Lehen Hezkuntzako curriculum diseinuetako arloak menperatzeko behar diren ezaguerak sakonki ezagutu, bere izaera eta bere zailtasun maila 6-12 urteko ikasleriaren prozesu kognitiboen garapen mailarekin erlazionatuz, eta lehen hezkuntzako ikasleriaren konpetentzia guztien ikaskuntza bultzatuko dituzten irakaskuntza/ikaskuntza prozesuak (norbanaka eta taldean arduraz eta autonomiaz bizi, ikasten eta pentsatzen ikasi, hizkuntza ofizialetan, eta, gutxienez, atzerriko hizkuntza batean hitz egin, elkarrekin bizi, pertsona gisa garatu eta, egin eta ekin).>
www.enpresa-donostia.ehu.es
Conocer en profundidad las materias presentes en los diseños curriculares de Educación Primaria, relacionando su naturaleza y su grado de complejidad con el nivel de desarrollo de los procesos cognitivos del alumnado de 6-12 años, así como sus procesos de enseñanza y aprendizaje que promuevan el aprendizaje de todas las competencias básicas (vivir responsablemente de forma autónoma y en grupo, aprender a aprender y a pensar, comunicarse en las lenguas oficiales y al menos en una lengua extranjera, vivir juntos, desarrollarse como persona y, hacer y emprender).
www.enpresa-donostia.ehu.es