eu > es
iz. (carretera de) circunvalación, cinturón; variante, ronda
Aguraingo ingurabidean istripua izan da: ha ocurrido un accidente en la circunvalación de Salvatierra
...ingurabide ...o aireportuaren hedapena, Zubietako makro-espetxea, ingurabideak , e.a.)...
... bat egiten duten lekua. AZPILAGAÑA: Azpilagañako ingurabidea . MENDILLORRI: Amokain jaurerriaren eta Antzirako kaleak...
...Astigarraga arteko errepide zatia Donostiako bigarren ingurabidearen 16,7 kilometroko proiektuaren zati bat da. Urrian hasiko di...
... eta bide publikorako (SGTC2.01; VL2.02 eta ingurabide zaharraren aldera) luzera guztian...
... Ugartek, Bide azpiegituretako diputatuak, bigarren ingurabideko bidesaria zergatik ez duten kentzen emandako azalpenei...
...durako trafikoak bereizteko beharrezkoak diren ingurabideak aintzat hartuko dituen bide-egitura aurreikusiko du...
...ko beste hiri batzuetara eraman dira. Beijingo ingurabide autobideak, hiriaren erdigunetik kanpoaldera eraikitako ing...
Gasteizko ingurabide zaharretik lurperatu nahi dute tren azkarra...
...etak izan arren, Iruñerriko Ekialdeko ingurabidean garbiketa langileak pintadak ezabatzen ikusi ditugu...
...ugarri geometrikoak errespetatu behar direnean, ingurabide gisako soluzioetara edo hiriaren izaera iraunaraztearekin b...
Ezin daitekeena eginda Bigarren ingurabideko obretan gertatu den bezala Portugalgo lan hitzarmenen menpe zeuden langileak kontratatzen utzi”.>
www.aralar.net
Y no actuando como en el caso de las obras del segundo cinturón de Donostia contratando a trabajadores con convenios de Portugal”.
www.aralar.net
Aralarrek Eneko Goiari galdetu dio Bidegik bigarren ingurabidea erabili ez duten erabiltzaleei bidegabe zenbat kobratu dien — Aralar>
www.aralar.net
Aralar pregunta a Eneko Goia cuánto ha cobrado de más Bidegi a los usuarios que no han utilizado el segundo cinturón — Aralar
www.aralar.net
Izan ere, Gipuzkoako bidesarien sistema garestia eta baztertzailea dela irizten badiogu eta aldaketak beharrezko jotzen baditugu, bigarren ingurabidea bezalako kasuak are beharrezkoago egiten dute aldaketa hori”.>
www.aralar.net
Si estamos hablando de que el sistema de cánones de las vías de Gipuzkoa es caro, discriminatorio y hay que modificarlo, casos como el del segundo cinturón hacen más necesaria que nunca esa necesidad”.
www.aralar.net
Aralarrek Eneko Goiari galdetu dio Bidegik bigarren ingurabidea erabili ez duten erabiltzaleei bidegabe zenbat kobratu dien>
www.aralar.net
Aralar pregunta a Eneko Goia cuánto ha cobrado de más Bidegi a los usuarios que no han utilizado el segundo cinturón
www.aralar.net
Azkenik, Aralarrek bigarren ingurabideko badaezpadako kanona kentzea proposatzen duela jakinarazi du Uberak.>
www.aralar.net
Además de lo mencionado Aralar propone la “retirada del canon preventivo delsegundo cinturón.
www.aralar.net
Horrela, bigarren ingurabide honek egungo saihesbidetik igarotzen diren 30.000 ibilgailu xurgatuko ditu.>
www.euskonews.com
Así, el segundo cinturón absorberá 30.000 vehículos de los que actualmente realizan sus trayectos por la variante.
www.euskonews.com
Kostaldean, Orio eta Mutriku artean egingo diren saihesbide, zabaltze eta bide segurtasuna hobetzeko lanei esker, Gipuzkoako kostaldeko ingurabide berri bat osatuko da.>
www.euskonews.com
En la costa, entre Orio y Mutriku, una docena de actuaciones de construcción de variantes, ampliación y mejora de la seguridad vial van a permitir contar con una nueva “ronda” litoral para Gipuzkoa.
