es > eu
Kanpainan parte hartzen duten saltokiak kanpainaren kartel batekin identifikatuta egongo dira, honako eslogan honekin: “NIK & COMERCIO”.>
www.donostia.org
Los comercios que participan en la campaña estarán identificados con un cartel de la campaña con el slogan : “NIK & COMERCIO”.
www.donostia.org
Halakoa izan daiteke prozesua, “eskuak lanean eta burua argi”. Horixe zen 80ko hamarkadako joko hezitzaile haien eslogana.>
www.euskonews.com
El proceso suele ser así, “manos ocupadas cabecita despierta”, como decía el eslogan de aquellos juegos educativos de los años 80.
www.euskonews.com
Zientzialarien arteko eztabaida horretaz gain, etxe komertzialak informazio partziala eskaintzen duen publizitatea argitaratu berri du prentsan, Eusko Jaurlaritzako Txertaketa kanpainaren barruan sartzen ez diren nesken gurasoentzat nahasgarri izan daitekeena. Publizitate-kanpainaren esloganak horrela dio: “Zure alabak umetoki lepoko minbizia izatea saihestu dezakezu”, eta jarraian honako datu hau azaltzen da: “Umetoki-lepoko minbizia 15 eta 44 urte bitarteko emakumeen artean minbiziagatik gertatzen diren heriotzen bigarren kausa da eta giza papilomaren birusak eragiten du, oso kutsakorra den birusak”.>
www.euskonews.com
Además de esta polémica entre científicos, surge en fechas recientes la propaganda que inserta en la prensa la casa comercial con unas informaciones parciales y que pueden llevar a error a los padres de las niñas, que no estando incluidas en la campaña de Vacunación del Gobierno Vasco, se plantean la posibilidad de vacunar a sus hijas. El eslogan de la citada campaña publicitaria es “Tú puedes evitar que tu hija tenga un cáncer de cuello de utero”, al que sigue el dato: “El cáncer de cuello de útero es la segunda causa de mortalidad por cáncer en mujeres entre 15 y 44 años y está causado por el virus del papiloma humano, un virus muy contagioso”.
www.euskonews.com
Eslogan bat lortzea bezalakoa da.>
www.euskonews.com
Es como lograr un slogan.
www.euskonews.com
EAEko herritarren iritziak "Aurrera doan herria / Un país en marcha" sloganari buruz (2006ko otsaila)>
www.lehendakaritza.ejgv.euskadi.net
Opiniones de la población de la CAPV en relación al slogan "Un país en marcha / Aurrera doan herria" (febrero 2006)
www.lehendakaritza.ejgv.euskadi.net
Kanpainan parte hartzen duten saltokiak kanpainaren kartel batekin identifikatuta egongo dira, honako eslogan honekin: “NIK & COMERCIO”.>
www.donostia.org
Los comercios que participan en la campaña estarán identificados con un cartel de la campaña con el slogan : “NIK & COMERCIO”.
www.donostia.org
Halakoa izan daiteke prozesua, “eskuak lanean eta burua argi”. Horixe zen 80ko hamarkadako joko hezitzaile haien eslogana.>
www.euskonews.com
El proceso suele ser así, “manos ocupadas cabecita despierta”, como decía el eslogan de aquellos juegos educativos de los años 80.
www.euskonews.com
Zientzialarien arteko eztabaida horretaz gain, etxe komertzialak informazio partziala eskaintzen duen publizitatea argitaratu berri du prentsan, Eusko Jaurlaritzako Txertaketa kanpainaren barruan sartzen ez diren nesken gurasoentzat nahasgarri izan daitekeena. Publizitate-kanpainaren esloganak horrela dio: “Zure alabak umetoki lepoko minbizia izatea saihestu dezakezu”, eta jarraian honako datu hau azaltzen da: “Umetoki-lepoko minbizia 15 eta 44 urte bitarteko emakumeen artean minbiziagatik gertatzen diren heriotzen bigarren kausa da eta giza papilomaren birusak eragiten du, oso kutsakorra den birusak”.>
www.euskonews.com
Además de esta polémica entre científicos, surge en fechas recientes la propaganda que inserta en la prensa la casa comercial con unas informaciones parciales y que pueden llevar a error a los padres de las niñas, que no estando incluidas en la campaña de Vacunación del Gobierno Vasco, se plantean la posibilidad de vacunar a sus hijas. El eslogan de la citada campaña publicitaria es “Tú puedes evitar que tu hija tenga un cáncer de cuello de utero”, al que sigue el dato: “El cáncer de cuello de útero es la segunda causa de mortalidad por cáncer en mujeres entre 15 y 44 años y está causado por el virus del papiloma humano, un virus muy contagioso”.
