eu > es
...eslogan ...sonaia», adierazi zuen, aldiz, Rodriguezek. « Esloganetan » kabitzen ez diren pertsonaiak dira harentzat, «lerroburuet...
... bera. Armadak ezarri ditu bere banderak eta eslogan nazionalista turkiarrak duela gutxi arte autonomista kurdue...
...tu Lega Nordek. "Lehenengo etxekoak" moduko esloganak erabiltzen ditu eta Italiako iparraldean du arrakastarik ha...
...zberdinen arteko bizikidetza" ez dira "marketin eslogan hutsak, gure eguneroko jardun profesionalean hedatzen saiat...
...o pertsonentzako iraingarriak edo mehatxatzaileak diren eslogan edo pankartarik ezingo da erabili, «terrorismoa» ezingo da ...
Eslogana eta lau galdera. Kanpainaren eslogan nagusia ... eta ez bal...
Eslogana eta lau galdera. Kanpainaren eslogan nagusia ... eta ez balego? izango da. Horren osagarri honak...
Hainbeste eslogan hutsen artean, zerbait egin ote dezakete kontsumitzaileek i...
Liburuaren kontrazalean Kutxaren eslogana dakar Luis Garderen azken poema liburuak, Irun Hiriko Liter...
...benduko zitaren aniztasuna aldarrikatu nahi du Azokak eslogan horrekin. Txakur Gorria kolektiboak egin du aurtengo afixa,...
Kanpainan parte hartzen duten saltokiak kanpainaren kartel batekin identifikatuta egongo dira, honako eslogan honekin: “NIK & COMERCIO”.>
www.donostia.org
Los comercios que participan en la campaña estarán identificados con un cartel de la campaña con el slogan : “NIK & COMERCIO”.
www.donostia.org
Halakoa izan daiteke prozesua, “eskuak lanean eta burua argi”. Horixe zen 80ko hamarkadako joko hezitzaile haien eslogana.>
www.euskonews.com
El proceso suele ser así, “manos ocupadas cabecita despierta”, como decía el eslogan de aquellos juegos educativos de los años 80.
www.euskonews.com
Zientzialarien arteko eztabaida horretaz gain, etxe komertzialak informazio partziala eskaintzen duen publizitatea argitaratu berri du prentsan, Eusko Jaurlaritzako Txertaketa kanpainaren barruan sartzen ez diren nesken gurasoentzat nahasgarri izan daitekeena. Publizitate-kanpainaren esloganak horrela dio: “Zure alabak umetoki lepoko minbizia izatea saihestu dezakezu”, eta jarraian honako datu hau azaltzen da: “Umetoki-lepoko minbizia 15 eta 44 urte bitarteko emakumeen artean minbiziagatik gertatzen diren heriotzen bigarren kausa da eta giza papilomaren birusak eragiten du, oso kutsakorra den birusak”.>
www.euskonews.com
Además de esta polémica entre científicos, surge en fechas recientes la propaganda que inserta en la prensa la casa comercial con unas informaciones parciales y que pueden llevar a error a los padres de las niñas, que no estando incluidas en la campaña de Vacunación del Gobierno Vasco, se plantean la posibilidad de vacunar a sus hijas. El eslogan de la citada campaña publicitaria es “Tú puedes evitar que tu hija tenga un cáncer de cuello de utero”, al que sigue el dato: “El cáncer de cuello de útero es la segunda causa de mortalidad por cáncer en mujeres entre 15 y 44 años y está causado por el virus del papiloma humano, un virus muy contagioso”.
www.euskonews.com
Eslogan bat lortzea bezalakoa da.>
www.euskonews.com
Es como lograr un slogan.
www.euskonews.com
Kanpainan parte hartzen duten saltokiak kanpainaren kartel batekin identifikatuta egongo dira, honako eslogan honekin: “NIK & COMERCIO”.>
www.donostia.org
Los comercios que participan en la campaña estarán identificados con un cartel de la campaña con el slogan : “NIK & COMERCIO”.
www.donostia.org
Halakoa izan daiteke prozesua, “eskuak lanean eta burua argi”. Horixe zen 80ko hamarkadako joko hezitzaile haien eslogana.>
www.euskonews.com
El proceso suele ser así, “manos ocupadas cabecita despierta”, como decía el eslogan de aquellos juegos educativos de los años 80.
