1 iz. (Inform.) memoria, almacenamiento
2 iz. [txostena] memoria
3 iz. memoria
4 iz. recuerdo
memorialista [autor]
(Inform.) volcado de memoria
(Inform.) tarjeta de memoria
(Inform.) memoria RAM
(Inform.) memoria ROM
(Inform.) memoria intermedia, memoria tampón
...e batzuetan, baina aro berri honetan bereziki, memoria difuminatzeko beldurra sentitu aurretik ere pilatzen ditugu...
... izan dezakeen papera. Beste sektore batzuek. Memoria kolektibo hori eraikitze aldera egon daitezkeen aukerak...
... desberdinak egitea espero dugu, betiere oinarri memoria hartutaâ, azpimarratu du Gazteluk...
ROM memoria edo memoria hila. Izenak adierazten duen ...
...berri emango da. Aipatutako txostena "Azken memoria " inprimaki normalizatuan ezarritako eskemaren arabera egin ...
...gira diezaiola etorkizunari, baina iraganari eta memoriari gogor euts diezaiela, horiek baitira indarkeriaz ...
...katzeko joera androzentrikoaren aurrean emakumezkoen memoria berreskuratzen duen kontakizuna. Emakumeen bizipenetatik er...
...ralistikoak (IMVG) 1976ko martxoaren 3ko sarraskiaren memoria bizirik mantenduko duen horma-irudi erraldoiaren proiektuar...
... bidaliko ditu, eta 8 CD-ROM, memoriarekin euskarri elektronikoan. Dokumentazioa egokia ez bada,...
...a) Urte anitzeko proiektuaren memoria (gehienez ere 3 urteko iraupena duten ...
Vitoria-Gasteiz, la vida filmada” erakusketanbildutako une, istorio eta bizipen gutxi batzuk baino ez dira goikohoriek, azken mendeko arabar hiriaren ikusizko memoria osatzen dutenzinema-material ezezagunen bilduma, alegia.>
www.catedralvitoria.com
Estos temas son sólo un pequeño ejemplo de losmomentos, historias y vivencias recogidos en la exposición“Vitoria-Gasteiz, la vida filmada”, unarecopilación de materiales fílmicosinéditos que constituyen la memoria audiovisual de lacapital alavesa en el último siglo.
www.catedralvitoria.com
Beraz, garaiko errealitatea jaso zuten gasteiztar eta arabarrenfilmaketen bitartez kontatutako memoria gasteiztarra da, 50 eta 60kourteetan “grupo de Vitoria” zeritzona osatzen zuteneta super 8 mm eta 8 mm-tan filmatzen zuten arabar zinemagile zaletueiomenaldia.>
www.catedralvitoria.com
Se trata, por lo tanto, de la memoria de la ciudad contada através de las tomas de cineastas aficionados vitorianos yalaveses que atraparon la realidad de su tiempo, un homenaje dereconocimiento a los cineastas aficionados, ochistas ysúper-ochistas alaveses que impulsaron el llamado“grupo de Vitoria” de los años 50 y 60.
www.catedralvitoria.com
Azken urteetan, goitik behera aritu da lanean dorrean eta funtsezko bi aplikazio-irizpide mantendu dira Katedralaren obra multzoan: material historikoak ahalik eta gehien mantentzea, eraikinaren denborazko memoria eraikinean bertan manten dadin; eta elementu berriak ordeztea edo gehitzea, orain dauden elementuen antzeko eraikuntza materialak eta teknikak erabiliz multzoari jarraipena emate aldera, bai egiturari eta eraikuntzari dagokionez, bai formari eta paisaiari dagokionez.>
www.catedralvitoria.com
En los últimos años en la torre se ha trabajado de arriba a abajo manteniendo los dos criterios principales de aplicación en el conjunto de la obra de la Catedral: conservar el máximo de los materiales históricos como manera de mantener la memoria temporal del edificio latente en ellos; y reponer o añadir nuevos elementos empleando materiales y técnicas de construcción similares a los existentes como modo de dar continuidad al conjunto, tanto estructural y constructiva como formal y pasajística.
www.catedralvitoria.com
Jardueren memoria>
www.catedralvitoria.com
Memoria de actividades
www.catedralvitoria.com
4.- Argazki-memoria.>
www.catedralvitoria.com
4.- Memoria fotográfica.
www.catedralvitoria.com
Effroyables Jardins liburua oroitzapenaren eta memoriaren eta barreak eta umoreak beldurra, sufrimendua eta desesperazioaren antidoto gisa duten indar harrigarriaren omenaldi argia da.>
www.donostia.org
Los jardines de la memoria es un claro homenaje al recuerdo y a la memoria y al sorprendente poder que la risa y el humor tienen como antídoto del miedo, el sufrimiento y la desesperación.
www.donostia.org
Azaroaren 10ean Memoriaren Eguna ospatzen da, Eusko Jaurlaritzak sustatuta, terrorismoaren biktimen omenezko ekitaldiak bateratzeko asmoz, egutegian atentatuen ondorioz biktimarik egon ez den egun bakarra da eta. 2010eko azaroaren 10ean.>
www.donostia.org
El 10 de noviembre se celebra el Día de la Memoria, impulsado por el Gobierno Vasco para unificar los diversos actos en recuerdo de las víctimas del terrorismo, al ser una de las pocas fechas en las que no se ha llevado a cabo nunca un atentado mortal.
www.donostia.org
Bi estreinaldiek fikzio ukitu bat dute, baina oinarri dokumental erabakigarria; batetik, ¿Dónde está el dinero, mami? lana, izenburu esplizitua duena, Arturo Cisnerosek zuzendua, eta ekoizpenerako Nafarroako Gobernuaren laguntza izan zuena; eta, bestetik, Navarra, rincones con memoria filma, Ángel Sánchez Garro errealizadorearena. Azken horretan, pertsonen talde batek oroitzapenean duten leku berezi bat gogora ekartzen du.>
www.filmotecanavarra25
Los dos estrenos tienen un punto de ficción, aunque con una base documental decisiva; por una parte el filme ¿Dónde está el dinero, mami?, de explícito título, dirigido por Arturo Cisneros, y que obtuvo una ayuda del Gobierno de Navarra para su producción; y por otra el filme Navarra, rincones con memoria, del realizador Ángel Sánchez Garro, quien convoca a un diverso y numeroso grupo de personas que nos evocan un lugar especial de su recuerdo.
www.filmotecanavarra25
Eta oroimena memoria baino gehiago izateagatik, eta errealitatearen transposizio literala inoiz izango ez denez, obra literario eta zinematografiko handiak sortu dira.>
www.filmotecanavarra25
Y por eso, porque el recuerdo es más que la memoria, y nunca será la transposición literal de la realidad, ha dado lugar a grandes obras literarias y cinematográficas.