www.euskonews.com
Eslogan bat lortzea bezalakoa da.>
www.euskonews.com
Es como lograr un slogan.
www.euskonews.com
Kanpainan parte hartzen duten saltokiak kanpainaren kartel batekin identifikatuta egongo dira, honako eslogan honekin: “NIK & COMERCIO”.>
www.donostia.org
Los comercios que participan en la campaña estarán identificados con un cartel de la campaña con el slogan : “NIK & COMERCIO”.
www.donostia.org
Halakoa izan daiteke prozesua, “eskuak lanean eta burua argi”. Horixe zen 80ko hamarkadako joko hezitzaile haien eslogana.>
www.euskonews.com
El proceso suele ser así, “manos ocupadas cabecita despierta”, como decía el eslogan de aquellos juegos educativos de los años 80.
www.euskonews.com
Zientzialarien arteko eztabaida horretaz gain, etxe komertzialak informazio partziala eskaintzen duen publizitatea argitaratu berri du prentsan, Eusko Jaurlaritzako Txertaketa kanpainaren barruan sartzen ez diren nesken gurasoentzat nahasgarri izan daitekeena. Publizitate-kanpainaren esloganak horrela dio: “Zure alabak umetoki lepoko minbizia izatea saihestu dezakezu”, eta jarraian honako datu hau azaltzen da: “Umetoki-lepoko minbizia 15 eta 44 urte bitarteko emakumeen artean minbiziagatik gertatzen diren heriotzen bigarren kausa da eta giza papilomaren birusak eragiten du, oso kutsakorra den birusak”.>
www.euskonews.com
Además de esta polémica entre científicos, surge en fechas recientes la propaganda que inserta en la prensa la casa comercial con unas informaciones parciales y que pueden llevar a error a los padres de las niñas, que no estando incluidas en la campaña de Vacunación del Gobierno Vasco, se plantean la posibilidad de vacunar a sus hijas. El eslogan de la citada campaña publicitaria es “Tú puedes evitar que tu hija tenga un cáncer de cuello de utero”, al que sigue el dato: “El cáncer de cuello de útero es la segunda causa de mortalidad por cáncer en mujeres entre 15 y 44 años y está causado por el virus del papiloma humano, un virus muy contagioso”.
www.euskonews.com
Eslogan bat lortzea bezalakoa da.>
www.euskonews.com
Es como lograr un slogan.
www.euskonews.com
EAEko herritarren iritziak "Aurrera doan herria / Un país en marcha" sloganari buruz (2006ko otsaila)>
www.lehendakaritza.ejgv.euskadi.net
Opiniones de la población de la CAPV en relación al slogan "Un país en marcha / Aurrera doan herria" (febrero 2006)
www.lehendakaritza.ejgv.euskadi.net
Anderrek piztuko du aurtengoan ‘Santixauei’ ofizialki hasiera emango dien suziria. Txapligua bota ondoren ‘Gora Santixauak’ leloa oihukatuko eta ermuar nahiz kanpotar guztioi jai on batzuk izatea opatuko digu.>
www.ermua.es
Ander prenderá la mecha del cohete, que anunciará el inicio oficial de los ‘Santiagos’ y gritará el slogan ‘Gora Santixauak’, tras desear a las/os presentes unas buenas fiestas.
