es > eu
1 s.f. [lugar] eszena, agertoki, jokaleku, iruditegi
el actor saludó al público desde la escena: aktoreak ikuslea agurtu zituen eszenatik
2 s.f. [parte del acto, parte de la película] eszena, agerraldi
en la segunda escena del primer acto aparece la criada: lehen ekitaldiko bigarren agerraldian neskamea agertzen da
hoy van a rodar la escena del tren: gaur treneko eszena filmatuko dute
3 s.f. (fig.) eskandalu, istilu, iskanbila, anabasa, kalapita
en el restaurante montó una escena delante de todos: jatetxean iskanbila ederra antolatu zuen denen aurrean
4 s.f. (fig.) erakusketa, erakustaldi, agerraldi; ikuskizun
en el entierro hubo escenas de dolor: lurperatzean dolu-erakustaldiak izan ziren
tras el accidente la escena era dantesca: istripuaren ondorengo ikuskizuna ikaragarria zen
5 s.f. (fig.) agertoki
apareció en la escena política hace dos años: orain dela bi urte azaldu zen agertoki politikoan
(Teatr.) eszenaratu, antzeztu, jokatu, taularatu, oholtzaratu
el grupo de teatro ha puesto en escena una obra de Aresti: teatro-taldeak Arestiren obra bat antzeztu du
Artzainen Nagusiaren eta Artzainaren beste agerraldi bat (aurrekoaren jarraipena).>
www.euskomedia.org
Nueva escena del Mayoral y del Rabadán (continuación de la anterior).
www.euskomedia.org
Batak zein besteak, bere bizia txarkeriak egiten deutsozanari berari ere emonez maitatzeko prest dagoanaren bakuntasuna eta apaltasuna irudikatzen dabez edo hainbeste maite dauala bizia non beretzat ez dagoan garaituko dauan etsipen edo maitasunik ezik (Kabiria pelikulako azken agerraldia).>
www.bizkeliza.org
Ambas representarían la ingenuidad y la sencillez de la mujer que está dispuesta a amar dando la vida incluso al que le hace el mal (Zampanó) o que aman tanto la vida que ninguna decepción o desamor les puede vencer (escena final de Cabiria).
www.bizkeliza.org
Eta Fellinik berak agerraldi honi buruz esaten eban lez, zinean Kristoren grazia misteriotsua aurkeztea da.>
www.bizkeliza.org
Y como el mismo Fellini confesaba de esta escena, que se trata de una presentación en el cine de la presencia misteriosa de la gracia de Cristo. 2.
www.bizkeliza.org
Publikoa izeneko autore handi horren laguntzarekin, agerraldiak bata bestearekin kateatuz doaz, ezustean.>
www.pasaia.net
Con la inestimable ayuda de ese gran autor llamado PÚBLICO, las escenas se van encadenando de forma imprevisible.
www.pasaia.net
Bikotea jazzaren munduko agertokiaren izen handi askorekin lankidetzan aritu da.>
www.bilbaointernational20
El dúo ha colaborado con muchos grandes nombres de la escena del jazz mundial.
www.bilbaointernational20
Hirurogeita hamabost minututan zehar hamahiru pertsonaia azalduko dira agertokian barre, amestu, sufritu, abestu, dantzan egin arazteko… eta “neska zintzoen merkatutik” at dauden guztiei, gau horretan protagonista ere izan daitezen aukera emateko.>
www.emakunde.euskadi.net
A lo largo de 75 minutos, trece personajes aparecen en escena para hacer reír, soñar, sufrir, cantar, bailar... y abrir una puerta para que todas las excluidas del “mercado de la buena chica” esa noche sean las protagonistas.
www.emakunde.euskadi.net
Horrek erronka bati aurre egin beharra dakarkio agertokiko antzezleari: lipar batean pertsonaiaz aldatu behar du, bere paperetik bideoko irudira salto eginez, horretarako une "ilun" batez baliatuta, edo pantailaren atzean sartu behar du bere bideo-irudia agertzen den une-unean...>
lafundicion2
Esto presenta un reto para el intérprete en escena: tiene que cambiar de personaje en un instante, "saltando" de su papel a la imagen de vídeo, aprovechando un "oscuro" durante un momento, o entrar detrás de la pantalla en el momento exacto en que su vídeo-imagen aparece...