www.euskonews.com
Zientzialarien arteko eztabaida horretaz gain, etxe komertzialak informazio partziala eskaintzen duen publizitatea argitaratu berri du prentsan, Eusko Jaurlaritzako Txertaketa kanpainaren barruan sartzen ez diren nesken gurasoentzat nahasgarri izan daitekeena. Publizitate-kanpainaren esloganak horrela dio: “Zure alabak umetoki lepoko minbizia izatea saihestu dezakezu”, eta jarraian honako datu hau azaltzen da: “Umetoki-lepoko minbizia 15 eta 44 urte bitarteko emakumeen artean minbiziagatik gertatzen diren heriotzen bigarren kausa da eta giza papilomaren birusak eragiten du, oso kutsakorra den birusak”.>
www.euskonews.com
Además de esta polémica entre científicos, surge en fechas recientes la propaganda que inserta en la prensa la casa comercial con unas informaciones parciales y que pueden llevar a error a los padres de las niñas, que no estando incluidas en la campaña de Vacunación del Gobierno Vasco, se plantean la posibilidad de vacunar a sus hijas. El eslogan de la citada campaña publicitaria es “Tú puedes evitar que tu hija tenga un cáncer de cuello de utero”, al que sigue el dato: “El cáncer de cuello de útero es la segunda causa de mortalidad por cáncer en mujeres entre 15 y 44 años y está causado por el virus del papiloma humano, un virus muy contagioso”.
www.euskonews.com
Eslogan bat lortzea bezalakoa da.>
www.euskonews.com
Es como lograr un slogan.
www.euskonews.com
Kanpainan parte hartzen duten saltokiak kanpainaren kartel batekin identifikatuta egongo dira, honako eslogan honekin: “NIK & COMERCIO”.>
www.donostia.org
Los comercios que participan en la campaña estarán identificados con un cartel de la campaña con el slogan : “NIK & COMERCIO”.
www.donostia.org
Halakoa izan daiteke prozesua, “eskuak lanean eta burua argi”. Horixe zen 80ko hamarkadako joko hezitzaile haien eslogana.>
www.euskonews.com
El proceso suele ser así, “manos ocupadas cabecita despierta”, como decía el eslogan de aquellos juegos educativos de los años 80.
www.euskonews.com
Zientzialarien arteko eztabaida horretaz gain, etxe komertzialak informazio partziala eskaintzen duen publizitatea argitaratu berri du prentsan, Eusko Jaurlaritzako Txertaketa kanpainaren barruan sartzen ez diren nesken gurasoentzat nahasgarri izan daitekeena. Publizitate-kanpainaren esloganak horrela dio: “Zure alabak umetoki lepoko minbizia izatea saihestu dezakezu”, eta jarraian honako datu hau azaltzen da: “Umetoki-lepoko minbizia 15 eta 44 urte bitarteko emakumeen artean minbiziagatik gertatzen diren heriotzen bigarren kausa da eta giza papilomaren birusak eragiten du, oso kutsakorra den birusak”.>
www.euskonews.com
Además de esta polémica entre científicos, surge en fechas recientes la propaganda que inserta en la prensa la casa comercial con unas informaciones parciales y que pueden llevar a error a los padres de las niñas, que no estando incluidas en la campaña de Vacunación del Gobierno Vasco, se plantean la posibilidad de vacunar a sus hijas. El eslogan de la citada campaña publicitaria es “Tú puedes evitar que tu hija tenga un cáncer de cuello de utero”, al que sigue el dato: “El cáncer de cuello de útero es la segunda causa de mortalidad por cáncer en mujeres entre 15 y 44 años y está causado por el virus del papiloma humano, un virus muy contagioso”.
www.euskonews.com
Eslogan bat lortzea bezalakoa da.>
www.euskonews.com
Es como lograr un slogan.
www.euskonews.com
Kanpainan parte hartzen duten saltokiak kanpainaren kartel batekin identifikatuta egongo dira, honako eslogan honekin: “NIK & COMERCIO”.>
www.donostia.org
Los comercios que participan en la campaña estarán identificados con un cartel de la campaña con el slogan : “NIK & COMERCIO”.
