Horrela, korrespondentzia egokia ezarri beharko dute edukien izaera- eta konplexutasun-mailaren eta ikasleen garapen-mailaren artean; betiere, umeek modu autonomoan ikastea sustatzeko ahalegina egin beharko dute.Horretarako, honako hauek egin beharko ditu:- esperientziaren eremu desberdinetan aplikatutako ezagutza pedagogikoak ezagutu eta ulertu, ezagutzaren arlo desberdinetako azterketetan, eta horietan oinarrituz burututako esperientziarik arrakastatsuenetan oinarrituz.- euren lankideekin taldean lan egin, jarduera profesionala hobetu dezaketen jakintza eta esperientziak partekatuz, eta, betiere, norberaren eta gainontzekoen lanarekiko errespetua agertuz.- dagokien taldean jarduteko eta berau kudeatzeko testuinguru soziala modu kritikoan aztertzeko gai izan.>
www.enpresa-donostia.ehu.es
Para ello deberá:- conocer y comprender los conocimientos pedagógicos aplicados a los distintos ámbitos de experiencia, apoyándose en los estudios procedentes de diferentes campos del conocimiento y en las experiencias más exitosas llevadas a cabo a partir de ellos.- trabajar en equipo con sus compañeros y compañeras, compartiendo saberes y experiencias que posibiliten la mejora de la actividad profesional, mostrando siempre una actitud de respeto hacia el trabajo propio y hacia el de las demás personas.- ser capaz de analizar críticamente el contexto social a partir del cual poder actuar y gestionar el grupo clase que les corresponda, conociendo los aspectos interactivos que intervienen y diseñando estrategias que mantengan la calidad de dichos contextos.
www.enpresa-donostia.ehu.es