Marko orokor horren barruan honako helburu hauek lortu nahi dira: - Ikasleei prestakuntza orokorra ematea, betiere honako arlo hauetan beharrezkoak diren oinarri teoriko eta metodologiak irakatsiz: historiaurrea, Antzinaroaren historia, Erdi Aroko historia, Aro Berriko historia, garaiko historia, historia ekonomikoa eta arkeologia. - Historiaren dimentsio espaziala kontuan hartzen duen historiaren inguruko prestakuntza eskaintzea, Espainiako, Euskal Herriko, Europako eta Amerikako historia nabarmenduz. - Ikasleei komunikazio-trebetasunak eta trebetasun didaktikoak irakastea, historia eta kulturari buruzko ideia eta eduki konplexuak transmititu ditzaten, eta ikasleak lortutako ezagutzak beste arlo nahiz diziplina akademiko zein profesionalekin erlazionatzeko gaitzea. - Arazoak ebaluatzerakoan eta erabakiak hartzerakoan analisi kritikoa bultzatzea eta lidergo-espiritua indartzea, ikasleak prestatuta egon daitezen gero honako esparru hauetan jardun ahal izateko: espezializazioa, ikerketa, artxiboak eta liburutegiak, enpresak eta kulturaren eta irakaskuntzaren arloko erakundeak. - Irakaskuntza autonomoa eta etengabeko prestakuntza bultzatzea eta besteak beste, historiaren, dokumentazioaren, artxibistikaren, arkeologiaren eta arkitekturaren esparruetan beste profesional batzuekin talde-lanean aritzeko gaitzea.>
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En este marco general se sitúan los objetivos siguientes: - Proporcionar a los/las estudiantes una formación general, siempre con fundamentos teóricos y metodológicos necesarios en los ámbitos de la Prehistoria, la Historia Antigua, la Historia Medieval, la Historia Moderna, la Historia Contemporánea, la Historia Económica y la Arqueología. - Proporcionar una formación histórica en su dimensión espacial, incidiendo en los ámbitos de la historia de España, del País Vasco, de Europa y de América. - Instruir a los/las estudiantes en habilidades comunicativas y didácticas, para la transmisión de ideas y contenidos complejos sobre la historia y la cultura, y dotarles de la capacidad interdisciplinar para relacionar los conocimientos adquiridos con otras áreas o disciplinas tanto académicas como profesionales. - Promover el análisis crítico en la evaluación de problemas, toma de decisiones y espíritu de liderazgo, estableciendo así las bases para el posterior acceso del alumnado a la especialización, investigación, archivos y bibliotecas, empresas, instituciones y organismos del campo de la cultura y docencia. - Estimular el aprendizaje autónomo y formación continuada y capacitar para el trabajo en equipo con otros profesionales en el campo de la historia, la documentación, la archivística, la arqueología, la arquitectura, etc.
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