www.filmotecanavarra25
Izan ere oroimena memoria baino zerbait gehiago da: ahanztura, memoria eta irudimena elkartzea. Hiru osagai horiek gabe ezinezkoa da gogoratzea.>
www.filmotecanavarra25
Porque el recuerdo es algo más que la memoria: la conjunción de olvido, memoria e imaginación; tres componentes sin los que es imposible recordar.
www.filmotecanavarra25
Vitoria-Gasteiz, la vida filmada” erakusketanbildutako une, istorio eta bizipen gutxi batzuk baino ez dira goikohoriek, azken mendeko arabar hiriaren ikusizko memoria osatzen dutenzinema-material ezezagunen bilduma, alegia.>
www.catedralvitoria.com
Estos temas son sólo un pequeño ejemplo de losmomentos, historias y vivencias recogidos en la exposición“Vitoria-Gasteiz, la vida filmada”, unarecopilación de materiales fílmicosinéditos que constituyen la memoria audiovisual de lacapital alavesa en el último siglo.
www.catedralvitoria.com
Beraz, garaiko errealitatea jaso zuten gasteiztar eta arabarrenfilmaketen bitartez kontatutako memoria gasteiztarra da, 50 eta 60kourteetan “grupo de Vitoria” zeritzona osatzen zuteneta super 8 mm eta 8 mm-tan filmatzen zuten arabar zinemagile zaletueiomenaldia.>
www.catedralvitoria.com
Se trata, por lo tanto, de la memoria de la ciudad contada através de las tomas de cineastas aficionados vitorianos yalaveses que atraparon la realidad de su tiempo, un homenaje dereconocimiento a los cineastas aficionados, ochistas ysúper-ochistas alaveses que impulsaron el llamado“grupo de Vitoria” de los años 50 y 60.
www.catedralvitoria.com
Azken urteetan, goitik behera aritu da lanean dorrean eta funtsezko bi aplikazio-irizpide mantendu dira Katedralaren obra multzoan: material historikoak ahalik eta gehien mantentzea, eraikinaren denborazko memoria eraikinean bertan manten dadin; eta elementu berriak ordeztea edo gehitzea, orain dauden elementuen antzeko eraikuntza materialak eta teknikak erabiliz multzoari jarraipena emate aldera, bai egiturari eta eraikuntzari dagokionez, bai formari eta paisaiari dagokionez.>
www.catedralvitoria.com
En los últimos años en la torre se ha trabajado de arriba a abajo manteniendo los dos criterios principales de aplicación en el conjunto de la obra de la Catedral: conservar el máximo de los materiales históricos como manera de mantener la memoria temporal del edificio latente en ellos; y reponer o añadir nuevos elementos empleando materiales y técnicas de construcción similares a los existentes como modo de dar continuidad al conjunto, tanto estructural y constructiva como formal y pasajística.
www.catedralvitoria.com
Jardueren memoria>
www.catedralvitoria.com
Memoria de actividades
www.catedralvitoria.com
4.- Argazki-memoria.>
www.catedralvitoria.com
4.- Memoria fotográfica.
www.catedralvitoria.com
Vitoria-Gasteiz, la vida filmada” erakusketanbildutako une, istorio eta bizipen gutxi batzuk baino ez dira goikohoriek, azken mendeko arabar hiriaren ikusizko memoria osatzen dutenzinema-material ezezagunen bilduma, alegia.>
www.catedralvitoria.com
Estos temas son sólo un pequeño ejemplo de losmomentos, historias y vivencias recogidos en la exposición“Vitoria-Gasteiz, la vida filmada”, unarecopilación de materiales fílmicosinéditos que constituyen la memoria audiovisual de lacapital alavesa en el último siglo.
www.catedralvitoria.com
Beraz, garaiko errealitatea jaso zuten gasteiztar eta arabarrenfilmaketen bitartez kontatutako memoria gasteiztarra da, 50 eta 60kourteetan “grupo de Vitoria” zeritzona osatzen zuteneta super 8 mm eta 8 mm-tan filmatzen zuten arabar zinemagile zaletueiomenaldia.>
www.catedralvitoria.com
Se trata, por lo tanto, de la memoria de la ciudad contada através de las tomas de cineastas aficionados vitorianos yalaveses que atraparon la realidad de su tiempo, un homenaje dereconocimiento a los cineastas aficionados, ochistas ysúper-ochistas alaveses que impulsaron el llamado“grupo de Vitoria” de los años 50 y 60.
www.catedralvitoria.com
Azken urteetan, goitik behera aritu da lanean dorrean eta funtsezko bi aplikazio-irizpide mantendu dira Katedralaren obra multzoan: material historikoak ahalik eta gehien mantentzea, eraikinaren denborazko memoria eraikinean bertan manten dadin; eta elementu berriak ordeztea edo gehitzea, orain dauden elementuen antzeko eraikuntza materialak eta teknikak erabiliz multzoari jarraipena emate aldera, bai egiturari eta eraikuntzari dagokionez, bai formari eta paisaiari dagokionez.>
www.catedralvitoria.com
En los últimos años en la torre se ha trabajado de arriba a abajo manteniendo los dos criterios principales de aplicación en el conjunto de la obra de la Catedral: conservar el máximo de los materiales históricos como manera de mantener la memoria temporal del edificio latente en ellos; y reponer o añadir nuevos elementos empleando materiales y técnicas de construcción similares a los existentes como modo de dar continuidad al conjunto, tanto estructural y constructiva como formal y pasajística.
www.catedralvitoria.com
Jardueren memoria>
www.catedralvitoria.com
Memoria de actividades
www.catedralvitoria.com
4.- Argazki-memoria.>
www.catedralvitoria.com
4.- Memoria fotográfica.
www.catedralvitoria.com
Vitoria-Gasteiz, la vida filmada” erakusketanbildutako une, istorio eta bizipen gutxi batzuk baino ez dira goikohoriek, azken mendeko arabar hiriaren ikusizko memoria osatzen dutenzinema-material ezezagunen bilduma, alegia.>
www.catedralvitoria.com
Estos temas son sólo un pequeño ejemplo de losmomentos, historias y vivencias recogidos en la exposición“Vitoria-Gasteiz, la vida filmada”, unarecopilación de materiales fílmicosinéditos que constituyen la memoria audiovisual de lacapital alavesa en el último siglo.
