Ikastaro honetan gertakari honi aurre egiteko erantzunak edo bideak landuko ditugu. Horretarako hiru ikuspuntu izango ditugu kontuan: 1) ikastenari den pertsonarena, PLEen bidez landukodena; 2) irakasten duen irakaslearena, MOOCak abiapuntu izanik, eta 3) ikaskuntza prozesu hau bideratzen duten materialena, gure interesa eduki digitalen sorkuntzan jarriz.> www.ehu3
Nos planteamos en este curso buscar las mejores respuestas a este fenómenos desde tres de los vértices que inciden en los procesos de enseñanza-aprendizaje: 1) desde el sujeto que aprende, apostando por lo PLE’s ; 2) profesor que enseña, teniendo como punto de partida y llegada los MOOC y 3) los materiales educativos que hacen posible vehiculizar el proceso de aprendizaje, centrándonos en la creación de contenido digital. www.ehu3
*Adibide guztiak automatikoki lortu dira hemendik: dabilena
ple (eu)
tanto (es)
Nola Europan zeharreko sareek eta haien lehentasunezko programek, hala estatuek, autonomia erkidegoek eta eskualdeek onartutako garraio azpiegituren planifikazio agiriek diote hobetu egin behar direla etengabe Pirinioetan zeharreko azpiegiturak, errepidezkoak nahiz trenbidezkoak; PLEk 1988an hartutako eta 2000n eguneratutako eskemak hautsi gabe, haatik.> www.euskonews.com
Tanto las Redes transeuropeas y sus programas prioritarios como los documentos de planificación de las infraestructuras de transporte aprobados por los Estados, Comunidades autónomas y Regiones, contemplan la progresiva mejora de las infraestructuras transpirenaicas, viarias y ferroviarias, sin contradecir los respectivos Esquemas adoptados por la CTP en 1988 y actualizados en 2000. www.euskonews.com