www.ermua.es
Bilbao Bizkaia Crea+activa” leloarekin, bi erakundeek 200 metro karratuko espazioa konpartituko dute. Bertan, turismoaren erakarpen klasikoak, Bilbon egiten diren ekitaldirik garrantzitsuenak eta Bizkaiak diseinuan eta sormenean duen potentziala erakutsiko dizkiote jendeari. Gehiago irakurri>
www.bilbaointernational20
Bajo el slogan “Bilbao Bizkaia Crea+activa”, ambas instituciones compartirán un espacio de 200 metros cuadrados en el que mostrarán al público los atractivos turísticos clásicos, los eventos más significativos celebrados en Bilbao y el potencial de Bizkaia en materia de diseño y creatividad.
www.bilbaointernational20
Parte hartuko duten argazkiek lehiaketaren lelora egokitu beharko dute, baina leloaren interpretazio irekia egin daiteke argazkian irudikatutakoarekin.>
www.bilbaointernational20
Las fotografías que tomen parte deben ajustarse al eslogan del propio concurso, siendo completamente abierta la interpretación de ese eslogan a la hora de plasmarlo en la imagen.
www.bilbaointernational20
Kasu horretan, “marka” kategoriak 30.000 euro jasoko ditu eta leloa edo “claim” kategoriak 10.000.>
www.bilbaointernational20
En este caso, la categoría “marca” recibirá 30.000 euros y la categoría eslogan o “claim”, 10.000.
www.bilbaointernational20
Make your best move!” da xakezaleei Bizkaiko hiriburua bisitatzera etor daitezen gonbidatzeko kanpainaren leloa.>
www.bilbaointernational20
Make your best move!” es el slogan de esta campaña de llamamiento e invitación a la legión de apasionados de este deporte para visitar la capital vizcaína.
www.bilbaointernational20
Kanpainan parte hartzen duten saltokiak kanpainaren kartel batekin identifikatuta egongo dira, honako eslogan honekin: “NIK & COMERCIO”.>
www.donostia.org
Los comercios que participan en la campaña estarán identificados con un cartel de la campaña con el slogan : “NIK & COMERCIO”.
www.donostia.org
Halakoa izan daiteke prozesua, “eskuak lanean eta burua argi”. Horixe zen 80ko hamarkadako joko hezitzaile haien eslogana.>
www.euskonews.com
El proceso suele ser así, “manos ocupadas cabecita despierta”, como decía el eslogan de aquellos juegos educativos de los años 80.
www.euskonews.com
Zientzialarien arteko eztabaida horretaz gain, etxe komertzialak informazio partziala eskaintzen duen publizitatea argitaratu berri du prentsan, Eusko Jaurlaritzako Txertaketa kanpainaren barruan sartzen ez diren nesken gurasoentzat nahasgarri izan daitekeena. Publizitate-kanpainaren esloganak horrela dio: “Zure alabak umetoki lepoko minbizia izatea saihestu dezakezu”, eta jarraian honako datu hau azaltzen da: “Umetoki-lepoko minbizia 15 eta 44 urte bitarteko emakumeen artean minbiziagatik gertatzen diren heriotzen bigarren kausa da eta giza papilomaren birusak eragiten du, oso kutsakorra den birusak”.>
www.euskonews.com
Además de esta polémica entre científicos, surge en fechas recientes la propaganda que inserta en la prensa la casa comercial con unas informaciones parciales y que pueden llevar a error a los padres de las niñas, que no estando incluidas en la campaña de Vacunación del Gobierno Vasco, se plantean la posibilidad de vacunar a sus hijas. El eslogan de la citada campaña publicitaria es “Tú puedes evitar que tu hija tenga un cáncer de cuello de utero”, al que sigue el dato: “El cáncer de cuello de útero es la segunda causa de mortalidad por cáncer en mujeres entre 15 y 44 años y está causado por el virus del papiloma humano, un virus muy contagioso”.
www.euskonews.com
Eslogan bat lortzea bezalakoa da.>
www.euskonews.com
Es como lograr un slogan.