www.catedralvitoria.com
Beraz, garaiko errealitatea jaso zuten gasteiztar eta arabarrenfilmaketen bitartez kontatutako memoria gasteiztarra da, 50 eta 60kourteetan “grupo de Vitoria” zeritzona osatzen zuteneta super 8 mm eta 8 mm-tan filmatzen zuten arabar zinemagile zaletueiomenaldia.>
www.catedralvitoria.com
Se trata, por lo tanto, de la memoria de la ciudad contada através de las tomas de cineastas aficionados vitorianos yalaveses que atraparon la realidad de su tiempo, un homenaje dereconocimiento a los cineastas aficionados, ochistas ysúper-ochistas alaveses que impulsaron el llamado“grupo de Vitoria” de los años 50 y 60.
www.catedralvitoria.com
Azken urteetan, goitik behera aritu da lanean dorrean eta funtsezko bi aplikazio-irizpide mantendu dira Katedralaren obra multzoan: material historikoak ahalik eta gehien mantentzea, eraikinaren denborazko memoria eraikinean bertan manten dadin; eta elementu berriak ordeztea edo gehitzea, orain dauden elementuen antzeko eraikuntza materialak eta teknikak erabiliz multzoari jarraipena emate aldera, bai egiturari eta eraikuntzari dagokionez, bai formari eta paisaiari dagokionez.>
www.catedralvitoria.com
En los últimos años en la torre se ha trabajado de arriba a abajo manteniendo los dos criterios principales de aplicación en el conjunto de la obra de la Catedral: conservar el máximo de los materiales históricos como manera de mantener la memoria temporal del edificio latente en ellos; y reponer o añadir nuevos elementos empleando materiales y técnicas de construcción similares a los existentes como modo de dar continuidad al conjunto, tanto estructural y constructiva como formal y pasajística.
www.catedralvitoria.com
Jardueren memoria>
www.catedralvitoria.com
Memoria de actividades
www.catedralvitoria.com
4.- Argazki-memoria.>
www.catedralvitoria.com
4.- Memoria fotográfica.
www.catedralvitoria.com
Effroyables Jardins liburua oroitzapenaren eta memoriaren eta barreak eta umoreak beldurra, sufrimendua eta desesperazioaren antidoto gisa duten indar harrigarriaren omenaldi argia da.>
www.donostia.org
Los jardines de la memoria es un claro homenaje al recuerdo y a la memoria y al sorprendente poder que la risa y el humor tienen como antídoto del miedo, el sufrimiento y la desesperación.
www.donostia.org
Azaroaren 10ean Memoriaren Eguna ospatzen da, Eusko Jaurlaritzak sustatuta, terrorismoaren biktimen omenezko ekitaldiak bateratzeko asmoz, egutegian atentatuen ondorioz biktimarik egon ez den egun bakarra da eta. 2010eko azaroaren 10ean.>
www.donostia.org
El 10 de noviembre se celebra el Día de la Memoria, impulsado por el Gobierno Vasco para unificar los diversos actos en recuerdo de las víctimas del terrorismo, al ser una de las pocas fechas en las que no se ha llevado a cabo nunca un atentado mortal.
www.donostia.org
Bi estreinaldiek fikzio ukitu bat dute, baina oinarri dokumental erabakigarria; batetik, ¿Dónde está el dinero, mami? lana, izenburu esplizitua duena, Arturo Cisnerosek zuzendua, eta ekoizpenerako Nafarroako Gobernuaren laguntza izan zuena; eta, bestetik, Navarra, rincones con memoria filma, Ángel Sánchez Garro errealizadorearena. Azken horretan, pertsonen talde batek oroitzapenean duten leku berezi bat gogora ekartzen du.>
www.filmotecanavarra25
Los dos estrenos tienen un punto de ficción, aunque con una base documental decisiva; por una parte el filme ¿Dónde está el dinero, mami?, de explícito título, dirigido por Arturo Cisneros, y que obtuvo una ayuda del Gobierno de Navarra para su producción; y por otra el filme Navarra, rincones con memoria, del realizador Ángel Sánchez Garro, quien convoca a un diverso y numeroso grupo de personas que nos evocan un lugar especial de su recuerdo.
www.filmotecanavarra25
Eta oroimena memoria baino gehiago izateagatik, eta errealitatearen transposizio literala inoiz izango ez denez, obra literario eta zinematografiko handiak sortu dira.>
www.filmotecanavarra25
Y por eso, porque el recuerdo es más que la memoria, y nunca será la transposición literal de la realidad, ha dado lugar a grandes obras literarias y cinematográficas.
www.filmotecanavarra25
Izan ere oroimena memoria baino zerbait gehiago da: ahanztura, memoria eta irudimena elkartzea. Hiru osagai horiek gabe ezinezkoa da gogoratzea.>
www.filmotecanavarra25
Porque el recuerdo es algo más que la memoria: la conjunción de olvido, memoria e imaginación; tres componentes sin los que es imposible recordar.
www.filmotecanavarra25
Vitoria-Gasteiz, la vida filmada” erakusketanbildutako une, istorio eta bizipen gutxi batzuk baino ez dira goikohoriek, azken mendeko arabar hiriaren ikusizko memoria osatzen dutenzinema-material ezezagunen bilduma, alegia.>
www.catedralvitoria.com
Estos temas son sólo un pequeño ejemplo de losmomentos, historias y vivencias recogidos en la exposición“Vitoria-Gasteiz, la vida filmada”, unarecopilación de materiales fílmicosinéditos que constituyen la memoria audiovisual de lacapital alavesa en el último siglo.
www.catedralvitoria.com
Beraz, garaiko errealitatea jaso zuten gasteiztar eta arabarrenfilmaketen bitartez kontatutako memoria gasteiztarra da, 50 eta 60kourteetan “grupo de Vitoria” zeritzona osatzen zuteneta super 8 mm eta 8 mm-tan filmatzen zuten arabar zinemagile zaletueiomenaldia.>
www.catedralvitoria.com
Se trata, por lo tanto, de la memoria de la ciudad contada através de las tomas de cineastas aficionados vitorianos yalaveses que atraparon la realidad de su tiempo, un homenaje dereconocimiento a los cineastas aficionados, ochistas ysúper-ochistas alaveses que impulsaron el llamado“grupo de Vitoria” de los años 50 y 60.
www.catedralvitoria.com
Azken urteetan, goitik behera aritu da lanean dorrean eta funtsezko bi aplikazio-irizpide mantendu dira Katedralaren obra multzoan: material historikoak ahalik eta gehien mantentzea, eraikinaren denborazko memoria eraikinean bertan manten dadin; eta elementu berriak ordeztea edo gehitzea, orain dauden elementuen antzeko eraikuntza materialak eta teknikak erabiliz multzoari jarraipena emate aldera, bai egiturari eta eraikuntzari dagokionez, bai formari eta paisaiari dagokionez.>
www.catedralvitoria.com
En los últimos años en la torre se ha trabajado de arriba a abajo manteniendo los dos criterios principales de aplicación en el conjunto de la obra de la Catedral: conservar el máximo de los materiales históricos como manera de mantener la memoria temporal del edificio latente en ellos; y reponer o añadir nuevos elementos empleando materiales y técnicas de construcción similares a los existentes como modo de dar continuidad al conjunto, tanto estructural y constructiva como formal y pasajística.