www.euskonews.com
Argazkia: www.eipsa.net Ingurabide berria A-8 autopistan txertatuko da, berez, autopistaren zatia izango delarik.>
www.euskonews.com
La nueva variante quedará integrada en la actual autopista A-8, en realidad consistirá en un tramo de esta autopista.
www.euskonews.com
Azpiegitura horiek egoera egokian edukitzekotan, etengabeko ahalegina egin beharra dago eraberritzen eta konpontzen, hezetasunak eta trafiko trinkoak eragiten duen higaduraren ondorioak ez daitezen nabarmendu. Legorretako eta Itsasondoko tunelak (N-I errepidean) guztiz eraberritzea, Oindolarreko tunela (A-15) eraberritzea edo Polloeko tunela (Donostiako ingurabidean) egokitzea dira, besteak beste, ahalegin horren lekuko.>
www.euskonews.com
La conservación de estas infraestructuras en un estado óptimo obliga a un constante esfuerzo de renovación y reparación, que permita restañar los efectos de la humedad, del desgaste por el uso y del numeroso tráfico. La reforma integral de los túneles de Legorreta e Itsasondo, en la N-I, la renovación del túnel de Oindolar (A-15) o el acondicionamiento del túnel de Polloe, en la variante de Donostia-San Sebastián, son buena prueba de un trabajo constante.
www.euskonews.com
Mendebaldetik, A-8 autobideak hiru lerro izango ditu Zarauztik Donostiaraino. Eta bigarren ingurabidea, gaurko saihesbidearen alternatiba orokorra.>
www.euskonews.com
Alternativas al oeste, con la A-8 ampliada a tres carriles desde Zarautz hasta Donostia. Y un 2º cinturón de Donostia-San Sebastián que ofrece una alternativa integral a la actual variante.
www.euskonews.com
Ondoren, Txus Pavón eta Ibabe Goikoetxea gidari koordinatzaileek girolaren inguruko informazioa emango dute eta horrez gain, burualdean, ingurabidean eta triforioan egindako lanei, indusketa-lanei eta elizpeari buruzko azalpenak emango dituzte, polikromien proiekzioaren ikuskizunarekin.>
www.catedralvitoria.com
Tras él, las coordinadoras de las guías Txus Pavón e Ibabe Goikoetxea les aportarán conocimientos sobre la girola, las intervenciones acometidas en la cabecera, el paso de ronda y el triforio, las excavaciones y el pórtico con el espectáculo de proyección de policromías.
www.catedralvitoria.com
Eskailera hori oso garrantzitsua da benetan, Ingurabidetik lehenbizi Santiago Kaperara eta gero Katedralera heltzen delako.>
www.catedralvitoria.com
La importancia de esta escalera es máxima porque conecta el Paso de Ronda con la Capilla de Santiago, primero, y con la Catedral, después.
www.catedralvitoria.com
Orain arte, bisitariek joan-etorri osoa egiten zuten Ingurabidean.>
www.catedralvitoria.com
Hasta ahora los visitantes realizaban un recorrido de ida y vuelta por el Paso de Ronda.
www.catedralvitoria.com
Pasabideak ingurabideko pasagunearen perimetro osoa korritzen du etaEscoriaza Esquivel jauregiari atxikitako kontrahormaren gaineankokatutako begiratokira dagoen lau metroko desnibela arrapala bitartezgainditzen du.>
www.catedralvitoria.com
La pasarela recorre todo el perímetro del paso de ronda ysalva, a través de una rampa, el desnivel de cuatro metroshasta el mirador colocado sobre el contrafuerte adosado al Palacio deEscoriaza Esquivel.
