es > eu
s.f. begirada, begiratu, behako, so; begi-kolpe, begi-ukaldi
su mirada es alegre: begirada alaia du
no podía aguantar su mirada: ezin zuen haren soa jasan
gorrotozko begirada
le denuncié en público y me lanzó una mirada asesina: jendaurrean salatu nuen eta gorrotoz begiratu zidan (begirakune latza bota zidan)
su mirada perdida denota el sufrimiento diario: haren begirada galduak eguneroko sufrimendua adierazten du
begirada zorrotz/ilun/gaizto, begirakune, so beltz
begirada alderatu/apartatu/desbideratu, begiak itzuli/bihurtu/irauli
al acercarme, apartó la mirada y siguió caminando: hurbildu nintzenean, begirada aldendu eta ibiltzen jarraitu zuen
begiak josi/iltzatu/finkatu/landatu
clavar la mirada en el suelo: begiak lurrean josi
gainbegiratu, begiratua egin, begiratu bat egin, begirada bat eman/egin, behako bat eman, begi-kolpe bat eman
le echó una mirada rápida al libro: liburuari begirada azkar bat eman zion
gorantz begiratu, begirada goratu/jaso/altxatu
elevó la mirada hasta la cumbre de la montaña: begirada mendi-gailurreraino jaso zuen
Puntu honetatik aurrera, bidetxurra jarraitu genuen begirada granitozko mole handian jarrita, lehenik basoa zeharkatuz, eta ondoren, aldapa handiak igoz, Posets ezkerretik inguratzeko norantzan beti ere.>
www.capraalpina10
Desde este punto hay que seguir el sendero ahora ya fijando la mirada en la granítica mole, primero cruzando el bosque, después retomando una loma cada vez más empinada, siempre con tendencia a rodear Posets por la izquierda.
www.capraalpina10
Eta, paradoxikoki, Afrikak geure burbuilatik ateratzeko eta pertsona nahiz gizarte bezala aberatsago izateko aukera eskaintzen digu, Afrikarekiko begirada umila izanik beti ere.>
www.ermua.es
Y, paradójicamente, África nos brinda la posibilidad de salir de nuestra propia burbuja y de ser más ricos como personas y como sociedad, siempre, eso sí, que nuestra mirada a África sea humilde.
www.ermua.es
Begirada honen baitan ezin dugu albo batera utzi adin txikiko hauek hezteko beharra, jokabide batzuk jarraituta helburu honekin abiarazten diren baliabideei probetxua atera diezaieten.>
www.ermua.es
En esta mirada no podemos obviar la necesidad de educar a estos menores para que sigan pautas de comportamiento que posibiliten el aprovechamiento de los recursos que se ponen en pie con esa finalidad.
www.ermua.es
Emakumezkoen begirada, lanik onena: 450 € (emakume batek edo emakumez osatutako talde batek aurkeztutako lanen artean lanik onena sarituko da)>
www.errenteria2
Mirada femenina, mejor trabajo, 450€ ( se premia el mejor trabajo presentado por una mujer o un grupo de mujeres)
www.errenteria2
Gainetik, absidearen laranja erdia estaltzen duten kasetoiak neurriz txikitzen dira, perspektibaren sentipena areagotuz eta begirada gorantz zuzenduz, eta han, zirkulu batean grabatuta, Mariaren iniziala agertzen da.>
www.errenteria2
Por encima, los casetones que recubren la media naranja del ábside decrecen de tamaño, aumentando la sensación de perspectiva y guiando la mirada hacia lo alto donde, inscrita en un círculo, aparece la inicial de María.
www.errenteria2
Susa, 2000) bilduman egile honi eskainitako alean Etiopia (1978) liburuari buruz egindako aipamena ekar dezakegu: "Poesia soziala eta existentziala alde batera utzita, eta aldi berean baikortasuna eta sentimentaltasunetik aldenduz, Etiopia olerkigintzaren aurrean jarrera berria eskaintzen zuen: olerkariak ez du inoiz lehen pertsona erabiltzen, ez ditu bere pentsamenduak ezkutatu edo adimenaz biltzen bakuntasuna ekiditearren; inguruari urrutitik begiratzen dio, baina elkartasunari uko egin gabe, eta gizaseme baztertuak eta garaituak maite ditu".>
www.euskomedia.org
Susa, 2000): "Alejándose tanto de la poesía social como de la existencial, y dando la espalda en la misma medida al sentimentalismo y al optimismo, Etiopia ofrecía una nueva actitud ante la labor poética: el poeta nunca habla en primera persona, oculta o intelectualiza sus pensamientos con el fin de evitar la ingenuidad; tiene una mirada distante hacia el entorno, pero sin ser insolidaria, y ama a los marginados y a los derrotados".