www.catedralvitoria.com
Jardueren memoria>
www.catedralvitoria.com
Memoria de actividades
www.catedralvitoria.com
4.- Argazki-memoria.>
www.catedralvitoria.com
4.- Memoria fotográfica.
www.catedralvitoria.com
Vitoria-Gasteiz, la vida filmada” erakusketanbildutako une, istorio eta bizipen gutxi batzuk baino ez dira goikohoriek, azken mendeko arabar hiriaren ikusizko memoria osatzen dutenzinema-material ezezagunen bilduma, alegia.>
www.catedralvitoria.com
Estos temas son sólo un pequeño ejemplo de losmomentos, historias y vivencias recogidos en la exposición“Vitoria-Gasteiz, la vida filmada”, unarecopilación de materiales fílmicosinéditos que constituyen la memoria audiovisual de lacapital alavesa en el último siglo.
www.catedralvitoria.com
Beraz, garaiko errealitatea jaso zuten gasteiztar eta arabarrenfilmaketen bitartez kontatutako memoria gasteiztarra da, 50 eta 60kourteetan “grupo de Vitoria” zeritzona osatzen zuteneta super 8 mm eta 8 mm-tan filmatzen zuten arabar zinemagile zaletueiomenaldia.>
www.catedralvitoria.com
Se trata, por lo tanto, de la memoria de la ciudad contada através de las tomas de cineastas aficionados vitorianos yalaveses que atraparon la realidad de su tiempo, un homenaje dereconocimiento a los cineastas aficionados, ochistas ysúper-ochistas alaveses que impulsaron el llamado“grupo de Vitoria” de los años 50 y 60.
www.catedralvitoria.com
Azken urteetan, goitik behera aritu da lanean dorrean eta funtsezko bi aplikazio-irizpide mantendu dira Katedralaren obra multzoan: material historikoak ahalik eta gehien mantentzea, eraikinaren denborazko memoria eraikinean bertan manten dadin; eta elementu berriak ordeztea edo gehitzea, orain dauden elementuen antzeko eraikuntza materialak eta teknikak erabiliz multzoari jarraipena emate aldera, bai egiturari eta eraikuntzari dagokionez, bai formari eta paisaiari dagokionez.>
www.catedralvitoria.com
En los últimos años en la torre se ha trabajado de arriba a abajo manteniendo los dos criterios principales de aplicación en el conjunto de la obra de la Catedral: conservar el máximo de los materiales históricos como manera de mantener la memoria temporal del edificio latente en ellos; y reponer o añadir nuevos elementos empleando materiales y técnicas de construcción similares a los existentes como modo de dar continuidad al conjunto, tanto estructural y constructiva como formal y pasajística.
www.catedralvitoria.com
Jardueren memoria>
www.catedralvitoria.com
Memoria de actividades
www.catedralvitoria.com
4.- Argazki-memoria.>
www.catedralvitoria.com
4.- Memoria fotográfica.
www.catedralvitoria.com
Vitoria-Gasteiz, la vida filmada” erakusketanbildutako une, istorio eta bizipen gutxi batzuk baino ez dira goikohoriek, azken mendeko arabar hiriaren ikusizko memoria osatzen dutenzinema-material ezezagunen bilduma, alegia.>
www.catedralvitoria.com
Estos temas son sólo un pequeño ejemplo de losmomentos, historias y vivencias recogidos en la exposición“Vitoria-Gasteiz, la vida filmada”, unarecopilación de materiales fílmicosinéditos que constituyen la memoria audiovisual de lacapital alavesa en el último siglo.
www.catedralvitoria.com
Beraz, garaiko errealitatea jaso zuten gasteiztar eta arabarrenfilmaketen bitartez kontatutako memoria gasteiztarra da, 50 eta 60kourteetan “grupo de Vitoria” zeritzona osatzen zuteneta super 8 mm eta 8 mm-tan filmatzen zuten arabar zinemagile zaletueiomenaldia.>
www.catedralvitoria.com
Se trata, por lo tanto, de la memoria de la ciudad contada através de las tomas de cineastas aficionados vitorianos yalaveses que atraparon la realidad de su tiempo, un homenaje dereconocimiento a los cineastas aficionados, ochistas ysúper-ochistas alaveses que impulsaron el llamado“grupo de Vitoria” de los años 50 y 60.
www.catedralvitoria.com
Azken urteetan, goitik behera aritu da lanean dorrean eta funtsezko bi aplikazio-irizpide mantendu dira Katedralaren obra multzoan: material historikoak ahalik eta gehien mantentzea, eraikinaren denborazko memoria eraikinean bertan manten dadin; eta elementu berriak ordeztea edo gehitzea, orain dauden elementuen antzeko eraikuntza materialak eta teknikak erabiliz multzoari jarraipena emate aldera, bai egiturari eta eraikuntzari dagokionez, bai formari eta paisaiari dagokionez.>
www.catedralvitoria.com
En los últimos años en la torre se ha trabajado de arriba a abajo manteniendo los dos criterios principales de aplicación en el conjunto de la obra de la Catedral: conservar el máximo de los materiales históricos como manera de mantener la memoria temporal del edificio latente en ellos; y reponer o añadir nuevos elementos empleando materiales y técnicas de construcción similares a los existentes como modo de dar continuidad al conjunto, tanto estructural y constructiva como formal y pasajística.
www.catedralvitoria.com
Jardueren memoria>
www.catedralvitoria.com
Memoria de actividades
www.catedralvitoria.com
4.- Argazki-memoria.>
www.catedralvitoria.com
4.- Memoria fotográfica.
www.catedralvitoria.com
Effroyables Jardins liburua oroitzapenaren eta memoriaren eta barreak eta umoreak beldurra, sufrimendua eta desesperazioaren antidoto gisa duten indar harrigarriaren omenaldi argia da.>
www.donostia.org
Los jardines de la memoria es un claro homenaje al recuerdo y a la memoria y al sorprendente poder que la risa y el humor tienen como antídoto del miedo, el sufrimiento y la desesperación.
www.donostia.org
Azaroaren 10ean Memoriaren Eguna ospatzen da, Eusko Jaurlaritzak sustatuta, terrorismoaren biktimen omenezko ekitaldiak bateratzeko asmoz, egutegian atentatuen ondorioz biktimarik egon ez den egun bakarra da eta. 2010eko azaroaren 10ean.>
www.donostia.org
El 10 de noviembre se celebra el Día de la Memoria, impulsado por el Gobierno Vasco para unificar los diversos actos en recuerdo de las víctimas del terrorismo, al ser una de las pocas fechas en las que no se ha llevado a cabo nunca un atentado mortal.
