Era berean 34 artikulua aldatuko da, bizikletariariarentzat segurtasun handiagoa bermatzeko; bizikletaria edo bizikletarien taldea aurreratu nahi duen ibilgailuak, kontrako galtzadarren zati bat edo osotasuna betez egin beharko du, Legean agertutako tesituraren arabera, eta aurreko zentzuan doana arriskuan jarri gabe edo trakestu gabe. Kontrako karrilaren inbasioa suposatzen duen aurreratze maniobra hau, baita ere aurreratzea debekaturik dagoen bide-tarteetan burutu ahalko da, aurretik, aurretuko duen gidariak, horretarako arriskurik ez dagoela ziurtatu duenean (37 artikuluaren aldaketa).>
web.bizkaia.net
Igualmente se modifica el artículo 34, en el sentido de tratar de garantizar una mayor seguridad al ciclista, al indicar que el vehículo que pretenda adelantar al ciclista o grupo de ciclistas, deberá realizarlo ocupando parte o la totalidad de la calzada contraria, de acuerdo con la tesitura contemplada en la Ley, y sin poner en peligro, ni entorpecer, a quien circule en sentido contrario.Esta maniobra de adelantamiento que supone la invasión del carril contrario, podrá realizarse incluso en aquellos supuestos de tramos de vía donde esté prohibido el adelantamiento, siempre que con carácter previo se haya cerciorado el autor del adelantamiento de que tal maniobra se puede realizar sin peligro (modificación del artículo 37).
web.bizkaia.net