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1 s.f. aldaera
variantes de una melodía: melodia baten aldaerak
aunque las vitrinas parecen iguales, hay unas pequeñas variantes en el dibujo: bi beirateek berdinak badirudite ere, marrazki-aldaera txikiak dituzte
2 s.f. saihesbide, ingurabide
cortaron el tráfico en la plaza en petición de la variante: saihesbidearen eskean zirkulazioa eten zuten plazan
3 s.f. bariante (Heg.)
la quiniela tiene cinco variantes, un '2' y cuatro 'x': kinielak bost bariante ditu, '2' bat eta lau 'x'
4 s.f. (Ling.) [forma lingüística] aldaera
variantes ortográficas de un término: termino baten aldaera ortografikoak
5 s.f. (Ling.) [variedad, forma o subsistema de una lengua] barietate, aldaera
el dialecto guipuzcoano tiene al menos dos variantes: gipuzkerak bi barietate ditu gutxienez
Beste aldaera bat, interesgarriagoa beharbada, Urdaoko tontorrera iritsi ondoren laino eta euriarekin arriskutsu samarra den mendebaldeko hegi harritsua zeharkatzean datza.>
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Otra variante, más interesante quizás, estriba en que, una vez que hayamos alcanzado la cima de Urdao, recorrer la cresta W, algo peligrosa con niebla y lluvia.
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200 metro inguru aurrerago, gurutzegune berri batean, Untzegiko lepora (3,9 km ibilbide nagusitik eta 5,0 km honen aldaeratik) eramango gaituen goiko bideadarra hartu behar da eta bertatik, pagadian zeharreko ibilbidea jarraitu, ibilbide nagusian deskribatu bezala.>
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Unos 200 metros más adelante, en un nuevo cruce, tomar el ramal superior que nos llevará al collado de Untzegi (km 3.9 de la ruta principal y 5.0 de esta variante). Desde aquí, continuar la ruta por el hayedo tal como se ha descrito en el itinerario principal.
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Aldaerak onartuko al dira?>
www.euskadi.net
¿ Se aceptan variantes ?
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Usandizagaren musikako ezaugarrietako bat [...] bere ingurune sozialeko gustu estetikoak hautemateko gaitasuna da: erlijiozko elementua eta herrikoi tradizionala; elementu exotikoa eta teknika modernistak sartzeko erabiltzen zuen anbiguotasuna, izan ere, exotikoren aldaera gisa barneratzen zituen aurrerabidearen zentzu gisa baino gehiago [...]>
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una de las características de la música de Usandizaga es [...] la de catalizar los gustos estéticos de su entorno social: el elemento religioso y el popular tradicional; el elemento exótico y la ambigüedad con que introduce técnicas modernistas, más como variante de lo exótico que como signo de progreso [...]
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Juan Antonio Urbeltzek17 dakarkigu berriro aurrekoaren aldaera berri bat, halere kasu honetan, "`hildako mairua? (orokorrean `ezpararen dantza? moduan ulertzen dugunarendako) lehenengoaren nortasun artropodikoaren adierazpide gisa baino ez daiteke uler"18. Intsektuek eragindako udako gaixotasunen eragileak uxatzeko nahia litzateke.>
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Una variante de lo anterior la volvemos a encontrar en Juan Antonio Urbeltz17, si bien ahora "el `moro muerto? (en lo que consideramos globalmente como la `danza del tábano?), no puede entenderse sino como expresión de la identidad artropódica del primero"18. Se trataría de ahuyentar al causante de las enfermedades veraniegas producidas por los insectos.
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Zailtasuna:PD (Petit Black bariantea (PD+))>
www.capraalpina10
Dificultad:PD (Variante Petit Black (PD+))
www.capraalpina10
Horrela, asteazken gauen Bolura doan errepideko lanak egingo dira eta hurrengo egunean, ostegun gauez, bariantetik wolframaren biribilgunera doan errepidekoak.>
bergara12
De esta forma, el miércoles por la noche se arreglará el asfaltado de Bolu y el jueves por la noche las obras que irán desde la entrada de la variante hasta la rotonda del wolframio.
bergara12
Aipatzeko beste bariantea, Arabako Errioxan mende honen hasieratik hirurogeigarren hamarkada bitartean jole batzuek erabili dituzten giltza mekanismoa duten dultzainak.>
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Otra variante de mención, son las dulzainas con llaves que han utilizado algunos ejecutantes en la Rioja Alavesa desde principios de este siglo hasta la década de los 60.