www.donostia.org
Halakoa izan daiteke prozesua, “eskuak lanean eta burua argi”. Horixe zen 80ko hamarkadako joko hezitzaile haien eslogana.>
www.euskonews.com
El proceso suele ser así, “manos ocupadas cabecita despierta”, como decía el eslogan de aquellos juegos educativos de los años 80.
www.euskonews.com
Zientzialarien arteko eztabaida horretaz gain, etxe komertzialak informazio partziala eskaintzen duen publizitatea argitaratu berri du prentsan, Eusko Jaurlaritzako Txertaketa kanpainaren barruan sartzen ez diren nesken gurasoentzat nahasgarri izan daitekeena. Publizitate-kanpainaren esloganak horrela dio: “Zure alabak umetoki lepoko minbizia izatea saihestu dezakezu”, eta jarraian honako datu hau azaltzen da: “Umetoki-lepoko minbizia 15 eta 44 urte bitarteko emakumeen artean minbiziagatik gertatzen diren heriotzen bigarren kausa da eta giza papilomaren birusak eragiten du, oso kutsakorra den birusak”.>
www.euskonews.com
Además de esta polémica entre científicos, surge en fechas recientes la propaganda que inserta en la prensa la casa comercial con unas informaciones parciales y que pueden llevar a error a los padres de las niñas, que no estando incluidas en la campaña de Vacunación del Gobierno Vasco, se plantean la posibilidad de vacunar a sus hijas. El eslogan de la citada campaña publicitaria es “Tú puedes evitar que tu hija tenga un cáncer de cuello de utero”, al que sigue el dato: “El cáncer de cuello de útero es la segunda causa de mortalidad por cáncer en mujeres entre 15 y 44 años y está causado por el virus del papiloma humano, un virus muy contagioso”.
www.euskonews.com
Eslogan bat lortzea bezalakoa da.>
www.euskonews.com
Es como lograr un slogan.
www.euskonews.com
Kanpainan parte hartzen duten saltokiak kanpainaren kartel batekin identifikatuta egongo dira, honako eslogan honekin: “NIK & COMERCIO”.>
www.donostia.org
Los comercios que participan en la campaña estarán identificados con un cartel de la campaña con el slogan : “NIK & COMERCIO”.
www.donostia.org
Halakoa izan daiteke prozesua, “eskuak lanean eta burua argi”. Horixe zen 80ko hamarkadako joko hezitzaile haien eslogana.>
www.euskonews.com
El proceso suele ser así, “manos ocupadas cabecita despierta”, como decía el eslogan de aquellos juegos educativos de los años 80.
www.euskonews.com
Zientzialarien arteko eztabaida horretaz gain, etxe komertzialak informazio partziala eskaintzen duen publizitatea argitaratu berri du prentsan, Eusko Jaurlaritzako Txertaketa kanpainaren barruan sartzen ez diren nesken gurasoentzat nahasgarri izan daitekeena. Publizitate-kanpainaren esloganak horrela dio: “Zure alabak umetoki lepoko minbizia izatea saihestu dezakezu”, eta jarraian honako datu hau azaltzen da: “Umetoki-lepoko minbizia 15 eta 44 urte bitarteko emakumeen artean minbiziagatik gertatzen diren heriotzen bigarren kausa da eta giza papilomaren birusak eragiten du, oso kutsakorra den birusak”.>
www.euskonews.com
Además de esta polémica entre científicos, surge en fechas recientes la propaganda que inserta en la prensa la casa comercial con unas informaciones parciales y que pueden llevar a error a los padres de las niñas, que no estando incluidas en la campaña de Vacunación del Gobierno Vasco, se plantean la posibilidad de vacunar a sus hijas. El eslogan de la citada campaña publicitaria es “Tú puedes evitar que tu hija tenga un cáncer de cuello de utero”, al que sigue el dato: “El cáncer de cuello de útero es la segunda causa de mortalidad por cáncer en mujeres entre 15 y 44 años y está causado por el virus del papiloma humano, un virus muy contagioso”.
www.euskonews.com
Eslogan bat lortzea bezalakoa da.>
www.euskonews.com
Es como lograr un slogan.
www.euskonews.com
Kanpainan parte hartzen duten saltokiak kanpainaren kartel batekin identifikatuta egongo dira, honako eslogan honekin: “NIK & COMERCIO”.>
www.donostia.org
Los comercios que participan en la campaña estarán identificados con un cartel de la campaña con el slogan : “NIK & COMERCIO”.