www.donostia.org
Bi estreinaldiek fikzio ukitu bat dute, baina oinarri dokumental erabakigarria; batetik, ¿Dónde está el dinero, mami? lana, izenburu esplizitua duena, Arturo Cisnerosek zuzendua, eta ekoizpenerako Nafarroako Gobernuaren laguntza izan zuena; eta, bestetik, Navarra, rincones con memoria filma, Ángel Sánchez Garro errealizadorearena. Azken horretan, pertsonen talde batek oroitzapenean duten leku berezi bat gogora ekartzen du.>
www.filmotecanavarra25
Los dos estrenos tienen un punto de ficción, aunque con una base documental decisiva; por una parte el filme ¿Dónde está el dinero, mami?, de explícito título, dirigido por Arturo Cisneros, y que obtuvo una ayuda del Gobierno de Navarra para su producción; y por otra el filme Navarra, rincones con memoria, del realizador Ángel Sánchez Garro, quien convoca a un diverso y numeroso grupo de personas que nos evocan un lugar especial de su recuerdo.
www.filmotecanavarra25
Eta oroimena memoria baino gehiago izateagatik, eta errealitatearen transposizio literala inoiz izango ez denez, obra literario eta zinematografiko handiak sortu dira.>
www.filmotecanavarra25
Y por eso, porque el recuerdo es más que la memoria, y nunca será la transposición literal de la realidad, ha dado lugar a grandes obras literarias y cinematográficas.
www.filmotecanavarra25
Izan ere oroimena memoria baino zerbait gehiago da: ahanztura, memoria eta irudimena elkartzea. Hiru osagai horiek gabe ezinezkoa da gogoratzea.>
www.filmotecanavarra25
Porque el recuerdo es algo más que la memoria: la conjunción de olvido, memoria e imaginación; tres componentes sin los que es imposible recordar.
www.filmotecanavarra25
Vitoria-Gasteiz, la vida filmada” erakusketanbildutako une, istorio eta bizipen gutxi batzuk baino ez dira goikohoriek, azken mendeko arabar hiriaren ikusizko memoria osatzen dutenzinema-material ezezagunen bilduma, alegia.>
www.catedralvitoria.com
Estos temas son sólo un pequeño ejemplo de losmomentos, historias y vivencias recogidos en la exposición“Vitoria-Gasteiz, la vida filmada”, unarecopilación de materiales fílmicosinéditos que constituyen la memoria audiovisual de lacapital alavesa en el último siglo.
www.catedralvitoria.com
Beraz, garaiko errealitatea jaso zuten gasteiztar eta arabarrenfilmaketen bitartez kontatutako memoria gasteiztarra da, 50 eta 60kourteetan “grupo de Vitoria” zeritzona osatzen zuteneta super 8 mm eta 8 mm-tan filmatzen zuten arabar zinemagile zaletueiomenaldia.>
www.catedralvitoria.com
Se trata, por lo tanto, de la memoria de la ciudad contada através de las tomas de cineastas aficionados vitorianos yalaveses que atraparon la realidad de su tiempo, un homenaje dereconocimiento a los cineastas aficionados, ochistas ysúper-ochistas alaveses que impulsaron el llamado“grupo de Vitoria” de los años 50 y 60.
www.catedralvitoria.com
Azken urteetan, goitik behera aritu da lanean dorrean eta funtsezko bi aplikazio-irizpide mantendu dira Katedralaren obra multzoan: material historikoak ahalik eta gehien mantentzea, eraikinaren denborazko memoria eraikinean bertan manten dadin; eta elementu berriak ordeztea edo gehitzea, orain dauden elementuen antzeko eraikuntza materialak eta teknikak erabiliz multzoari jarraipena emate aldera, bai egiturari eta eraikuntzari dagokionez, bai formari eta paisaiari dagokionez.>
www.catedralvitoria.com
En los últimos años en la torre se ha trabajado de arriba a abajo manteniendo los dos criterios principales de aplicación en el conjunto de la obra de la Catedral: conservar el máximo de los materiales históricos como manera de mantener la memoria temporal del edificio latente en ellos; y reponer o añadir nuevos elementos empleando materiales y técnicas de construcción similares a los existentes como modo de dar continuidad al conjunto, tanto estructural y constructiva como formal y pasajística.
www.catedralvitoria.com
Jardueren memoria>
www.catedralvitoria.com
Memoria de actividades
www.catedralvitoria.com
4.- Argazki-memoria.>
www.catedralvitoria.com
4.- Memoria fotográfica.
www.catedralvitoria.com
Vitoria-Gasteiz, la vida filmada” erakusketanbildutako une, istorio eta bizipen gutxi batzuk baino ez dira goikohoriek, azken mendeko arabar hiriaren ikusizko memoria osatzen dutenzinema-material ezezagunen bilduma, alegia.>
www.catedralvitoria.com
Estos temas son sólo un pequeño ejemplo de losmomentos, historias y vivencias recogidos en la exposición“Vitoria-Gasteiz, la vida filmada”, unarecopilación de materiales fílmicosinéditos que constituyen la memoria audiovisual de lacapital alavesa en el último siglo.
www.catedralvitoria.com
Beraz, garaiko errealitatea jaso zuten gasteiztar eta arabarrenfilmaketen bitartez kontatutako memoria gasteiztarra da, 50 eta 60kourteetan “grupo de Vitoria” zeritzona osatzen zuteneta super 8 mm eta 8 mm-tan filmatzen zuten arabar zinemagile zaletueiomenaldia.>
www.catedralvitoria.com
Se trata, por lo tanto, de la memoria de la ciudad contada através de las tomas de cineastas aficionados vitorianos yalaveses que atraparon la realidad de su tiempo, un homenaje dereconocimiento a los cineastas aficionados, ochistas ysúper-ochistas alaveses que impulsaron el llamado“grupo de Vitoria” de los años 50 y 60.
www.catedralvitoria.com
Azken urteetan, goitik behera aritu da lanean dorrean eta funtsezko bi aplikazio-irizpide mantendu dira Katedralaren obra multzoan: material historikoak ahalik eta gehien mantentzea, eraikinaren denborazko memoria eraikinean bertan manten dadin; eta elementu berriak ordeztea edo gehitzea, orain dauden elementuen antzeko eraikuntza materialak eta teknikak erabiliz multzoari jarraipena emate aldera, bai egiturari eta eraikuntzari dagokionez, bai formari eta paisaiari dagokionez.>
www.catedralvitoria.com
En los últimos años en la torre se ha trabajado de arriba a abajo manteniendo los dos criterios principales de aplicación en el conjunto de la obra de la Catedral: conservar el máximo de los materiales históricos como manera de mantener la memoria temporal del edificio latente en ellos; y reponer o añadir nuevos elementos empleando materiales y técnicas de construcción similares a los existentes como modo de dar continuidad al conjunto, tanto estructural y constructiva como formal y pasajística.