www.catedralvitoria.com
Haren gaineko aldean, XI. mendeko harresi-barrutia altxatzen da, ?Zerkoa?, ingurabide batek elkartzen dituen 9 dorre almenadun dituena; haren barnealdean, San Saturnino santutegi-gotorlekua dago, XIII. mendekoa. Hemen dago, baita ere, Nafarroako kultura megalitikoaren erakusgarri garrantzitsuenetako bat: ?Enerizko ataka? eta ?Farangorteko La Mina? trikuharriak. (+info)>
turismodenavarra27
En su parte alta emerge un recinto amurallado del siglo XI, ?El Cerco?, con 9 torreones almenados unidos por un paseo de ronda, en cuyo interior se encuentra el santuario-fortaleza de San Saturnino, del siglo XIII. Aquí se encuentra también una de las muestras más importantes de la cultura megalítica de Navarra, los dólmenes de ?Portillo de Enériz y "Mina de Farangotea?. (+info)
turismodenavarra27
Horrela, bigarren ingurabide honek egungo saihesbidetik igarotzen diren 30.000 ibilgailu xurgatuko ditu.>
www.euskonews.com
Así, el segundo cinturón absorberá 30.000 vehículos de los que actualmente realizan sus trayectos por la variante.
www.euskonews.com
Kostaldean, Orio eta Mutriku artean egingo diren saihesbide, zabaltze eta bide segurtasuna hobetzeko lanei esker, Gipuzkoako kostaldeko ingurabide berri bat osatuko da.>
www.euskonews.com
En la costa, entre Orio y Mutriku, una docena de actuaciones de construcción de variantes, ampliación y mejora de la seguridad vial van a permitir contar con una nueva “ronda” litoral para Gipuzkoa.
www.euskonews.com
Argazkia: www.eipsa.net Ingurabide berria A-8 autopistan txertatuko da, berez, autopistaren zatia izango delarik.>
www.euskonews.com
La nueva variante quedará integrada en la actual autopista A-8, en realidad consistirá en un tramo de esta autopista.
www.euskonews.com
Azpiegitura horiek egoera egokian edukitzekotan, etengabeko ahalegina egin beharra dago eraberritzen eta konpontzen, hezetasunak eta trafiko trinkoak eragiten duen higaduraren ondorioak ez daitezen nabarmendu. Legorretako eta Itsasondoko tunelak (N-I errepidean) guztiz eraberritzea, Oindolarreko tunela (A-15) eraberritzea edo Polloeko tunela (Donostiako ingurabidean) egokitzea dira, besteak beste, ahalegin horren lekuko.>
www.euskonews.com
La conservación de estas infraestructuras en un estado óptimo obliga a un constante esfuerzo de renovación y reparación, que permita restañar los efectos de la humedad, del desgaste por el uso y del numeroso tráfico. La reforma integral de los túneles de Legorreta e Itsasondo, en la N-I, la renovación del túnel de Oindolar (A-15) o el acondicionamiento del túnel de Polloe, en la variante de Donostia-San Sebastián, son buena prueba de un trabajo constante.
www.euskonews.com
Mendebaldetik, A-8 autobideak hiru lerro izango ditu Zarauztik Donostiaraino. Eta bigarren ingurabidea, gaurko saihesbidearen alternatiba orokorra.>
www.euskonews.com
Alternativas al oeste, con la A-8 ampliada a tres carriles desde Zarautz hasta Donostia. Y un 2º cinturón de Donostia-San Sebastián que ofrece una alternativa integral a la actual variante.
www.euskonews.com
Ondoren, Txus Pavón eta Ibabe Goikoetxea gidari koordinatzaileek girolaren inguruko informazioa emango dute eta horrez gain, burualdean, ingurabidean eta triforioan egindako lanei, indusketa-lanei eta elizpeari buruzko azalpenak emango dituzte, polikromien proiekzioaren ikuskizunarekin.>
www.catedralvitoria.com
Tras él, las coordinadoras de las guías Txus Pavón e Ibabe Goikoetxea les aportarán conocimientos sobre la girola, las intervenciones acometidas en la cabecera, el paso de ronda y el triforio, las excavaciones y el pórtico con el espectáculo de proyección de policromías.
www.catedralvitoria.com
Eskailera hori oso garrantzitsua da benetan, Ingurabidetik lehenbizi Santiago Kaperara eta gero Katedralera heltzen delako.>
www.catedralvitoria.com
La importancia de esta escalera es máxima porque conecta el Paso de Ronda con la Capilla de Santiago, primero, y con la Catedral, después.