lafundicion2
Gure ibilbidean jokabide errepikaria izan den erara, piezaren erreminta aipagarrienetako bat bideoz bizian atzematea eta irudi-efektuak denbora errealean aplikatzea da, agertokian gertatzen dena gehituz, zatituz, biderkatuz edo deformatuz, ekintzari esangura eransteko.>
lafundicion2
Como ha sido recurrente en nuestra trayectoria, la captura de vídeo en vivo y la aplicación de efectos de imagen en tiempo real es una de las herramientas más destacables de la pieza, aumentando, fraccionando, multiplicando o deformando aquello que sucede en escena para añadir significado a la acción.
lafundicion2
MAIATZA AGERTOKIAN 9. Jaialdia Maule-Lextarren>
www.ibaizabal.com
9º Festival MAYO EN ESCENA en Mauléon-Licharre / Maule-Lextarre
www.ibaizabal.com
Balio handia du berreskuratutako material honek, arabar hiriburuarenhistoria ez ofiziala biltzen baitu, hau da, gai anitz jasotzen dituenkronika, hala nola: eguneroko, familien eta gizartearen bizimoduaislatzen duten eszenak; hiriko oroitzapenak eta txokoak; eskola etalana; olgeta, udaldiak eta bidaia; sinismenak, tradizio herrikoiak,ohiturak eta jaiak; kirola, moda eta musika..; eta Arabako hiribururaheldu ziren lehen kamerekin filmatutako hamaika gertakizun.>
www.catedralvitoria.com
El material recuperado tiene un gran valor porque representa lahistoria no oficial de la capital alavesa, una crónica en laque tienen cabida temas tan variopintos como escenas de la vidacotidiana, familiar y social; los recuerdos y rincones de la ciudad; laescuela y el trabajo; la diversión, los veranos y losviajes; las creencias, las tradiciones populares, las costumbres y lasfiestas; el deporte, la moda, la música... ; y todo unsinfín de acontecimientos captados desde que las primerascámaras de cine llegaron a la capital alavesa.
www.catedralvitoria.com
Ikasle bakoitzari Katedraletako eta elizetako beirateetan irudikatu ohidiren eszena edo pertsonaia baten deskripzio sinple bat emango zaio.Deskripzioa, ahal bada, pertsonaia erlijiosoren batena izango da etapertsonaiaren itxura eta haren martiritza edo bizitza labur-laburdeskribatuko dira, horrela, modu jakin horretan zergatik irudikatzenden uler dezaten.>
www.catedralvitoria.com
A cada alumno se le entregará una sencilladescripción de una escena o personaje habitual en lasvidrieras de las catedrales o iglesias, preferentemente un personajereligioso donde se describa su aspecto y brevemente su martirio o vidaa fin de comprender el motivo por el que es representado de unadeterminada manera.
www.catedralvitoria.com
Txinatar eszenen multzo batek zutabeen fusteak eta hondoak estaltzen ditu.>
www.catedralvitoria.com
Un conjunto de escenas chinescas cubren los fustes de las columnas y los fondos.
www.catedralvitoria.com
Zutabe eta hondoetako fusteakestaltzen dituzten zilar eta urre koloreko marrazkiak eta horiekinnahastuta ikusten den urdina dira eszena txinatar multzoarenprotagonistak.>
www.catedralvitoria.com
Es la obra mástemprana y atrevida que encontramos en Álava en esta línea decorativa.El color azul mezclado con los dibujos en tonos plateados y dorados sonlos principales protagonistas del conjunto de escenas chinescas quecubren los fustes de las columnas y los fondos.
