informazio fidagarria eskuratu, prozesatu eta antolatu, estatistika-teknikak aplikatuz; dokumentazioa landu, marketing-politikak diseinatzeko nahiz berauek baloratzeko; logistika orokorra kudeatu, merkantzien biltegiratze eta joan-etorriak kontrolatuz; lan-lekuan egiten diren merchandising-jarduerak planifi katu, zuzendu eta kontrolatu; produktu edota zerbitzuen salerosketa-lanak kudeatu; marketing-politiken eraginen ikuspegi osatu eta integratua eduki.>
www.mondragon.edu
obtener, procesar y organizar información fiable mediante la aplicación de técnicas estadísticas; elaborar documentación, tanto para el diseño, como para la valoración posterior de las políticas de marketing; gestionar la logística comercial, organizando y controlando el almacén y los movimientos de mercancías; planificar, dirigir y controlar las actuaciones de merchandising que se realizan en el establecimiento; gestionar las operaciones de compraventa de productos y/o servicios; poseer una visión global e integrada de los efectos de las políticas de marketing.
www.mondragon.edu