www.catedralvitoria.com
Orain arte, bisitariek joan-etorri osoa egiten zuten Ingurabidean.>
www.catedralvitoria.com
Hasta ahora los visitantes realizaban un recorrido de ida y vuelta por el Paso de Ronda.
www.catedralvitoria.com
Pasabideak ingurabideko pasagunearen perimetro osoa korritzen du etaEscoriaza Esquivel jauregiari atxikitako kontrahormaren gaineankokatutako begiratokira dagoen lau metroko desnibela arrapala bitartezgainditzen du.>
www.catedralvitoria.com
La pasarela recorre todo el perímetro del paso de ronda ysalva, a través de una rampa, el desnivel de cuatro metroshasta el mirador colocado sobre el contrafuerte adosado al Palacio deEscoriaza Esquivel.
www.catedralvitoria.com
Haren gaineko aldean, XI. mendeko harresi-barrutia altxatzen da, ?Zerkoa?, ingurabide batek elkartzen dituen 9 dorre almenadun dituena; haren barnealdean, San Saturnino santutegi-gotorlekua dago, XIII. mendekoa. Hemen dago, baita ere, Nafarroako kultura megalitikoaren erakusgarri garrantzitsuenetako bat: ?Enerizko ataka? eta ?Farangorteko La Mina? trikuharriak. (+info)>
turismodenavarra27
En su parte alta emerge un recinto amurallado del siglo XI, ?El Cerco?, con 9 torreones almenados unidos por un paseo de ronda, en cuyo interior se encuentra el santuario-fortaleza de San Saturnino, del siglo XIII. Aquí se encuentra también una de las muestras más importantes de la cultura megalítica de Navarra, los dólmenes de ?Portillo de Enériz y "Mina de Farangotea?. (+info)
turismodenavarra27
Ezin daitekeena eginda Bigarren ingurabideko obretan gertatu den bezala Portugalgo lan hitzarmenen menpe zeuden langileak kontratatzen utzi”.>
www.aralar.net
Y no actuando como en el caso de las obras del segundo cinturón de Donostia contratando a trabajadores con convenios de Portugal”.
www.aralar.net
Aralarrek Eneko Goiari galdetu dio Bidegik bigarren ingurabidea erabili ez duten erabiltzaleei bidegabe zenbat kobratu dien — Aralar>
www.aralar.net
Aralar pregunta a Eneko Goia cuánto ha cobrado de más Bidegi a los usuarios que no han utilizado el segundo cinturón — Aralar
www.aralar.net
Izan ere, Gipuzkoako bidesarien sistema garestia eta baztertzailea dela irizten badiogu eta aldaketak beharrezko jotzen baditugu, bigarren ingurabidea bezalako kasuak are beharrezkoago egiten dute aldaketa hori”.>
www.aralar.net
Si estamos hablando de que el sistema de cánones de las vías de Gipuzkoa es caro, discriminatorio y hay que modificarlo, casos como el del segundo cinturón hacen más necesaria que nunca esa necesidad”.
www.aralar.net
Aralarrek Eneko Goiari galdetu dio Bidegik bigarren ingurabidea erabili ez duten erabiltzaleei bidegabe zenbat kobratu dien>
www.aralar.net
Aralar pregunta a Eneko Goia cuánto ha cobrado de más Bidegi a los usuarios que no han utilizado el segundo cinturón
www.aralar.net
Azkenik, Aralarrek bigarren ingurabideko badaezpadako kanona kentzea proposatzen duela jakinarazi du Uberak.>
www.aralar.net
Además de lo mencionado Aralar propone la “retirada del canon preventivo delsegundo cinturón.
www.aralar.net
Horrela, bigarren ingurabide honek egungo saihesbidetik igarotzen diren 30.000 ibilgailu xurgatuko ditu.>
www.euskonews.com
Así, el segundo cinturón absorberá 30.000 vehículos de los que actualmente realizan sus trayectos por la variante.