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Hemendik Ataun alderuntz abiatu eta behin herria atzera utzi dugunean, bariantearekin aurkituko gara.>
www.lazkao.net
Salimos de la plaza y nos dirigimos hacia Ataun. en la salida del pueblo, justo cuando llegamos a la variante, a la par del caserío Kanpandegi, cruzamos el río Agaunza por encima de un puente y tomamos hacia la derecha para seguir por la orilla del río, hasta llegar al caserío Iribe Haundi.
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Elosegi kalea zentzu bakarrekoa izango da. Elosegi kaletik sartzea posible izango da, eta herritik irtetzeko Hirigoiengo irteeratik (bariantetik) edo San Prudentziotik (Olaberriatik).>
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Estas obras afectarán al tráfico, pudiendo acceder al municipio desde la citada calle Elosegi, pero se deberá salir de Lazkao por la calle Hirigoien (salida por la variante) o la salida por la calle San Prudencio (hacia Olaberria).
www.lazkao.net
Horrela, bigarren ingurabide honek egungo saihesbidetik igarotzen diren 30.000 ibilgailu xurgatuko ditu.>
www.euskonews.com
Así, el segundo cinturón absorberá 30.000 vehículos de los que actualmente realizan sus trayectos por la variante.
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Kostaldean, Orio eta Mutriku artean egingo diren saihesbide, zabaltze eta bide segurtasuna hobetzeko lanei esker, Gipuzkoako kostaldeko ingurabide berri bat osatuko da.>
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En la costa, entre Orio y Mutriku, una docena de actuaciones de construcción de variantes, ampliación y mejora de la seguridad vial van a permitir contar con una nueva “ronda” litoral para Gipuzkoa.
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Argazkia: www.eipsa.net Ingurabide berria A-8 autopistan txertatuko da, berez, autopistaren zatia izango delarik.>
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La nueva variante quedará integrada en la actual autopista A-8, en realidad consistirá en un tramo de esta autopista.
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Azpiegitura horiek egoera egokian edukitzekotan, etengabeko ahalegina egin beharra dago eraberritzen eta konpontzen, hezetasunak eta trafiko trinkoak eragiten duen higaduraren ondorioak ez daitezen nabarmendu. Legorretako eta Itsasondoko tunelak (N-I errepidean) guztiz eraberritzea, Oindolarreko tunela (A-15) eraberritzea edo Polloeko tunela (Donostiako ingurabidean) egokitzea dira, besteak beste, ahalegin horren lekuko.>
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La conservación de estas infraestructuras en un estado óptimo obliga a un constante esfuerzo de renovación y reparación, que permita restañar los efectos de la humedad, del desgaste por el uso y del numeroso tráfico. La reforma integral de los túneles de Legorreta e Itsasondo, en la N-I, la renovación del túnel de Oindolar (A-15) o el acondicionamiento del túnel de Polloe, en la variante de Donostia-San Sebastián, son buena prueba de un trabajo constante.
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Mendebaldetik, A-8 autobideak hiru lerro izango ditu Zarauztik Donostiaraino. Eta bigarren ingurabidea, gaurko saihesbidearen alternatiba orokorra.>
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Alternativas al oeste, con la A-8 ampliada a tres carriles desde Zarautz hasta Donostia. Y un 2º cinturón de Donostia-San Sebastián que ofrece una alternativa integral a la actual variante.
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Ermuko saihesbideak bost kilometro eta berrehun metroko (5,2 km) luzera izango du eta bi zatitan banaturik egongo da; bati “hegoaldeko saihesbidea” deituko zaio eta besteari “mendebaldekoa”.>
www.ermua.es
La variante tendrá una longitud de 5,2 kilómetros y se dividirá en dos secciones, denominadas ‘Variante Sur’ y ‘Variante Oeste’.
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Ermuko saihesbidea guzti-guztiok lortutako arrakasta da.>
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La variante de Ermua es un éxito de todos y todas.
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Gure herria 634 errepide nazionaletik zeharkatzeko dauden arazo eta pilaketei konponbidea emateko planteatu da saihesbidea.>
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Esa variante es la alternativa que se propone para dar solución a la congestión que sufre la carretera nacional N-634 , así como las secundarias BI-3302 y BI-2301 por las que se entra o se sale a la villa.