www.euskomedia.org
Espazio naturala beste dimentsio batera eraman nahi da, zeinetan gauzak arretaz begiratu behar diren eta non edertasun bat dagoen begiak pausatzeko.>
www.bilbaointernational20
Se quiere trasportar el espacio natural hacia una dimensión en la se debe mirar con detenimiento, donde existe una belleza contemplativa en la que posar la mirada.
www.bilbaointernational20
Amanda Cuesta eta Mery Cuesta komisario direla, erakusketak zinema kinkiari begiratzen dio, zeinak bere garai gorena izan baitzuen 1978 eta 1985. urteen artean; garai hartako prentsarekin izan zuen berrelikadura-harremana da erakusketaren ardatza.>
www.bilbaointernational20
Esta exposiciĂłn, comisariada por Amanda Cuesta y Mery Cuesta, ofrece una mirada sobre el cine quinqui, que viviĂł su apogeo entre 1978 y 1985, centrĂĄndose en su relaciĂłn de retroalimentaciĂłn con la prensa de la ĂŠpoca.
www.bilbaointernational20
Besteen alde eskatzen eta jarduten dakienak bere burua sufritzen dutenen anai-arreba eta kidetzat dauka, haien egoera bere egiten daki, ez ditu bere begi eta belarriak besteen saminaren aurrean ixten, besteei Jesusen begiez begiratzen ikasi duen norbait da.>
www.bizkeliza.org
Quien sabe pedir y actuar por los demás es alguien que se descubre hermano y compañero de quienes sufren, es alguien que sabe ponerse en su situación, en su piel, es alguien que no cierra ojos ni oídos al dolor ajeno, es alguien que ha aprendido a mirar a los demás con la mirada de Jesús.
www.bizkeliza.org
Dios, la muerte y el más allá en el cine contemporáneo’ nire liburuan aitatu dodanez, mugatasunaren eta heriotzaren ostean datorrenari begiratzearen gaia da zine garaikidearen gairik nagusienetakoa.>
www.bizkeliza.org
Como he señalado en mi libro "Dios, la muerte y el más allá en el cine contemporáneo", el tema de la finitud y la mirada hacia el después de la muerte es uno de los grandes temas del cine contemporáneo.
www.bizkeliza.org
Euskal itsas ondareari behakoa - 2016 abendua 15 - Donostia / San Sebastián 2016 Europako Kultur Hiriburua>
dss20162
Mirada al patrimonio marítimo vasco - 15 diciembre 2016 - Donostia / San Sebastián 2016 Capital Europea de la Cultura
dss20162
Susa, 2000) bilduman egile honi eskainitako alean Etiopia (1978) liburuari buruz egindako aipamena ekar dezakegu: "Poesia soziala eta existentziala alde batera utzita, eta aldi berean baikortasuna eta sentimentaltasunetik aldenduz, Etiopia olerkigintzaren aurrean jarrera berria eskaintzen zuen: olerkariak ez du inoiz lehen pertsona erabiltzen, ez ditu bere pentsamenduak ezkutatu edo adimenaz biltzen bakuntasuna ekiditearren; inguruari urrutitik begiratzen dio, baina elkartasunari uko egin gabe, eta gizaseme baztertuak eta garaituak maite ditu".>
www.euskomedia.org
Susa, 2000): "Alejándose tanto de la poesía social como de la existencial, y dando la espalda en la misma medida al sentimentalismo y al optimismo, Etiopia ofrecía una nueva actitud ante la labor poética: el poeta nunca habla en primera persona, oculta o intelectualiza sus pensamientos con el fin de evitar la ingenuidad; tiene una mirada distante hacia el entorno, pero sin ser insolidaria, y ama a los marginados y a los derrotados".
www.euskomedia.org
Espazio naturala beste dimentsio batera eraman nahi da, zeinetan gauzak arretaz begiratu behar diren eta non edertasun bat dagoen begiak pausatzeko.>
www.bilbaointernational20
Se quiere trasportar el espacio natural hacia una dimensión en la se debe mirar con detenimiento, donde existe una belleza contemplativa en la que posar la mirada.
www.bilbaointernational20
Amanda Cuesta eta Mery Cuesta komisario direla, erakusketak zinema kinkiari begiratzen dio, zeinak bere garai gorena izan baitzuen 1978 eta 1985. urteen artean; garai hartako prentsarekin izan zuen berrelikadura-harremana da erakusketaren ardatza.>
www.bilbaointernational20
Esta exposiciĂłn, comisariada por Amanda Cuesta y Mery Cuesta, ofrece una mirada sobre el cine quinqui, que viviĂł su apogeo entre 1978 y 1985, centrĂĄndose en su relaciĂłn de retroalimentaciĂłn con la prensa de la ĂŠpoca.