www.euskonews.com
Kostaldean, Orio eta Mutriku artean egingo diren saihesbide, zabaltze eta bide segurtasuna hobetzeko lanei esker, Gipuzkoako kostaldeko ingurabide berri bat osatuko da.>
www.euskonews.com
En la costa, entre Orio y Mutriku, una docena de actuaciones de construcción de variantes, ampliación y mejora de la seguridad vial van a permitir contar con una nueva “ronda” litoral para Gipuzkoa.
www.euskonews.com
Argazkia: www.eipsa.net Ingurabide berria A-8 autopistan txertatuko da, berez, autopistaren zatia izango delarik.>
www.euskonews.com
La nueva variante quedará integrada en la actual autopista A-8, en realidad consistirá en un tramo de esta autopista.
www.euskonews.com
Azpiegitura horiek egoera egokian edukitzekotan, etengabeko ahalegina egin beharra dago eraberritzen eta konpontzen, hezetasunak eta trafiko trinkoak eragiten duen higaduraren ondorioak ez daitezen nabarmendu. Legorretako eta Itsasondoko tunelak (N-I errepidean) guztiz eraberritzea, Oindolarreko tunela (A-15) eraberritzea edo Polloeko tunela (Donostiako ingurabidean) egokitzea dira, besteak beste, ahalegin horren lekuko.>
www.euskonews.com
La conservación de estas infraestructuras en un estado óptimo obliga a un constante esfuerzo de renovación y reparación, que permita restañar los efectos de la humedad, del desgaste por el uso y del numeroso tráfico. La reforma integral de los túneles de Legorreta e Itsasondo, en la N-I, la renovación del túnel de Oindolar (A-15) o el acondicionamiento del túnel de Polloe, en la variante de Donostia-San Sebastián, son buena prueba de un trabajo constante.
www.euskonews.com
Mendebaldetik, A-8 autobideak hiru lerro izango ditu Zarauztik Donostiaraino. Eta bigarren ingurabidea, gaurko saihesbidearen alternatiba orokorra.>
www.euskonews.com
Alternativas al oeste, con la A-8 ampliada a tres carriles desde Zarautz hasta Donostia. Y un 2º cinturón de Donostia-San Sebastián que ofrece una alternativa integral a la actual variante.
www.euskonews.com
Ondoren, Txus Pavón eta Ibabe Goikoetxea gidari koordinatzaileek girolaren inguruko informazioa emango dute eta horrez gain, burualdean, ingurabidean eta triforioan egindako lanei, indusketa-lanei eta elizpeari buruzko azalpenak emango dituzte, polikromien proiekzioaren ikuskizunarekin.>
www.catedralvitoria.com
Tras él, las coordinadoras de las guías Txus Pavón e Ibabe Goikoetxea les aportarán conocimientos sobre la girola, las intervenciones acometidas en la cabecera, el paso de ronda y el triforio, las excavaciones y el pórtico con el espectáculo de proyección de policromías.
www.catedralvitoria.com
Eskailera hori oso garrantzitsua da benetan, Ingurabidetik lehenbizi Santiago Kaperara eta gero Katedralera heltzen delako.>
www.catedralvitoria.com
La importancia de esta escalera es máxima porque conecta el Paso de Ronda con la Capilla de Santiago, primero, y con la Catedral, después.
www.catedralvitoria.com
Orain arte, bisitariek joan-etorri osoa egiten zuten Ingurabidean.>
www.catedralvitoria.com
Hasta ahora los visitantes realizaban un recorrido de ida y vuelta por el Paso de Ronda.
www.catedralvitoria.com
Pasabideak ingurabideko pasagunearen perimetro osoa korritzen du etaEscoriaza Esquivel jauregiari atxikitako kontrahormaren gaineankokatutako begiratokira dagoen lau metroko desnibela arrapala bitartezgainditzen du.>
www.catedralvitoria.com
La pasarela recorre todo el perímetro del paso de ronda ysalva, a través de una rampa, el desnivel de cuatro metroshasta el mirador colocado sobre el contrafuerte adosado al Palacio deEscoriaza Esquivel.