www.catedralvitoria.com
Protagonista nagusiena eszena txinatarren multzoa dira; zutabeen eta hondoen fusteak estaltzen dituzte, hondo urdinean daude eta zilar- eta urre-koloreko marrazkiak dituzte.>
www.catedralvitoria.com
El color azul mezclado con los dibujos en tonos plateados y dorados son los principales protagonistas del conjunto de escenas chinescas que cubren los fustes de las columnas y los fondos.
www.catedralvitoria.com
Bikotea jazzaren munduko agertokiaren izen handi askorekin lankidetzan aritu da.>
www.bilbaointernational20
El dúo ha colaborado con muchos grandes nombres de la escena del jazz mundial.
www.bilbaointernational20
Hirurogeita hamabost minututan zehar hamahiru pertsonaia azalduko dira agertokian barre, amestu, sufritu, abestu, dantzan egin arazteko… eta “neska zintzoen merkatutik” at dauden guztiei, gau horretan protagonista ere izan daitezen aukera emateko.>
www.emakunde.euskadi.net
A lo largo de 75 minutos, trece personajes aparecen en escena para hacer reír, soñar, sufrir, cantar, bailar... y abrir una puerta para que todas las excluidas del “mercado de la buena chica” esa noche sean las protagonistas.
www.emakunde.euskadi.net
Horrek erronka bati aurre egin beharra dakarkio agertokiko antzezleari: lipar batean pertsonaiaz aldatu behar du, bere paperetik bideoko irudira salto eginez, horretarako une "ilun" batez baliatuta, edo pantailaren atzean sartu behar du bere bideo-irudia agertzen den une-unean...>
lafundicion2
Esto presenta un reto para el intérprete en escena: tiene que cambiar de personaje en un instante, "saltando" de su papel a la imagen de vídeo, aprovechando un "oscuro" durante un momento, o entrar detrás de la pantalla en el momento exacto en que su vídeo-imagen aparece...
lafundicion2
Gure ibilbidean jokabide errepikaria izan den erara, piezaren erreminta aipagarrienetako bat bideoz bizian atzematea eta irudi-efektuak denbora errealean aplikatzea da, agertokian gertatzen dena gehituz, zatituz, biderkatuz edo deformatuz, ekintzari esangura eransteko.>
lafundicion2
Como ha sido recurrente en nuestra trayectoria, la captura de vídeo en vivo y la aplicación de efectos de imagen en tiempo real es una de las herramientas más destacables de la pieza, aumentando, fraccionando, multiplicando o deformando aquello que sucede en escena para añadir significado a la acción.
lafundicion2
MAIATZA AGERTOKIAN 9. Jaialdia Maule-Lextarren>
www.ibaizabal.com
9º Festival MAYO EN ESCENA en Mauléon-Licharre / Maule-Lextarre
www.ibaizabal.com
Balio handia du berreskuratutako material honek, arabar hiriburuarenhistoria ez ofiziala biltzen baitu, hau da, gai anitz jasotzen dituenkronika, hala nola: eguneroko, familien eta gizartearen bizimoduaislatzen duten eszenak; hiriko oroitzapenak eta txokoak; eskola etalana; olgeta, udaldiak eta bidaia; sinismenak, tradizio herrikoiak,ohiturak eta jaiak; kirola, moda eta musika..; eta Arabako hiribururaheldu ziren lehen kamerekin filmatutako hamaika gertakizun.>
www.catedralvitoria.com
El material recuperado tiene un gran valor porque representa lahistoria no oficial de la capital alavesa, una crónica en laque tienen cabida temas tan variopintos como escenas de la vidacotidiana, familiar y social; los recuerdos y rincones de la ciudad; laescuela y el trabajo; la diversión, los veranos y losviajes; las creencias, las tradiciones populares, las costumbres y lasfiestas; el deporte, la moda, la música... ; y todo unsinfín de acontecimientos captados desde que las primerascámaras de cine llegaron a la capital alavesa.
