Elhuyar Hiztegia

directamente

Partekatu sareetan:

•  adv. zuzenean, zuzenik

fue directamente al alcalde: zuzenean alkatearengana joan zen

zuzen (eu)

directamente (es)

Jaitsiera zuzena egiten saiatzen gara, malda tente eta harri hautsi artetik, bai eta egin ere denbora irabazi ahal izateko.>
www.capraalpina10

Decidimos bajar directamente ladera abajo, por una gran cuesta de piedra descompuesta, para ganar tiempo.

Kobaruntz zuzendu ginen eta ezkerreko irtengunea igo ostean, tontorrera zuzen ekin genion.>

Fuimos directamente a la cueva que se ve en la imagen, y subimos el resalte hacia la izquierda.
www.capraalpina10

Igotzeko erabiliko dugun norabideak zuzenean eta atsedenik gabe igotzen du Panticosako bainu etxea eta Pondiellos lepoa.>

El itinerario que utilizamos sube directamente y sin reposo el fuerte desnivel existente entre el Balneario de Panticosa y el collado de Pondiellos.

Atzera egitea erabaki dugu Bramatuero isurialdera jaisteko, zulora zuzenean jaisteko rapel bat egin behar baita.>
www.capraalpina10

Decidimos retroceder para bajar a la vertiente de Bramatuero, dado que bajar directamente hasta la brecha requiere de un rappel.

Bide arrunta erabiliz jaisten gara, zuzen zuzenean tentea den harri hautsiko maldatik, saltoka eta umeak baginan gozatzen, lepo ingururaino.>

Descendemos por la vía normal, directamente por la inclinada ladera de piedra suelta, saltando y divirtiéndonos como niños, hasta las inmediaciones del collado.

zuzenean (eu)

Eskalada ertzetik zuzen zuzenean doa.>
www.capraalpina10

Se escala directamente por la misma arista.

Argualas, Algas eta Garmo Negro mendiek osatzen duten zirku txikira zuzenean sartu gara.>

Entramos directamente en el pequeño circo que forman los picos Argualas, Algas y Garmo Negro.
www.capraalpina10

Hala ere, guk bigarren aukera hartu genuen, ertzaren azpitik tontorrera zuzenean igotzekoa, presaka baikebiltzan.>

Y digo parece, porque nosotros no pasamos por ahí, sino que cruzamos la arista por debajo y fuimos directamente a la cima, ya que teníamos algo de prisa.

Argazki batzuek atera ditugu eta zuzenean oinpera jaisten gara, lehen alde batera utzi dugun bidetik, eta bertan zerbait jateko gelditu.>
www.capraalpina10

Sacamos unas fotos y bajamos directamente hasta la base, donde aprovechamos para comer algo.

zuzen (eu)

zuzenean (eu)

Eskalada ertzetik zuzen zuzenean doa.>
www.capraalpina10

Se escala directamente por la misma arista.