www.catedralvitoria.com
Haren gaineko aldean, XI. mendeko harresi-barrutia altxatzen da, ?Zerkoa?, ingurabide batek elkartzen dituen 9 dorre almenadun dituena; haren barnealdean, San Saturnino santutegi-gotorlekua dago, XIII. mendekoa. Hemen dago, baita ere, Nafarroako kultura megalitikoaren erakusgarri garrantzitsuenetako bat: ?Enerizko ataka? eta ?Farangorteko La Mina? trikuharriak. (+info)>
turismodenavarra27
En su parte alta emerge un recinto amurallado del siglo XI, ?El Cerco?, con 9 torreones almenados unidos por un paseo de ronda, en cuyo interior se encuentra el santuario-fortaleza de San Saturnino, del siglo XIII. Aquí se encuentra también una de las muestras más importantes de la cultura megalítica de Navarra, los dólmenes de ?Portillo de Enériz y "Mina de Farangotea?. (+info)
turismodenavarra27
Ezin daitekeena eginda Bigarren ingurabideko obretan gertatu den bezala Portugalgo lan hitzarmenen menpe zeuden langileak kontratatzen utzi”.>
www.aralar.net
Y no actuando como en el caso de las obras del segundo cinturón de Donostia contratando a trabajadores con convenios de Portugal”.
www.aralar.net
Aralarrek Eneko Goiari galdetu dio Bidegik bigarren ingurabidea erabili ez duten erabiltzaleei bidegabe zenbat kobratu dien — Aralar>
www.aralar.net
Aralar pregunta a Eneko Goia cuánto ha cobrado de más Bidegi a los usuarios que no han utilizado el segundo cinturón — Aralar
www.aralar.net
Izan ere, Gipuzkoako bidesarien sistema garestia eta baztertzailea dela irizten badiogu eta aldaketak beharrezko jotzen baditugu, bigarren ingurabidea bezalako kasuak are beharrezkoago egiten dute aldaketa hori”.>
www.aralar.net
Si estamos hablando de que el sistema de cánones de las vías de Gipuzkoa es caro, discriminatorio y hay que modificarlo, casos como el del segundo cinturón hacen más necesaria que nunca esa necesidad”.
www.aralar.net
Aralarrek Eneko Goiari galdetu dio Bidegik bigarren ingurabidea erabili ez duten erabiltzaleei bidegabe zenbat kobratu dien>
www.aralar.net
Aralar pregunta a Eneko Goia cuánto ha cobrado de más Bidegi a los usuarios que no han utilizado el segundo cinturón
www.aralar.net
Azkenik, Aralarrek bigarren ingurabideko badaezpadako kanona kentzea proposatzen duela jakinarazi du Uberak.>
www.aralar.net
Además de lo mencionado Aralar propone la “retirada del canon preventivo delsegundo cinturón.
www.aralar.net
Horrela, bigarren ingurabide honek egungo saihesbidetik igarotzen diren 30.000 ibilgailu xurgatuko ditu.>
www.euskonews.com
Así, el segundo cinturón absorberá 30.000 vehículos de los que actualmente realizan sus trayectos por la variante.
www.euskonews.com
Kostaldean, Orio eta Mutriku artean egingo diren saihesbide, zabaltze eta bide segurtasuna hobetzeko lanei esker, Gipuzkoako kostaldeko ingurabide berri bat osatuko da.>
www.euskonews.com
En la costa, entre Orio y Mutriku, una docena de actuaciones de construcción de variantes, ampliación y mejora de la seguridad vial van a permitir contar con una nueva “ronda” litoral para Gipuzkoa.
www.euskonews.com
Argazkia: www.eipsa.net Ingurabide berria A-8 autopistan txertatuko da, berez, autopistaren zatia izango delarik.>
www.euskonews.com
La nueva variante quedará integrada en la actual autopista A-8, en realidad consistirá en un tramo de esta autopista.