www.catedralvitoria.com
Jardueren memoria>
www.catedralvitoria.com
Memoria de actividades
www.catedralvitoria.com
4.- Argazki-memoria.>
www.catedralvitoria.com
4.- Memoria fotográfica.
www.catedralvitoria.com
Vitoria-Gasteiz, la vida filmada” erakusketanbildutako une, istorio eta bizipen gutxi batzuk baino ez dira goikohoriek, azken mendeko arabar hiriaren ikusizko memoria osatzen dutenzinema-material ezezagunen bilduma, alegia.>
www.catedralvitoria.com
Estos temas son sólo un pequeño ejemplo de losmomentos, historias y vivencias recogidos en la exposición“Vitoria-Gasteiz, la vida filmada”, unarecopilación de materiales fílmicosinéditos que constituyen la memoria audiovisual de lacapital alavesa en el último siglo.
www.catedralvitoria.com
Beraz, garaiko errealitatea jaso zuten gasteiztar eta arabarrenfilmaketen bitartez kontatutako memoria gasteiztarra da, 50 eta 60kourteetan “grupo de Vitoria” zeritzona osatzen zuteneta super 8 mm eta 8 mm-tan filmatzen zuten arabar zinemagile zaletueiomenaldia.>
www.catedralvitoria.com
Se trata, por lo tanto, de la memoria de la ciudad contada através de las tomas de cineastas aficionados vitorianos yalaveses que atraparon la realidad de su tiempo, un homenaje dereconocimiento a los cineastas aficionados, ochistas ysúper-ochistas alaveses que impulsaron el llamado“grupo de Vitoria” de los años 50 y 60.
www.catedralvitoria.com
Azken urteetan, goitik behera aritu da lanean dorrean eta funtsezko bi aplikazio-irizpide mantendu dira Katedralaren obra multzoan: material historikoak ahalik eta gehien mantentzea, eraikinaren denborazko memoria eraikinean bertan manten dadin; eta elementu berriak ordeztea edo gehitzea, orain dauden elementuen antzeko eraikuntza materialak eta teknikak erabiliz multzoari jarraipena emate aldera, bai egiturari eta eraikuntzari dagokionez, bai formari eta paisaiari dagokionez.>
www.catedralvitoria.com
En los últimos años en la torre se ha trabajado de arriba a abajo manteniendo los dos criterios principales de aplicación en el conjunto de la obra de la Catedral: conservar el máximo de los materiales históricos como manera de mantener la memoria temporal del edificio latente en ellos; y reponer o añadir nuevos elementos empleando materiales y técnicas de construcción similares a los existentes como modo de dar continuidad al conjunto, tanto estructural y constructiva como formal y pasajística.
www.catedralvitoria.com
Jardueren memoria>
www.catedralvitoria.com
Memoria de actividades
www.catedralvitoria.com
4.- Argazki-memoria.>
www.catedralvitoria.com
4.- Memoria fotográfica.
www.catedralvitoria.com
Effroyables Jardins liburua oroitzapenaren eta memoriaren eta barreak eta umoreak beldurra, sufrimendua eta desesperazioaren antidoto gisa duten indar harrigarriaren omenaldi argia da.>
www.donostia.org
Los jardines de la memoria es un claro homenaje al recuerdo y a la memoria y al sorprendente poder que la risa y el humor tienen como antídoto del miedo, el sufrimiento y la desesperación.
www.donostia.org
Azaroaren 10ean Memoriaren Eguna ospatzen da, Eusko Jaurlaritzak sustatuta, terrorismoaren biktimen omenezko ekitaldiak bateratzeko asmoz, egutegian atentatuen ondorioz biktimarik egon ez den egun bakarra da eta. 2010eko azaroaren 10ean.>
www.donostia.org
El 10 de noviembre se celebra el Día de la Memoria, impulsado por el Gobierno Vasco para unificar los diversos actos en recuerdo de las víctimas del terrorismo, al ser una de las pocas fechas en las que no se ha llevado a cabo nunca un atentado mortal.
www.donostia.org
Bi estreinaldiek fikzio ukitu bat dute, baina oinarri dokumental erabakigarria; batetik, ¿Dónde está el dinero, mami? lana, izenburu esplizitua duena, Arturo Cisnerosek zuzendua, eta ekoizpenerako Nafarroako Gobernuaren laguntza izan zuena; eta, bestetik, Navarra, rincones con memoria filma, Ángel Sánchez Garro errealizadorearena. Azken horretan, pertsonen talde batek oroitzapenean duten leku berezi bat gogora ekartzen du.>
www.filmotecanavarra25
Los dos estrenos tienen un punto de ficción, aunque con una base documental decisiva; por una parte el filme ¿Dónde está el dinero, mami?, de explícito título, dirigido por Arturo Cisneros, y que obtuvo una ayuda del Gobierno de Navarra para su producción; y por otra el filme Navarra, rincones con memoria, del realizador Ángel Sánchez Garro, quien convoca a un diverso y numeroso grupo de personas que nos evocan un lugar especial de su recuerdo.
www.filmotecanavarra25
Eta oroimena memoria baino gehiago izateagatik, eta errealitatearen transposizio literala inoiz izango ez denez, obra literario eta zinematografiko handiak sortu dira.>
www.filmotecanavarra25
Y por eso, porque el recuerdo es más que la memoria, y nunca será la transposición literal de la realidad, ha dado lugar a grandes obras literarias y cinematográficas.
www.filmotecanavarra25
Izan ere oroimena memoria baino zerbait gehiago da: ahanztura, memoria eta irudimena elkartzea. Hiru osagai horiek gabe ezinezkoa da gogoratzea.>
www.filmotecanavarra25
Porque el recuerdo es algo más que la memoria: la conjunción de olvido, memoria e imaginación; tres componentes sin los que es imposible recordar.
www.filmotecanavarra25
Vitoria-Gasteiz, la vida filmada” erakusketanbildutako une, istorio eta bizipen gutxi batzuk baino ez dira goikohoriek, azken mendeko arabar hiriaren ikusizko memoria osatzen dutenzinema-material ezezagunen bilduma, alegia.>
www.catedralvitoria.com
Estos temas son sólo un pequeño ejemplo de losmomentos, historias y vivencias recogidos en la exposición“Vitoria-Gasteiz, la vida filmada”, unarecopilación de materiales fílmicosinéditos que constituyen la memoria audiovisual de lacapital alavesa en el último siglo.
