzar honetan Mezeari dagokionik, batez ere oparigaien eskeintza eta Eukaristia otoitza.>
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No se introduzca en esta reunión lo que es propio de la misa, especialmente la presentación de los dones y la plegaria eucarística.
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3. Herrialde batzuetan, lehenengo ebanjelizatzearen ondoren, Gotzainek katekisten esku itzi eben fededunak domeketan batzeko eta elizkizunen antzera otoitza zuzentzeko eginkizuna.>
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En algunos países, después de la primera evangelización, los Obispos confiaron a los catequistas la misión de reunir a los fieles el domingo y de dirigir la plegaria a la manera de los ejercicios piadosos.
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19. Domekan Mezarik ez ospatu arren, ahaleginak egin behar dira, fededunei, era desbardinetako ospakizunetan batuta, Liburu Santuen eta Elizearen otoitzaren aberastasunak eskeintzeko, urtean zehar egiten diran irakurgai eta liturgi aldietako otoitz barik gelditu ez daitezan.>
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19. Se ha de procurar también que, aun sin la misa en el domingo, se ofrezca ampliamente a los fieles, reunidos en diversas formas de celebración, las riquezas de la Sagrada Escritura y de la plegaria de la Iglesia, para que no se ven privados de las lecturas que se leen en el curso del año durante la misa, ni de las oraciones de los tiempos litúrgicos. 20.
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30. Ez abaderik ez diakonorik ez dagoanean, parrokoak laikoak izendatuko ditu, eta euroi egotziko deutse ospakizunen ardura, hau da, otoitza zuzentzea, berbearen zerbitzua eta gure Jauna banatzea.>
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30. Cuando estén ausentes tanto el presbítero como el diácono, el párroco designará a laicos, a los que encomendará el cuidado de las celebraciones, es decir, la guía de la plegaria, el servicio de la palabra y la distribución de la santa comunión.
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