www.bilbaointernational20
Besteen alde eskatzen eta jarduten dakienak bere burua sufritzen dutenen anai-arreba eta kidetzat dauka, haien egoera bere egiten daki, ez ditu bere begi eta belarriak besteen saminaren aurrean ixten, besteei Jesusen begiez begiratzen ikasi duen norbait da.>
www.bizkeliza.org
Quien sabe pedir y actuar por los demás es alguien que se descubre hermano y compañero de quienes sufren, es alguien que sabe ponerse en su situación, en su piel, es alguien que no cierra ojos ni oídos al dolor ajeno, es alguien que ha aprendido a mirar a los demás con la mirada de Jesús.
www.bizkeliza.org
Dios, la muerte y el más allá en el cine contemporáneo’ nire liburuan aitatu dodanez, mugatasunaren eta heriotzaren ostean datorrenari begiratzearen gaia da zine garaikidearen gairik nagusienetakoa.>
www.bizkeliza.org
Como he señalado en mi libro "Dios, la muerte y el más allá en el cine contemporáneo", el tema de la finitud y la mirada hacia el después de la muerte es uno de los grandes temas del cine contemporáneo.
www.bizkeliza.org
Euskal itsas ondareari behakoa - 2016 abendua 15 - Donostia / San Sebastián 2016 Europako Kultur Hiriburua>
dss20162
Mirada al patrimonio marítimo vasco - 15 diciembre 2016 - Donostia / San Sebastián 2016 Capital Europea de la Cultura
dss20162
Susa, 2000) bilduman egile honi eskainitako alean Etiopia (1978) liburuari buruz egindako aipamena ekar dezakegu: "Poesia soziala eta existentziala alde batera utzita, eta aldi berean baikortasuna eta sentimentaltasunetik aldenduz, Etiopia olerkigintzaren aurrean jarrera berria eskaintzen zuen: olerkariak ez du inoiz lehen pertsona erabiltzen, ez ditu bere pentsamenduak ezkutatu edo adimenaz biltzen bakuntasuna ekiditearren; inguruari urrutitik begiratzen dio, baina elkartasunari uko egin gabe, eta gizaseme baztertuak eta garaituak maite ditu".>
www.euskomedia.org
Susa, 2000): "Alejándose tanto de la poesía social como de la existencial, y dando la espalda en la misma medida al sentimentalismo y al optimismo, Etiopia ofrecía una nueva actitud ante la labor poética: el poeta nunca habla en primera persona, oculta o intelectualiza sus pensamientos con el fin de evitar la ingenuidad; tiene una mirada distante hacia el entorno, pero sin ser insolidaria, y ama a los marginados y a los derrotados".
www.euskomedia.org
Espazio naturala beste dimentsio batera eraman nahi da, zeinetan gauzak arretaz begiratu behar diren eta non edertasun bat dagoen begiak pausatzeko.>
www.bilbaointernational20
Se quiere trasportar el espacio natural hacia una dimensión en la se debe mirar con detenimiento, donde existe una belleza contemplativa en la que posar la mirada.
www.bilbaointernational20
Amanda Cuesta eta Mery Cuesta komisario direla, erakusketak zinema kinkiari begiratzen dio, zeinak bere garai gorena izan baitzuen 1978 eta 1985. urteen artean; garai hartako prentsarekin izan zuen berrelikadura-harremana da erakusketaren ardatza.>
www.bilbaointernational20
Esta exposiciĂłn, comisariada por Amanda Cuesta y Mery Cuesta, ofrece una mirada sobre el cine quinqui, que viviĂł su apogeo entre 1978 y 1985, centrĂĄndose en su relaciĂłn de retroalimentaciĂłn con la prensa de la ĂŠpoca.
www.bilbaointernational20
Besteen alde eskatzen eta jarduten dakienak bere burua sufritzen dutenen anai-arreba eta kidetzat dauka, haien egoera bere egiten daki, ez ditu bere begi eta belarriak besteen saminaren aurrean ixten, besteei Jesusen begiez begiratzen ikasi duen norbait da.>
www.bizkeliza.org
Quien sabe pedir y actuar por los demás es alguien que se descubre hermano y compañero de quienes sufren, es alguien que sabe ponerse en su situación, en su piel, es alguien que no cierra ojos ni oídos al dolor ajeno, es alguien que ha aprendido a mirar a los demás con la mirada de Jesús.
www.bizkeliza.org
Dios, la muerte y el más allá en el cine contemporáneo’ nire liburuan aitatu dodanez, mugatasunaren eta heriotzaren ostean datorrenari begiratzearen gaia da zine garaikidearen gairik nagusienetakoa.>
www.bizkeliza.org
Como he señalado en mi libro "Dios, la muerte y el más allá en el cine contemporáneo", el tema de la finitud y la mirada hacia el después de la muerte es uno de los grandes temas del cine contemporáneo.
www.bizkeliza.org
Euskal itsas ondareari behakoa - 2016 abendua 15 - Donostia / San Sebastián 2016 Europako Kultur Hiriburua>
dss20162
Mirada al patrimonio marítimo vasco - 15 diciembre 2016 - Donostia / San Sebastián 2016 Capital Europea de la Cultura
dss20162