www.euskonews.com
Kanpainan parte hartzen duten saltokiak kanpainaren kartel batekin identifikatuta egongo dira, honako eslogan honekin: “NIK & COMERCIO”.>
www.donostia.org
Los comercios que participan en la campaña estarán identificados con un cartel de la campaña con el slogan : “NIK & COMERCIO”.
www.donostia.org
Halakoa izan daiteke prozesua, “eskuak lanean eta burua argi”. Horixe zen 80ko hamarkadako joko hezitzaile haien eslogana.>
www.euskonews.com
El proceso suele ser así, “manos ocupadas cabecita despierta”, como decía el eslogan de aquellos juegos educativos de los años 80.
www.euskonews.com
Zientzialarien arteko eztabaida horretaz gain, etxe komertzialak informazio partziala eskaintzen duen publizitatea argitaratu berri du prentsan, Eusko Jaurlaritzako Txertaketa kanpainaren barruan sartzen ez diren nesken gurasoentzat nahasgarri izan daitekeena. Publizitate-kanpainaren esloganak horrela dio: “Zure alabak umetoki lepoko minbizia izatea saihestu dezakezu”, eta jarraian honako datu hau azaltzen da: “Umetoki-lepoko minbizia 15 eta 44 urte bitarteko emakumeen artean minbiziagatik gertatzen diren heriotzen bigarren kausa da eta giza papilomaren birusak eragiten du, oso kutsakorra den birusak”.>
www.euskonews.com
Además de esta polémica entre científicos, surge en fechas recientes la propaganda que inserta en la prensa la casa comercial con unas informaciones parciales y que pueden llevar a error a los padres de las niñas, que no estando incluidas en la campaña de Vacunación del Gobierno Vasco, se plantean la posibilidad de vacunar a sus hijas. El eslogan de la citada campaña publicitaria es “Tú puedes evitar que tu hija tenga un cáncer de cuello de utero”, al que sigue el dato: “El cáncer de cuello de útero es la segunda causa de mortalidad por cáncer en mujeres entre 15 y 44 años y está causado por el virus del papiloma humano, un virus muy contagioso”.
www.euskonews.com
Eslogan bat lortzea bezalakoa da.>
www.euskonews.com
Es como lograr un slogan.
www.euskonews.com
EAEko herritarren iritziak "Aurrera doan herria / Un país en marcha" sloganari buruz (2006ko otsaila)>
www.lehendakaritza.ejgv.euskadi.net
Opiniones de la población de la CAPV en relación al slogan "Un país en marcha / Aurrera doan herria" (febrero 2006)
www.lehendakaritza.ejgv.euskadi.net
Anderrek piztuko du aurtengoan ‘Santixauei’ ofizialki hasiera emango dien suziria. Txapligua bota ondoren ‘Gora Santixauak’ leloa oihukatuko eta ermuar nahiz kanpotar guztioi jai on batzuk izatea opatuko digu.>
www.ermua.es
Ander prenderá la mecha del cohete, que anunciará el inicio oficial de los ‘Santiagos’ y gritará el slogan ‘Gora Santixauak’, tras desear a las/os presentes unas buenas fiestas.
www.ermua.es
Bilbao Bizkaia Crea+activa” leloarekin, bi erakundeek 200 metro karratuko espazioa konpartituko dute. Bertan, turismoaren erakarpen klasikoak, Bilbon egiten diren ekitaldirik garrantzitsuenak eta Bizkaiak diseinuan eta sormenean duen potentziala erakutsiko dizkiote jendeari. Gehiago irakurri>
www.bilbaointernational20
Bajo el slogan “Bilbao Bizkaia Crea+activa”, ambas instituciones compartirán un espacio de 200 metros cuadrados en el que mostrarán al público los atractivos turísticos clásicos, los eventos más significativos celebrados en Bilbao y el potencial de Bizkaia en materia de diseño y creatividad.
www.bilbaointernational20
Parte hartuko duten argazkiek lehiaketaren lelora egokitu beharko dute, baina leloaren interpretazio irekia egin daiteke argazkian irudikatutakoarekin.>
www.bilbaointernational20
Las fotografías que tomen parte deben ajustarse al eslogan del propio concurso, siendo completamente abierta la interpretación de ese eslogan a la hora de plasmarlo en la imagen.