www.catedralvitoria.com
Ikasle bakoitzari Katedraletako eta elizetako beirateetan irudikatu ohidiren eszena edo pertsonaia baten deskripzio sinple bat emango zaio.Deskripzioa, ahal bada, pertsonaia erlijiosoren batena izango da etapertsonaiaren itxura eta haren martiritza edo bizitza labur-laburdeskribatuko dira, horrela, modu jakin horretan zergatik irudikatzenden uler dezaten.>
www.catedralvitoria.com
A cada alumno se le entregará una sencilladescripción de una escena o personaje habitual en lasvidrieras de las catedrales o iglesias, preferentemente un personajereligioso donde se describa su aspecto y brevemente su martirio o vidaa fin de comprender el motivo por el que es representado de unadeterminada manera.
www.catedralvitoria.com
Txinatar eszenen multzo batek zutabeen fusteak eta hondoak estaltzen ditu.>
www.catedralvitoria.com
Un conjunto de escenas chinescas cubren los fustes de las columnas y los fondos.
www.catedralvitoria.com
Zutabe eta hondoetako fusteakestaltzen dituzten zilar eta urre koloreko marrazkiak eta horiekinnahastuta ikusten den urdina dira eszena txinatar multzoarenprotagonistak.>
www.catedralvitoria.com
Es la obra mástemprana y atrevida que encontramos en Álava en esta línea decorativa.El color azul mezclado con los dibujos en tonos plateados y dorados sonlos principales protagonistas del conjunto de escenas chinescas quecubren los fustes de las columnas y los fondos.
www.catedralvitoria.com
Protagonista nagusiena eszena txinatarren multzoa dira; zutabeen eta hondoen fusteak estaltzen dituzte, hondo urdinean daude eta zilar- eta urre-koloreko marrazkiak dituzte.>
www.catedralvitoria.com
El color azul mezclado con los dibujos en tonos plateados y dorados son los principales protagonistas del conjunto de escenas chinescas que cubren los fustes de las columnas y los fondos.
www.catedralvitoria.com
Balio handia du berreskuratutako material honek, arabar hiriburuarenhistoria ez ofiziala biltzen baitu, hau da, gai anitz jasotzen dituenkronika, hala nola: eguneroko, familien eta gizartearen bizimoduaislatzen duten eszenak; hiriko oroitzapenak eta txokoak; eskola etalana; olgeta, udaldiak eta bidaia; sinismenak, tradizio herrikoiak,ohiturak eta jaiak; kirola, moda eta musika..; eta Arabako hiribururaheldu ziren lehen kamerekin filmatutako hamaika gertakizun.>
www.catedralvitoria.com
El material recuperado tiene un gran valor porque representa lahistoria no oficial de la capital alavesa, una crónica en laque tienen cabida temas tan variopintos como escenas de la vidacotidiana, familiar y social; los recuerdos y rincones de la ciudad; laescuela y el trabajo; la diversión, los veranos y losviajes; las creencias, las tradiciones populares, las costumbres y lasfiestas; el deporte, la moda, la música... ; y todo unsinfín de acontecimientos captados desde que las primerascámaras de cine llegaron a la capital alavesa.
www.catedralvitoria.com
Ikasle bakoitzari Katedraletako eta elizetako beirateetan irudikatu ohidiren eszena edo pertsonaia baten deskripzio sinple bat emango zaio.Deskripzioa, ahal bada, pertsonaia erlijiosoren batena izango da etapertsonaiaren itxura eta haren martiritza edo bizitza labur-laburdeskribatuko dira, horrela, modu jakin horretan zergatik irudikatzenden uler dezaten.>
www.catedralvitoria.com
A cada alumno se le entregará una sencilladescripción de una escena o personaje habitual en lasvidrieras de las catedrales o iglesias, preferentemente un personajereligioso donde se describa su aspecto y brevemente su martirio o vidaa fin de comprender el motivo por el que es representado de unadeterminada manera.
www.catedralvitoria.com
Txinatar eszenen multzo batek zutabeen fusteak eta hondoak estaltzen ditu.>
www.catedralvitoria.com
Un conjunto de escenas chinescas cubren los fustes de las columnas y los fondos.