www.euskonews.com
Azpiegitura horiek egoera egokian edukitzekotan, etengabeko ahalegina egin beharra dago eraberritzen eta konpontzen, hezetasunak eta trafiko trinkoak eragiten duen higaduraren ondorioak ez daitezen nabarmendu. Legorretako eta Itsasondoko tunelak (N-I errepidean) guztiz eraberritzea, Oindolarreko tunela (A-15) eraberritzea edo Polloeko tunela (Donostiako ingurabidean) egokitzea dira, besteak beste, ahalegin horren lekuko.>
www.euskonews.com
La conservación de estas infraestructuras en un estado óptimo obliga a un constante esfuerzo de renovación y reparación, que permita restañar los efectos de la humedad, del desgaste por el uso y del numeroso tráfico. La reforma integral de los túneles de Legorreta e Itsasondo, en la N-I, la renovación del túnel de Oindolar (A-15) o el acondicionamiento del túnel de Polloe, en la variante de Donostia-San Sebastián, son buena prueba de un trabajo constante.
www.euskonews.com
Mendebaldetik, A-8 autobideak hiru lerro izango ditu Zarauztik Donostiaraino. Eta bigarren ingurabidea, gaurko saihesbidearen alternatiba orokorra.>
www.euskonews.com
Alternativas al oeste, con la A-8 ampliada a tres carriles desde Zarautz hasta Donostia. Y un 2º cinturón de Donostia-San Sebastián que ofrece una alternativa integral a la actual variante.
www.euskonews.com
Ondoren, Txus Pavón eta Ibabe Goikoetxea gidari koordinatzaileek girolaren inguruko informazioa emango dute eta horrez gain, burualdean, ingurabidean eta triforioan egindako lanei, indusketa-lanei eta elizpeari buruzko azalpenak emango dituzte, polikromien proiekzioaren ikuskizunarekin.>
www.catedralvitoria.com
Tras él, las coordinadoras de las guías Txus Pavón e Ibabe Goikoetxea les aportarán conocimientos sobre la girola, las intervenciones acometidas en la cabecera, el paso de ronda y el triforio, las excavaciones y el pórtico con el espectáculo de proyección de policromías.
www.catedralvitoria.com
Eskailera hori oso garrantzitsua da benetan, Ingurabidetik lehenbizi Santiago Kaperara eta gero Katedralera heltzen delako.>
www.catedralvitoria.com
La importancia de esta escalera es máxima porque conecta el Paso de Ronda con la Capilla de Santiago, primero, y con la Catedral, después.
www.catedralvitoria.com
Orain arte, bisitariek joan-etorri osoa egiten zuten Ingurabidean.>
www.catedralvitoria.com
Hasta ahora los visitantes realizaban un recorrido de ida y vuelta por el Paso de Ronda.
www.catedralvitoria.com
Pasabideak ingurabideko pasagunearen perimetro osoa korritzen du etaEscoriaza Esquivel jauregiari atxikitako kontrahormaren gaineankokatutako begiratokira dagoen lau metroko desnibela arrapala bitartezgainditzen du.>
www.catedralvitoria.com
La pasarela recorre todo el perímetro del paso de ronda ysalva, a través de una rampa, el desnivel de cuatro metroshasta el mirador colocado sobre el contrafuerte adosado al Palacio deEscoriaza Esquivel.
www.catedralvitoria.com
Haren gaineko aldean, XI. mendeko harresi-barrutia altxatzen da, ?Zerkoa?, ingurabide batek elkartzen dituen 9 dorre almenadun dituena; haren barnealdean, San Saturnino santutegi-gotorlekua dago, XIII. mendekoa. Hemen dago, baita ere, Nafarroako kultura megalitikoaren erakusgarri garrantzitsuenetako bat: ?Enerizko ataka? eta ?Farangorteko La Mina? trikuharriak. (+info)>
turismodenavarra27
En su parte alta emerge un recinto amurallado del siglo XI, ?El Cerco?, con 9 torreones almenados unidos por un paseo de ronda, en cuyo interior se encuentra el santuario-fortaleza de San Saturnino, del siglo XIII. Aquí se encuentra también una de las muestras más importantes de la cultura megalítica de Navarra, los dólmenes de ?Portillo de Enériz y "Mina de Farangotea?. (+info)
turismodenavarra27