www.donostia.org
Halakoa izan daiteke prozesua, “eskuak lanean eta burua argi”. Horixe zen 80ko hamarkadako joko hezitzaile haien eslogana.>
www.euskonews.com
El proceso suele ser así, “manos ocupadas cabecita despierta”, como decía el eslogan de aquellos juegos educativos de los años 80.
www.euskonews.com
Zientzialarien arteko eztabaida horretaz gain, etxe komertzialak informazio partziala eskaintzen duen publizitatea argitaratu berri du prentsan, Eusko Jaurlaritzako Txertaketa kanpainaren barruan sartzen ez diren nesken gurasoentzat nahasgarri izan daitekeena. Publizitate-kanpainaren esloganak horrela dio: “Zure alabak umetoki lepoko minbizia izatea saihestu dezakezu”, eta jarraian honako datu hau azaltzen da: “Umetoki-lepoko minbizia 15 eta 44 urte bitarteko emakumeen artean minbiziagatik gertatzen diren heriotzen bigarren kausa da eta giza papilomaren birusak eragiten du, oso kutsakorra den birusak”.>
www.euskonews.com
Además de esta polémica entre científicos, surge en fechas recientes la propaganda que inserta en la prensa la casa comercial con unas informaciones parciales y que pueden llevar a error a los padres de las niñas, que no estando incluidas en la campaña de Vacunación del Gobierno Vasco, se plantean la posibilidad de vacunar a sus hijas. El eslogan de la citada campaña publicitaria es “Tú puedes evitar que tu hija tenga un cáncer de cuello de utero”, al que sigue el dato: “El cáncer de cuello de útero es la segunda causa de mortalidad por cáncer en mujeres entre 15 y 44 años y está causado por el virus del papiloma humano, un virus muy contagioso”.
www.euskonews.com
Eslogan bat lortzea bezalakoa da.>
www.euskonews.com
Es como lograr un slogan.
www.euskonews.com
Kanpainan parte hartzen duten saltokiak kanpainaren kartel batekin identifikatuta egongo dira, honako eslogan honekin: “NIK & COMERCIO”.>
www.donostia.org
Los comercios que participan en la campaña estarán identificados con un cartel de la campaña con el slogan : “NIK & COMERCIO”.
www.donostia.org
Halakoa izan daiteke prozesua, “eskuak lanean eta burua argi”. Horixe zen 80ko hamarkadako joko hezitzaile haien eslogana.>
www.euskonews.com
El proceso suele ser así, “manos ocupadas cabecita despierta”, como decía el eslogan de aquellos juegos educativos de los años 80.
www.euskonews.com
Zientzialarien arteko eztabaida horretaz gain, etxe komertzialak informazio partziala eskaintzen duen publizitatea argitaratu berri du prentsan, Eusko Jaurlaritzako Txertaketa kanpainaren barruan sartzen ez diren nesken gurasoentzat nahasgarri izan daitekeena. Publizitate-kanpainaren esloganak horrela dio: “Zure alabak umetoki lepoko minbizia izatea saihestu dezakezu”, eta jarraian honako datu hau azaltzen da: “Umetoki-lepoko minbizia 15 eta 44 urte bitarteko emakumeen artean minbiziagatik gertatzen diren heriotzen bigarren kausa da eta giza papilomaren birusak eragiten du, oso kutsakorra den birusak”.>
www.euskonews.com
Además de esta polémica entre científicos, surge en fechas recientes la propaganda que inserta en la prensa la casa comercial con unas informaciones parciales y que pueden llevar a error a los padres de las niñas, que no estando incluidas en la campaña de Vacunación del Gobierno Vasco, se plantean la posibilidad de vacunar a sus hijas. El eslogan de la citada campaña publicitaria es “Tú puedes evitar que tu hija tenga un cáncer de cuello de utero”, al que sigue el dato: “El cáncer de cuello de útero es la segunda causa de mortalidad por cáncer en mujeres entre 15 y 44 años y está causado por el virus del papiloma humano, un virus muy contagioso”.
www.euskonews.com
Eslogan bat lortzea bezalakoa da.>
www.euskonews.com
Es como lograr un slogan.
www.euskonews.com