www.bilbaointernational20
Kasu horretan, “marka” kategoriak 30.000 euro jasoko ditu eta leloa edo “claim” kategoriak 10.000.>
www.bilbaointernational20
En este caso, la categoría “marca” recibirá 30.000 euros y la categoría eslogan o “claim”, 10.000.
www.bilbaointernational20
Make your best move!” da xakezaleei Bizkaiko hiriburua bisitatzera etor daitezen gonbidatzeko kanpainaren leloa.>
www.bilbaointernational20
Make your best move!” es el slogan de esta campaña de llamamiento e invitación a la legión de apasionados de este deporte para visitar la capital vizcaína.
www.bilbaointernational20
Kanpainan parte hartzen duten saltokiak kanpainaren kartel batekin identifikatuta egongo dira, honako eslogan honekin: “NIK & COMERCIO”.>
www.donostia.org
Los comercios que participan en la campaña estarán identificados con un cartel de la campaña con el slogan : “NIK & COMERCIO”.
www.donostia.org
Halakoa izan daiteke prozesua, “eskuak lanean eta burua argi”. Horixe zen 80ko hamarkadako joko hezitzaile haien eslogana.>
www.euskonews.com
El proceso suele ser así, “manos ocupadas cabecita despierta”, como decía el eslogan de aquellos juegos educativos de los años 80.
www.euskonews.com
Zientzialarien arteko eztabaida horretaz gain, etxe komertzialak informazio partziala eskaintzen duen publizitatea argitaratu berri du prentsan, Eusko Jaurlaritzako Txertaketa kanpainaren barruan sartzen ez diren nesken gurasoentzat nahasgarri izan daitekeena. Publizitate-kanpainaren esloganak horrela dio: “Zure alabak umetoki lepoko minbizia izatea saihestu dezakezu”, eta jarraian honako datu hau azaltzen da: “Umetoki-lepoko minbizia 15 eta 44 urte bitarteko emakumeen artean minbiziagatik gertatzen diren heriotzen bigarren kausa da eta giza papilomaren birusak eragiten du, oso kutsakorra den birusak”.>
www.euskonews.com
Además de esta polémica entre científicos, surge en fechas recientes la propaganda que inserta en la prensa la casa comercial con unas informaciones parciales y que pueden llevar a error a los padres de las niñas, que no estando incluidas en la campaña de Vacunación del Gobierno Vasco, se plantean la posibilidad de vacunar a sus hijas. El eslogan de la citada campaña publicitaria es “Tú puedes evitar que tu hija tenga un cáncer de cuello de utero”, al que sigue el dato: “El cáncer de cuello de útero es la segunda causa de mortalidad por cáncer en mujeres entre 15 y 44 años y está causado por el virus del papiloma humano, un virus muy contagioso”.
www.euskonews.com
Eslogan bat lortzea bezalakoa da.>
www.euskonews.com
Es como lograr un slogan.
www.euskonews.com
Kanpainan parte hartzen duten saltokiak kanpainaren kartel batekin identifikatuta egongo dira, honako eslogan honekin: “NIK & COMERCIO”.>
www.donostia.org
Los comercios que participan en la campaña estarán identificados con un cartel de la campaña con el slogan : “NIK & COMERCIO”.
www.donostia.org
Halakoa izan daiteke prozesua, “eskuak lanean eta burua argi”. Horixe zen 80ko hamarkadako joko hezitzaile haien eslogana.>
www.euskonews.com
El proceso suele ser así, “manos ocupadas cabecita despierta”, como decía el eslogan de aquellos juegos educativos de los años 80.