www.catedralvitoria.com
Zutabe eta hondoetako fusteakestaltzen dituzten zilar eta urre koloreko marrazkiak eta horiekinnahastuta ikusten den urdina dira eszena txinatar multzoarenprotagonistak.>
www.catedralvitoria.com
Es la obra mástemprana y atrevida que encontramos en Álava en esta línea decorativa.El color azul mezclado con los dibujos en tonos plateados y dorados sonlos principales protagonistas del conjunto de escenas chinescas quecubren los fustes de las columnas y los fondos.
www.catedralvitoria.com
Protagonista nagusiena eszena txinatarren multzoa dira; zutabeen eta hondoen fusteak estaltzen dituzte, hondo urdinean daude eta zilar- eta urre-koloreko marrazkiak dituzte.>
www.catedralvitoria.com
El color azul mezclado con los dibujos en tonos plateados y dorados son los principales protagonistas del conjunto de escenas chinescas que cubren los fustes de las columnas y los fondos.
www.catedralvitoria.com
Artzainen Nagusiaren eta Artzainaren beste agerraldi bat (aurrekoaren jarraipena).>
www.euskomedia.org
Nueva escena del Mayoral y del Rabadán (continuación de la anterior).
www.euskomedia.org
Batak zein besteak, bere bizia txarkeriak egiten deutsozanari berari ere emonez maitatzeko prest dagoanaren bakuntasuna eta apaltasuna irudikatzen dabez edo hainbeste maite dauala bizia non beretzat ez dagoan garaituko dauan etsipen edo maitasunik ezik (Kabiria pelikulako azken agerraldia).>
www.bizkeliza.org
Ambas representarían la ingenuidad y la sencillez de la mujer que está dispuesta a amar dando la vida incluso al que le hace el mal (Zampanó) o que aman tanto la vida que ninguna decepción o desamor les puede vencer (escena final de Cabiria).
www.bizkeliza.org
Eta Fellinik berak agerraldi honi buruz esaten eban lez, zinean Kristoren grazia misteriotsua aurkeztea da.>
www.bizkeliza.org
Y como el mismo Fellini confesaba de esta escena, que se trata de una presentación en el cine de la presencia misteriosa de la gracia de Cristo. 2.
www.bizkeliza.org
Publikoa izeneko autore handi horren laguntzarekin, agerraldiak bata bestearekin kateatuz doaz, ezustean.>
www.pasaia.net
Con la inestimable ayuda de ese gran autor llamado PÚBLICO, las escenas se van encadenando de forma imprevisible.
www.pasaia.net
Artzainen Nagusiaren eta Artzainaren beste agerraldi bat (aurrekoaren jarraipena).>
www.euskomedia.org
Nueva escena del Mayoral y del Rabadán (continuación de la anterior).
www.euskomedia.org
Batak zein besteak, bere bizia txarkeriak egiten deutsozanari berari ere emonez maitatzeko prest dagoanaren bakuntasuna eta apaltasuna irudikatzen dabez edo hainbeste maite dauala bizia non beretzat ez dagoan garaituko dauan etsipen edo maitasunik ezik (Kabiria pelikulako azken agerraldia).>
www.bizkeliza.org
Ambas representarían la ingenuidad y la sencillez de la mujer que está dispuesta a amar dando la vida incluso al que le hace el mal (Zampanó) o que aman tanto la vida que ninguna decepción o desamor les puede vencer (escena final de Cabiria).
www.bizkeliza.org
Eta Fellinik berak agerraldi honi buruz esaten eban lez, zinean Kristoren grazia misteriotsua aurkeztea da.>
www.bizkeliza.org
Y como el mismo Fellini confesaba de esta escena, que se trata de una presentación en el cine de la presencia misteriosa de la gracia de Cristo. 2.
www.bizkeliza.org
Publikoa izeneko autore handi horren laguntzarekin, agerraldiak bata bestearekin kateatuz doaz, ezustean.>
www.pasaia.net
Con la inestimable ayuda de ese gran autor llamado PÚBLICO, las escenas se van encadenando de forma imprevisible.
www.pasaia.net