www.catedralvitoria.com
Beraz, garaiko errealitatea jaso zuten gasteiztar eta arabarrenfilmaketen bitartez kontatutako memoria gasteiztarra da, 50 eta 60kourteetan “grupo de Vitoria” zeritzona osatzen zuteneta super 8 mm eta 8 mm-tan filmatzen zuten arabar zinemagile zaletueiomenaldia.>
www.catedralvitoria.com
Se trata, por lo tanto, de la memoria de la ciudad contada através de las tomas de cineastas aficionados vitorianos yalaveses que atraparon la realidad de su tiempo, un homenaje dereconocimiento a los cineastas aficionados, ochistas ysúper-ochistas alaveses que impulsaron el llamado“grupo de Vitoria” de los años 50 y 60.
www.catedralvitoria.com
Azken urteetan, goitik behera aritu da lanean dorrean eta funtsezko bi aplikazio-irizpide mantendu dira Katedralaren obra multzoan: material historikoak ahalik eta gehien mantentzea, eraikinaren denborazko memoria eraikinean bertan manten dadin; eta elementu berriak ordeztea edo gehitzea, orain dauden elementuen antzeko eraikuntza materialak eta teknikak erabiliz multzoari jarraipena emate aldera, bai egiturari eta eraikuntzari dagokionez, bai formari eta paisaiari dagokionez.>
www.catedralvitoria.com
En los últimos años en la torre se ha trabajado de arriba a abajo manteniendo los dos criterios principales de aplicación en el conjunto de la obra de la Catedral: conservar el máximo de los materiales históricos como manera de mantener la memoria temporal del edificio latente en ellos; y reponer o añadir nuevos elementos empleando materiales y técnicas de construcción similares a los existentes como modo de dar continuidad al conjunto, tanto estructural y constructiva como formal y pasajística.
www.catedralvitoria.com
Jardueren memoria>
www.catedralvitoria.com
Memoria de actividades
www.catedralvitoria.com
4.- Argazki-memoria.>
www.catedralvitoria.com
4.- Memoria fotográfica.
www.catedralvitoria.com
Vitoria-Gasteiz, la vida filmada” erakusketanbildutako une, istorio eta bizipen gutxi batzuk baino ez dira goikohoriek, azken mendeko arabar hiriaren ikusizko memoria osatzen dutenzinema-material ezezagunen bilduma, alegia.>
www.catedralvitoria.com
Estos temas son sólo un pequeño ejemplo de losmomentos, historias y vivencias recogidos en la exposición“Vitoria-Gasteiz, la vida filmada”, unarecopilación de materiales fílmicosinéditos que constituyen la memoria audiovisual de lacapital alavesa en el último siglo.
www.catedralvitoria.com
Beraz, garaiko errealitatea jaso zuten gasteiztar eta arabarrenfilmaketen bitartez kontatutako memoria gasteiztarra da, 50 eta 60kourteetan “grupo de Vitoria” zeritzona osatzen zuteneta super 8 mm eta 8 mm-tan filmatzen zuten arabar zinemagile zaletueiomenaldia.>
www.catedralvitoria.com
Se trata, por lo tanto, de la memoria de la ciudad contada através de las tomas de cineastas aficionados vitorianos yalaveses que atraparon la realidad de su tiempo, un homenaje dereconocimiento a los cineastas aficionados, ochistas ysúper-ochistas alaveses que impulsaron el llamado“grupo de Vitoria” de los años 50 y 60.
www.catedralvitoria.com
Azken urteetan, goitik behera aritu da lanean dorrean eta funtsezko bi aplikazio-irizpide mantendu dira Katedralaren obra multzoan: material historikoak ahalik eta gehien mantentzea, eraikinaren denborazko memoria eraikinean bertan manten dadin; eta elementu berriak ordeztea edo gehitzea, orain dauden elementuen antzeko eraikuntza materialak eta teknikak erabiliz multzoari jarraipena emate aldera, bai egiturari eta eraikuntzari dagokionez, bai formari eta paisaiari dagokionez.>
www.catedralvitoria.com
En los últimos años en la torre se ha trabajado de arriba a abajo manteniendo los dos criterios principales de aplicación en el conjunto de la obra de la Catedral: conservar el máximo de los materiales históricos como manera de mantener la memoria temporal del edificio latente en ellos; y reponer o añadir nuevos elementos empleando materiales y técnicas de construcción similares a los existentes como modo de dar continuidad al conjunto, tanto estructural y constructiva como formal y pasajística.
www.catedralvitoria.com
Jardueren memoria>
www.catedralvitoria.com
Memoria de actividades
www.catedralvitoria.com
4.- Argazki-memoria.>
www.catedralvitoria.com
4.- Memoria fotográfica.
www.catedralvitoria.com
Vitoria-Gasteiz, la vida filmada” erakusketanbildutako une, istorio eta bizipen gutxi batzuk baino ez dira goikohoriek, azken mendeko arabar hiriaren ikusizko memoria osatzen dutenzinema-material ezezagunen bilduma, alegia.>
www.catedralvitoria.com
Estos temas son sólo un pequeño ejemplo de losmomentos, historias y vivencias recogidos en la exposición“Vitoria-Gasteiz, la vida filmada”, unarecopilación de materiales fílmicosinéditos que constituyen la memoria audiovisual de lacapital alavesa en el último siglo.
www.catedralvitoria.com
Beraz, garaiko errealitatea jaso zuten gasteiztar eta arabarrenfilmaketen bitartez kontatutako memoria gasteiztarra da, 50 eta 60kourteetan “grupo de Vitoria” zeritzona osatzen zuteneta super 8 mm eta 8 mm-tan filmatzen zuten arabar zinemagile zaletueiomenaldia.>
www.catedralvitoria.com
Se trata, por lo tanto, de la memoria de la ciudad contada através de las tomas de cineastas aficionados vitorianos yalaveses que atraparon la realidad de su tiempo, un homenaje dereconocimiento a los cineastas aficionados, ochistas ysúper-ochistas alaveses que impulsaron el llamado“grupo de Vitoria” de los años 50 y 60.
