Erositako ondasunei edo kontratatutako zerbitzuei buruz kontsumitzaileek eta erabiltzaileek egindako kontsultak atenditu, bitartekaritza lanak egin, erreklamazioak onartu eta bidezko diren tramiteak egin dagozkion gai guztietan. Zerbitzu publikoak, banketxeak, aseguruak, etxebizitza (erosketa, alokairua, jabego-aniztasuna, jabetza horizontala, jabe elkarteak), jakiak, laguntza teknikoko zerbitzuak, hornidurak, bidaia agentziak, telefonoa, ibilgailuak, tindategiak, elektrikako tresnak, altzariak, eta abar.>
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Atención de Consultas, Mediación y admisión y tramitación de Reclamaciones respecto a bienes y servicios adquiridos o contratados por consumidores/as y/o usuarios/as en toda la amplitud de materias que comprende: Servicios públicos, banca, seguros, vivienda (adquisición, alquiler, multipropiedad, propiedad horizontal o comunidades de propietarios), alimentación, servicios de asistencia técnica, suministros, agencias de viaje, telefonías, alimentación, automóviles, tintorerías, electrodomésticos, mobiliario, etc....
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