www.euskonews.com
Zientzialarien arteko eztabaida horretaz gain, etxe komertzialak informazio partziala eskaintzen duen publizitatea argitaratu berri du prentsan, Eusko Jaurlaritzako Txertaketa kanpainaren barruan sartzen ez diren nesken gurasoentzat nahasgarri izan daitekeena. Publizitate-kanpainaren esloganak horrela dio: “Zure alabak umetoki lepoko minbizia izatea saihestu dezakezu”, eta jarraian honako datu hau azaltzen da: “Umetoki-lepoko minbizia 15 eta 44 urte bitarteko emakumeen artean minbiziagatik gertatzen diren heriotzen bigarren kausa da eta giza papilomaren birusak eragiten du, oso kutsakorra den birusak”.>
www.euskonews.com
Además de esta polémica entre científicos, surge en fechas recientes la propaganda que inserta en la prensa la casa comercial con unas informaciones parciales y que pueden llevar a error a los padres de las niñas, que no estando incluidas en la campaña de Vacunación del Gobierno Vasco, se plantean la posibilidad de vacunar a sus hijas. El eslogan de la citada campaña publicitaria es “Tú puedes evitar que tu hija tenga un cáncer de cuello de utero”, al que sigue el dato: “El cáncer de cuello de útero es la segunda causa de mortalidad por cáncer en mujeres entre 15 y 44 años y está causado por el virus del papiloma humano, un virus muy contagioso”.
www.euskonews.com
Eslogan bat lortzea bezalakoa da.>
www.euskonews.com
Es como lograr un slogan.
www.euskonews.com
EAEko herritarren iritziak "Aurrera doan herria / Un país en marcha" sloganari buruz (2006ko otsaila)>
www.lehendakaritza.ejgv.euskadi.net
Opiniones de la población de la CAPV en relación al slogan "Un país en marcha / Aurrera doan herria" (febrero 2006)
www.lehendakaritza.ejgv.euskadi.net
Anderrek piztuko du aurtengoan ‘Santixauei’ ofizialki hasiera emango dien suziria. Txapligua bota ondoren ‘Gora Santixauak’ leloa oihukatuko eta ermuar nahiz kanpotar guztioi jai on batzuk izatea opatuko digu.>
www.ermua.es
Ander prenderá la mecha del cohete, que anunciará el inicio oficial de los ‘Santiagos’ y gritará el slogan ‘Gora Santixauak’, tras desear a las/os presentes unas buenas fiestas.
www.ermua.es
Bilbao Bizkaia Crea+activa” leloarekin, bi erakundeek 200 metro karratuko espazioa konpartituko dute. Bertan, turismoaren erakarpen klasikoak, Bilbon egiten diren ekitaldirik garrantzitsuenak eta Bizkaiak diseinuan eta sormenean duen potentziala erakutsiko dizkiote jendeari. Gehiago irakurri>
www.bilbaointernational20
Bajo el slogan “Bilbao Bizkaia Crea+activa”, ambas instituciones compartirán un espacio de 200 metros cuadrados en el que mostrarán al público los atractivos turísticos clásicos, los eventos más significativos celebrados en Bilbao y el potencial de Bizkaia en materia de diseño y creatividad.
www.bilbaointernational20
Parte hartuko duten argazkiek lehiaketaren lelora egokitu beharko dute, baina leloaren interpretazio irekia egin daiteke argazkian irudikatutakoarekin.>
www.bilbaointernational20
Las fotografías que tomen parte deben ajustarse al eslogan del propio concurso, siendo completamente abierta la interpretación de ese eslogan a la hora de plasmarlo en la imagen.
www.bilbaointernational20
Kasu horretan, “marka” kategoriak 30.000 euro jasoko ditu eta leloa edo “claim” kategoriak 10.000.>
www.bilbaointernational20
En este caso, la categoría “marca” recibirá 30.000 euros y la categoría eslogan o “claim”, 10.000.
www.bilbaointernational20
Make your best move!” da xakezaleei Bizkaiko hiriburua bisitatzera etor daitezen gonbidatzeko kanpainaren leloa.>
www.bilbaointernational20
Make your best move!” es el slogan de esta campaña de llamamiento e invitación a la legión de apasionados de este deporte para visitar la capital vizcaína.
www.bilbaointernational20