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gasto

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  • 1  s.m. gastu, xahupen; kostu; despendio

    los gastos de esta casa son muy grandes: etxe honetako gastuak oso handiak dira

    los gastos de transporte han crecido durante el último año: garraio-kostuak igo egin dira azken urtean

  • 2  s.m. emari, fluxu, jario

    el gasto de esta tubería es de 20 m3/h: hodi honen emaria 20 m3/h-koa da

  • hacer gasto

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gastu (eu)

gasto (es)

Eredu federalen barruan, gobernu azpizentralen gastu-eskumenen arteko aldeak diru-sarrera, zerga eta zergakoak ez diren eskumenen arteko aldeak baino askoz txikiagoak izan ohi dira.>
www.conciertoeconomico1

Dentro de los modelos federales, las diferencias entre las competencias de gasto en los gobiernos subcentrales, generalmente, son mucho menores que las diferencias en las competencias de ingresos, tributarias y no tributarias.
www.conciertoeconomico1


EAEri egotzi beharreko gastua, bere gain hartu ez dituen eskumenengatik (BGHezE)>
www.conciertoeconomico1

Gasto atribuible a la CAPV en competencias no asumidas (CNA)
www.conciertoeconomico1


Espainiako Konstituzioaren 158.2. artikuluak oinarrizko tresna bat sortu du 138.1. artikuluaren agindua betetzeko. Konstituzioaren 158.2. artikuluak dioenez, lurraldeen arteko desoreka ekonomikoak zuzentzeko eta elkartasun-printzipioa eragingarritasunez betetzeko, Konpentsazio Funtsa eratuko da inbertsio-gastuetarako gutxien garatutako lurraldeen mesedetan.>
www.conciertoeconomico1

El artículo 158.2 de la Constitución española configura un instrumento esencial para dar cumplimiento al mandato del artículo 138.1, al disponer que, con el fin de corregir desequilibrios económicos interterritoriales y hacer efectivo el principio de solidaridad, se constituirá un Fondo de Compensación con destino a gastos de inversión en los territorios comparativamente menos desarrollados.
www.conciertoeconomico1


Kupoaren Legeak zehaztu ditu kalkulu horretarako irizpideak. Alde batetik, EAEk bere gain hartu ez dituen zamen zenbateko osoa kalkulatzeko metodoa ezarri du: Estatuko aurrekontuen gastu guztietatik kentzen ditu Euskadik bere gain hartu dituen eskumenei dagokien aurrekontuetako diru-izendapen osoa, Estatu mailari begira. Beste alde batetik, EAEk bere gain hartu ez dituen zamen izaerako hurrengo hiru kontzeptuak jaso dira, besteak beste:>
www.conciertoeconomico1

La propia Ley de Cupo determina, por un lado, el método para la cuantificación del importe total de las cargas no asumidas, mediante la deducción del total de gastos del presupuesto del Estado de la asignación presupuestaria íntegra que, a nivel estatal, corresponda a las competencias asumidas por la CAPV y, por otro, identifica tres conceptos que tendrán, entre otros, el carácter de cargas no asumidas:
www.conciertoeconomico1


Berezitasunen artean nabarmen daiteke Itunak Euskal Autonomia Erkidegoari bere tributu-sistemaren sarrera guztien gaineko titulartasuna ziurtatzen diola; eta sarrera horiekin EAEren gastu-eskumenak finantzatu behar dituela eta Estatuko zama orokorren finantzaketan ere parte hartu behar duela.>
www.conciertoeconomico1

Su peculiaridad radica en que asegura al País Vasco la titularidad de la totalidad de los ingresos que conforman su propio sistema tributario, con los cuales debe financiar tanto sus propias competencias de gasto como colaborar en la financiación de las cargas generales del Estado.
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Eredu federalen barruan, gobernu azpizentralen gastu-eskumenen arteko aldeak diru-sarrera, zerga eta zergakoak ez diren eskumenen arteko aldeak baino askoz txikiagoak izan ohi dira.>
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Dentro de los modelos federales, las diferencias entre las competencias de gasto en los gobiernos subcentrales, generalmente, son mucho menores que las diferencias en las competencias de ingresos, tributarias y no tributarias.
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EAEri egotzi beharreko gastua, bere gain hartu ez dituen eskumenengatik (BGHezE)>
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Gasto atribuible a la CAPV en competencias no asumidas (CNA)
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Espainiako Konstituzioaren 158.2. artikuluak oinarrizko tresna bat sortu du 138.1. artikuluaren agindua betetzeko. Konstituzioaren 158.2. artikuluak dioenez, lurraldeen arteko desoreka ekonomikoak zuzentzeko eta elkartasun-printzipioa eragingarritasunez betetzeko, Konpentsazio Funtsa eratuko da inbertsio-gastuetarako gutxien garatutako lurraldeen mesedetan.>
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El artículo 158.2 de la Constitución española configura un instrumento esencial para dar cumplimiento al mandato del artículo 138.1, al disponer que, con el fin de corregir desequilibrios económicos interterritoriales y hacer efectivo el principio de solidaridad, se constituirá un Fondo de Compensación con destino a gastos de inversión en los territorios comparativamente menos desarrollados.
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Kupoaren Legeak zehaztu ditu kalkulu horretarako irizpideak. Alde batetik, EAEk bere gain hartu ez dituen zamen zenbateko osoa kalkulatzeko metodoa ezarri du: Estatuko aurrekontuen gastu guztietatik kentzen ditu Euskadik bere gain hartu dituen eskumenei dagokien aurrekontuetako diru-izendapen osoa, Estatu mailari begira. Beste alde batetik, EAEk bere gain hartu ez dituen zamen izaerako hurrengo hiru kontzeptuak jaso dira, besteak beste:>
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La propia Ley de Cupo determina, por un lado, el método para la cuantificación del importe total de las cargas no asumidas, mediante la deducción del total de gastos del presupuesto del Estado de la asignación presupuestaria íntegra que, a nivel estatal, corresponda a las competencias asumidas por la CAPV y, por otro, identifica tres conceptos que tendrán, entre otros, el carácter de cargas no asumidas:
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Berezitasunen artean nabarmen daiteke Itunak Euskal Autonomia Erkidegoari bere tributu-sistemaren sarrera guztien gaineko titulartasuna ziurtatzen diola; eta sarrera horiekin EAEren gastu-eskumenak finantzatu behar dituela eta Estatuko zama orokorren finantzaketan ere parte hartu behar duela.>
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Su peculiaridad radica en que asegura al País Vasco la titularidad de la totalidad de los ingresos que conforman su propio sistema tributario, con los cuales debe financiar tanto sus propias competencias de gasto como colaborar en la financiación de las cargas generales del Estado.
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