www.catedralvitoria.com
Azken urteetan, goitik behera aritu da lanean dorrean eta funtsezko bi aplikazio-irizpide mantendu dira Katedralaren obra multzoan: material historikoak ahalik eta gehien mantentzea, eraikinaren denborazko memoria eraikinean bertan manten dadin; eta elementu berriak ordeztea edo gehitzea, orain dauden elementuen antzeko eraikuntza materialak eta teknikak erabiliz multzoari jarraipena emate aldera, bai egiturari eta eraikuntzari dagokionez, bai formari eta paisaiari dagokionez.>
www.catedralvitoria.com
En los últimos años en la torre se ha trabajado de arriba a abajo manteniendo los dos criterios principales de aplicación en el conjunto de la obra de la Catedral: conservar el máximo de los materiales históricos como manera de mantener la memoria temporal del edificio latente en ellos; y reponer o añadir nuevos elementos empleando materiales y técnicas de construcción similares a los existentes como modo de dar continuidad al conjunto, tanto estructural y constructiva como formal y pasajística.
www.catedralvitoria.com
Jardueren memoria>
www.catedralvitoria.com
Memoria de actividades
www.catedralvitoria.com
4.- Argazki-memoria.>
www.catedralvitoria.com
4.- Memoria fotográfica.
www.catedralvitoria.com
Effroyables Jardins liburua oroitzapenaren eta memoriaren eta barreak eta umoreak beldurra, sufrimendua eta desesperazioaren antidoto gisa duten indar harrigarriaren omenaldi argia da.>
www.donostia.org
Los jardines de la memoria es un claro homenaje al recuerdo y a la memoria y al sorprendente poder que la risa y el humor tienen como antídoto del miedo, el sufrimiento y la desesperación.
www.donostia.org
Azaroaren 10ean Memoriaren Eguna ospatzen da, Eusko Jaurlaritzak sustatuta, terrorismoaren biktimen omenezko ekitaldiak bateratzeko asmoz, egutegian atentatuen ondorioz biktimarik egon ez den egun bakarra da eta. 2010eko azaroaren 10ean.>
www.donostia.org
El 10 de noviembre se celebra el Día de la Memoria, impulsado por el Gobierno Vasco para unificar los diversos actos en recuerdo de las víctimas del terrorismo, al ser una de las pocas fechas en las que no se ha llevado a cabo nunca un atentado mortal.
www.donostia.org
Bi estreinaldiek fikzio ukitu bat dute, baina oinarri dokumental erabakigarria; batetik, ¿Dónde está el dinero, mami? lana, izenburu esplizitua duena, Arturo Cisnerosek zuzendua, eta ekoizpenerako Nafarroako Gobernuaren laguntza izan zuena; eta, bestetik, Navarra, rincones con memoria filma, Ángel Sánchez Garro errealizadorearena. Azken horretan, pertsonen talde batek oroitzapenean duten leku berezi bat gogora ekartzen du.>
www.filmotecanavarra25
Los dos estrenos tienen un punto de ficción, aunque con una base documental decisiva; por una parte el filme ¿Dónde está el dinero, mami?, de explícito título, dirigido por Arturo Cisneros, y que obtuvo una ayuda del Gobierno de Navarra para su producción; y por otra el filme Navarra, rincones con memoria, del realizador Ángel Sánchez Garro, quien convoca a un diverso y numeroso grupo de personas que nos evocan un lugar especial de su recuerdo.
www.filmotecanavarra25
Eta oroimena memoria baino gehiago izateagatik, eta errealitatearen transposizio literala inoiz izango ez denez, obra literario eta zinematografiko handiak sortu dira.>
www.filmotecanavarra25
Y por eso, porque el recuerdo es más que la memoria, y nunca será la transposición literal de la realidad, ha dado lugar a grandes obras literarias y cinematográficas.
www.filmotecanavarra25
Izan ere oroimena memoria baino zerbait gehiago da: ahanztura, memoria eta irudimena elkartzea. Hiru osagai horiek gabe ezinezkoa da gogoratzea.>
www.filmotecanavarra25
Porque el recuerdo es algo más que la memoria: la conjunción de olvido, memoria e imaginación; tres componentes sin los que es imposible recordar.
www.filmotecanavarra25
iz. (Inform.) mémoire
...e batzuetan, baina aro berri honetan bereziki, memoria difuminatzeko beldurra sentitu aurretik ere pilatzen ditugu...
... izan dezakeen papera. Beste sektore batzuek. Memoria kolektibo hori eraikitze aldera egon daitezkeen aukerak...
... desberdinak egitea espero dugu, betiere oinarri memoria hartutaâ, azpimarratu du Gazteluk...
ROM memoria edo memoria hila. Izenak adierazten duen ...
...berri emango da. Aipatutako txostena "Azken memoria " inprimaki normalizatuan ezarritako eskemaren arabera egin ...
...gira diezaiola etorkizunari, baina iraganari eta memoriari gogor euts diezaiela, horiek baitira indarkeriaz ...
...katzeko joera androzentrikoaren aurrean emakumezkoen memoria berreskuratzen duen kontakizuna. Emakumeen bizipenetatik er...
...ralistikoak (IMVG) 1976ko martxoaren 3ko sarraskiaren memoria bizirik mantenduko duen horma-irudi erraldoiaren proiektuar...
... bidaliko ditu, eta 8 CD-ROM, memoriarekin euskarri elektronikoan. Dokumentazioa egokia ez bada,...
...a) Urte anitzeko proiektuaren memoria (gehienez ere 3 urteko iraupena duten ...
1 iz. [txostena] report
akziodunen batzar orokorrera urteko memoria aurkeztu behar da: the report must be presented at the annual general meeting
2 iz. (Inform.) memory
(Inform.) flash drive, flash memory
(Inform.) memory card
(Inform.) dynamic random access memory
(Inform.) RAM
(Inform.) ROM memory; read-only memory
...e batzuetan, baina aro berri honetan bereziki, memoria difuminatzeko beldurra sentitu aurretik ere pilatzen ditugu...
... izan dezakeen papera. Beste sektore batzuek. Memoria kolektibo hori eraikitze aldera egon daitezkeen aukerak...
... desberdinak egitea espero dugu, betiere oinarri memoria hartutaâ, azpimarratu du Gazteluk...
ROM memoria edo memoria hila. Izenak adierazten duen ...
...berri emango da. Aipatutako txostena "Azken memoria " inprimaki normalizatuan ezarritako eskemaren arabera egin ...
...gira diezaiola etorkizunari, baina iraganari eta memoriari gogor euts diezaiela, horiek baitira indarkeriaz ...
...katzeko joera androzentrikoaren aurrean emakumezkoen memoria berreskuratzen duen kontakizuna. Emakumeen bizipenetatik er...
...ralistikoak (IMVG) 1976ko martxoaren 3ko sarraskiaren memoria bizirik mantenduko duen horma-irudi erraldoiaren proiektuar...
... bidaliko ditu, eta 8 CD-ROM, memoriarekin euskarri elektronikoan. Dokumentazioa egokia ez bada,...
...a) Urte anitzeko proiektuaren memoria (gehienez ere 3 urteko iraupena duten ...