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Zaldibar eta Ermua artean trenbideko trazadura-saihesbidearen azterlana jendaurrera jarri da>
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Iniciada la información pública del estudio de la variante de trazado ferroviario entre Zaldibar y Ermua
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Zazpi errepide erradial berri egingo dira Bizkaian: Urberuaga-Berriatua, Gerediaga-Elorrio, Boroa-Igorre, Amorebieta Etxano-Muxika, Mungia-Bermeo, Bermeoko saihesbidea eta Ermuko saihesbidea.>
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Las nuevas carreteras radiales de Bizkaia son 7: Urberuaga-Berriatua, Gerediaga-Elorrio, Boroa-Igorre, Amorebieta Etxano-Muxika, Mungia-Bermeo, Variante de Bermeo y Variantes de Ermua.
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Horrela, bigarren ingurabide honek egungo saihesbidetik igarotzen diren 30.000 ibilgailu xurgatuko ditu.>
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Así, el segundo cinturón absorberá 30.000 vehículos de los que actualmente realizan sus trayectos por la variante.
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Kostaldean, Orio eta Mutriku artean egingo diren saihesbide, zabaltze eta bide segurtasuna hobetzeko lanei esker, Gipuzkoako kostaldeko ingurabide berri bat osatuko da.>
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En la costa, entre Orio y Mutriku, una docena de actuaciones de construcción de variantes, ampliación y mejora de la seguridad vial van a permitir contar con una nueva “ronda” litoral para Gipuzkoa.
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Argazkia: www.eipsa.net Ingurabide berria A-8 autopistan txertatuko da, berez, autopistaren zatia izango delarik.>
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La nueva variante quedará integrada en la actual autopista A-8, en realidad consistirá en un tramo de esta autopista.
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Azpiegitura horiek egoera egokian edukitzekotan, etengabeko ahalegina egin beharra dago eraberritzen eta konpontzen, hezetasunak eta trafiko trinkoak eragiten duen higaduraren ondorioak ez daitezen nabarmendu. Legorretako eta Itsasondoko tunelak (N-I errepidean) guztiz eraberritzea, Oindolarreko tunela (A-15) eraberritzea edo Polloeko tunela (Donostiako ingurabidean) egokitzea dira, besteak beste, ahalegin horren lekuko.>
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La conservación de estas infraestructuras en un estado óptimo obliga a un constante esfuerzo de renovación y reparación, que permita restañar los efectos de la humedad, del desgaste por el uso y del numeroso tráfico. La reforma integral de los túneles de Legorreta e Itsasondo, en la N-I, la renovación del túnel de Oindolar (A-15) o el acondicionamiento del túnel de Polloe, en la variante de Donostia-San Sebastián, son buena prueba de un trabajo constante.
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Mendebaldetik, A-8 autobideak hiru lerro izango ditu Zarauztik Donostiaraino. Eta bigarren ingurabidea, gaurko saihesbidearen alternatiba orokorra.>
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Alternativas al oeste, con la A-8 ampliada a tres carriles desde Zarautz hasta Donostia. Y un 2º cinturón de Donostia-San Sebastián que ofrece una alternativa integral a la actual variante.
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Horrela, bigarren ingurabide honek egungo saihesbidetik igarotzen diren 30.000 ibilgailu xurgatuko ditu.>
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Así, el segundo cinturón absorberá 30.000 vehículos de los que actualmente realizan sus trayectos por la variante.
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Kostaldean, Orio eta Mutriku artean egingo diren saihesbide, zabaltze eta bide segurtasuna hobetzeko lanei esker, Gipuzkoako kostaldeko ingurabide berri bat osatuko da.>
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La conservación de estas infraestructuras en un estado óptimo obliga a un constante esfuerzo de renovación y reparación, que permita restañar los efectos de la humedad, del desgaste por el uso y del numeroso tráfico. La reforma integral de los túneles de Legorreta e Itsasondo, en la N-I, la renovación del túnel de Oindolar (A-15) o el acondicionamiento del túnel de Polloe, en la variante de Donostia-San Sebastián, son buena prueba de un trabajo constante.
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Así, el segundo cinturón absorberá 30.000 vehículos de los que actualmente realizan sus trayectos por la variante.
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