Gure asmoa elebitasuna arlo batetik baino gehiagotik begiratutako azterketak biltzea izan da, eta kode bateraketa edo bereizketak hartu badu ere pisurik handiena, bilduma honetako aztergaien artean, haur elebidunen jarreren azterketak era badu bere tokia, eta baita didaktikak ere, neurri batean, eskola-unitate baten lanketak elebidunaren bi hizkuntzetako gaitasunean izan dezakeen eragin ona erakusten duen lana ere bai baitago besteen artean.>
www.eusko-ikaskuntza.org
Nuestro propósito ha sido reunir estudios enfocados desde más de una faceta del bilingüismo, y si bien la mayor parte de los temas de estudio de este conjunto se refiere a la unificación o separación de códigos, también se trata el análisis de las actitudes de los niños bilingües, junto con la didáctica, en cierta medida, puesto que, entre otros, también hay un trabajo que muestra la influencia positiva que puede resultar del trabajo de una unidad escolar.
www.eusko-ikaskuntza.org