Gure aburuz, xedapen horrek ez dakar inolako konstituzionaltasun arazorik, baldin eta katalana jakiteko betebeharra soilik Kataluniako biztanleriara mugatzen den eta gaztelera jakiteko betebeharraren ondorio berdinak dituen. Alegia, Kataluniako biztanle batek ezingo luke formalki alegatu katalana ez dakienik; jakina, beti ere gaztelera erabil lezake eta edozein Administraziori eska liezaioke harremanak -balio eta ondorio juridiko osoekin- gazteleraz gauzatzea. Honetara, gogora ekarri behar dugu, Konstituzio Auzitegiak 84/1986 Epaian konstituzio kontrakotzat jo zuela galizieraren hizkuntza-normalizazioari buruzko 3/1983 Legearen 1.2 art..>
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A nuestro juicio no se plantea ningún problema de constitucionalidad con tal precepto, en la medida que el deber de conocimiento se ciñe a los ciudadanos de Cataluña, y tiene similares efectos al deber de conocimiento del castellano, es decir que ningún ciudadano catalán podría alegar formalmente su desconocimiento, con independencia de que siempre podría utilizar el castellano, y podría requerir a cualquier Administración que -con plena validez y efectos jurídicos- sus relaciones se entablen y vehiculen siempre en castellano.
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